دانلود و خرید کتاب به دنبال مولانا ماهرخ دبیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به دنبال مولانا اثر ماهرخ دبیری

کتاب به دنبال مولانا

معرفی کتاب به دنبال مولانا

کتاب الکترونیکی «به دنبال مولانا» از ماهرخ دبیری - گروه انتشاراتی ققنوس. این کتاب را می‌توانید از طاقچه دریافت کنید. «به دنبال مولانا» نوشته ماهرخ دبیری از مجموعه­ کتاب‌های «به دنبال ...» است که کتاب‌های دیگری از این مجموعه مانند: «به دنبال فردوسی»، «به دنبال بنیانگذاران رم»، «به دنبال دزدان دریایی» و ... توسط گروه انتشاراتی ققنوس منتشر شده است.

درباره کتاب به دنبال مولانا

نویسنده در این اثر زندگی داستان‌گونه پربار مولانا جلال الدین بلخی را به صورتی خلاصه اما جامع روایت کرده و تصویری گویا از سلوک روحانیِ وی، ترسیم کرده است. این نوشته بیشتر به روایت حوادث دوران حیات مولانا می پردازد تا بیان اندیشه، دریافت‌ها و تعلیمات روحانی او، چراکه شرح این احوال مجال بیشتری از کتاب حاضر را می‌طلبد.

کتاب به دنبال مولانا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب و این مجموعه را به همهٔ کودکان و نوجوانانی که تمایل دارند اطلاعات خوب تاریخی از اتفاقات و اشخاص مهم پیدا کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب به دنبال مولانا

بی‌بی بلند می‌شود و قبل از رفتن به سینی صبحانه اشاره می‌کند. بهاءالدین ولد لقمه‌ای دیگر برمی‌دارد و لحظاتی بعد جلال‌الدین محمد در را آهسته باز می‌کند و وارد می‌شود. پسر دوم بهاءالدین ولد است. در ششم ربیع‌الاول سال ۶۰۴ هجری قمری به دنیا آمده. لقب او هم مانند پدرش «خداوندگار» است. بهاءالدین ولد با دیدن او لبخند می‌زند. جلال‌الدین سلام می‌کند و نزد پدر می‌نشیند.

بهاءالدین ولد پیشانی او را می‌بوسد و می‌گوید: «خبرهای خوبی شنیده‌ام، جلال‌الدین! مادرت می‌گفت نماز می‌خوانی.»

«بله، پدر. نماز را خیلی دوست دارم. وضو گرفتن را از مامی جان یاد گرفتم. چند روز است که وقتی او برای نماز آماده می‌شود من هم زود وضو می‌گیرم. بعد می‌روم پهلویش می‌ایستم و نماز می‌خوانم. روزهای اول او نماز را به صدای بلند می‌خواند؛ من پس از او تکرار می‌کردم. حالا دیگر نماز را حفظ هستم. امروز صبح مامی‌جان، مادر و من با هم نماز خواندیم. ولی می‌خواهم از این به بعد با شما و حسین نماز بخوانم.»

«آفرین، پسرم. آفرین. بگو ببینم. معنی کلمات و جملات نماز را می‌دانی؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان