دانلود و خرید کتاب نامه به پاندا فاطمه سرمشقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب نامه به پاندا

کتاب الکترونیکی «نامه به پاندا» از فاطمه سرمشقی - انتشارات کتاب‌های نردبان (واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران). این کتاب را می‌توانید از طاقچه دریافت کنید.

کتاب نامه به پاندا از مجموعه ماجراهای غول بدجنس مهربان اثر فاطمه سرمشقی یکی از کتاب‌های قرمز نردبان در زمینه آموزش مهارت‌های زندگی کودکان و نوجوانان است. این کتاب را آرزو قلی‌زاده تصویرگری کرده و انتشارات نردبان (واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران) چاپ و منتشر کرده است.

نردبان واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران است که بزرگترین مجموعه کتاب‌های زیست‌محیطی، مهارت‌های زندگی، کتاب‌های مهدکودک سراسر کشور و تنها ماهنامه زیست‌محیطی نوجوانان کشور با نام داروگ را منتشر می‌کند. کتاب‌های محیط زیستی نردبان با نام کتاب‌های سبز شناخته می‌شوند.، کتاب‌های قرمز مخصوص آموزش مهارت‌های زندگی‌اند، کتاب‌های بنفش موضوعات علمی دارند و کتاب‌های آبی مخصوص آموزش پیش‌از دبستان‌اند.

نردبان به عنوان یک ناشر فعال کودک و نوجوان و یک مؤسسه فرهنگی تلاش می‌کند با تولید کتاب‌های مفید، کاربردی، با‌کیفیت و جذاب به ارتقای مهارت‌های زندگی و زیست‌محیطی و شکل‌گیری شخصیت کودکان و نوجوانان کمک کند. این ناشر با پیش‌بینی نیازهای فرهنگی و اجتماعی کودکان و نوجوانان و ارائه محصولات فرهنگی برجسته با محتوای بومی در صدد است به بهبود کیفیت زندگی آنان کمک کند.

درباره‌ کتاب نامه به پاندا

گاهی اوقات کودکان نمی‌دانند اسم حرفی که می‌زنند چیست یا چه معنایی دارد؟ ما به عنوان افراد بزرگتری که با کودکان در ارتباط هستیم، باید آن‌ها را با موضوعاتی مثل راست‌گویی و دروغگویی آشنا کنیم، و به آن‌ها بیاموزیم که اثرات مخرب دروغگویی و تاثیرات مثبت راستگویی کجاست. کتاب نامه به پاندا یک کتاب داستان تخیلی است که درباره‌ی همین موضوعات یعنی راست‌گویی و دروغ‌گویی نوشته شده است.

شخصیت اصلی کتاب برای دوستش مینو از خرس پاندایش می‌گوید که در قطب زندگی میکند. آن‌ها با هم از طریق نامه‌نگاری در ارتباط هستند...

درباره‌ فاطمه سرمشقی

فاطمه سرمشقی نویسنده‌ی داستان نامه به پاندا، در زمستان سال 1357 در بیجار متولد شد. در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران، زبان و ادبیات فارسی خواند و کارشناسی ارشد را در سال ۱۳۸۴ در پژوهشگاه علوم انسانی با پایان نامه‌ای با عنوان «رویکرد جامعه‌شناختی و فمنیستی در تحلیل رمان سووشون» (چاپ شده در انتشارات علمی و فرهنگی) به پایان رساند. چندسال در دانشگاه علوم انسانی سمنان تدریس کرد، اما دغدغه‌ی اصلی او نوشتن برای کودکان و نوجوانان است. او آثار بسیاری را برای کودکان و نوجوانان تالیف کرده است .

کتاب نامه به پاندا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

نامه به پاندا برای کودکان دبستانی که با مفاهیمی مثل راست و دروغ آشنا نیستند، جذاب و خواندنی است.

جملاتی از کتاب نامه به پاندا

زنگ تفریح مینو گفت: «می‌شود امروز به خانه‌تان بیایم و مدال‌هایت را ببینم؟»

گفتم: «امروز نمی‌شود. قرار است بروم پیش دوستم پاندا. خیلی دلم برایش تنگ شده.»

مینو با تعجب نگاهم کرد و گفت:

«می‌خواهی بروی قطب؟»

شانه‌هایم را بالا انداختم و گفتم: «پاندا یک ورد یادم داده است. هر وقت آن را می‌خوانم، یک دقیقه بعد در قطبم.» مینو گفت: «امکان ندارد.» و قهر کرد.

گفتم: «اگر بخواهی زنگ خانه که خورد ورد را می‌خوانم تا با هم برویم. آن‌وقت حتما باور می‌کنی.»

نظرات کاربران

فاطمه‌السادات شه‌روش
۱۴۰۱/۱۱/۱۸

خیلی تصاویر و محتواش ترسناکه. اصلا مناسب کودک نیست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان