دانلود و خرید کتاب روزگار ارغوانی (جلد دوم، من بی او) ریحانه ابدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روزگار ارغوانی (جلد دوم، من بی او) اثر ریحانه ابدی

کتاب روزگار ارغوانی (جلد دوم، من بی او)

معرفی کتاب روزگار ارغوانی (جلد دوم، من بی او)

کتاب روزگار ارغوانی (جلد دوم، من بی او) نوشتهٔ ریحانه ابدی و مینا خلیلی تیراندازی در انتشارات آفتاب گیتی به چاپ رسیده است. من بی او جلد دوم از رمان سه‌جلدی روزگار ارغوانی است. این رمان روایت عشقی است که هرچند عمیق است اما دوام زیادی ندارد.

درباره کتاب روزگار ارغوانی (جلد دوم، من بی او)

در مقدمهٔ اثر آمده است:

دیگه از بی‌توجهی‌های ارغوان خسته شدم. هر روز گوشه و کنایه! متأسفم مامان پروین، نتوستم در نبودت اون جوری که می‌خواستی زندگی کنم. روزگار خوب بهم نشون داد که ارزش جنگیدن نداره! به نقطه‌ای رسیدم که برام مهم نیست دیگران حتی ارغوان درباره‌ام چی فکر میکنن؟ بخاطر همین تصمیم گرفتم در بزم عمارت، به شیوه خودم زندگی کنم تا ارغوان بفهمه دوست داشتن چه کسی رو ازدست‌داده؟!

کتاب روزگار ارغوانی (جلد دوم، من بی او) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به علاقه‌مندان به رمان‌های عاشقانهٔ ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روزگار ارغوانی (جلد دوم، من بی او)

صبح بعد از عروسی، وقتی ارغوان چشماشو باز کرد، نگاهش به دسته‌گل بزرگی از رز قرمز افتاد که کنارش روی تخت بود. ارغوان روی تخت نشست و به پنجره نگاه کرد. آفتاب بالا زد و نورش تو اتاق افتاده بود. ولی بهروز تو اتاق نبود. دسته‌گل رو برداشت و با لبخندی اونو بو بویید. بعد از تخت پایین اومد. جلوی آینه و پشت صندلی نشست. دستی به صورتش کشید. کشوی زیر آینه رو باز کرد که ناگهان چشمش به پاکتی افتاد که دیشب خدمتکار براش آورده بود. سریع پاکت رو باز کرد و شروع به خوندن نامه کرد. در اون نامه نوشته بود:

" سلام خانم ارغوان زرگر. بنده همسر سهراب، کارگر سابق مغازه پدرتان هستم. باید مطلب مهمی را خدمت شما عرض کنم. قصد اضافه گویی ندارم. به همین خاطر بدون حرف و مقدمه‌چینی، سر اصل مطلب می‌روم. مقصر اصلی، در جریان گرفتار شدن برادرتان، همسر شما آقای بهروز سلحشور است. ایشون در ماشین آقا خسرو، افیون گذاشت تا به ازای آزادی ایشون، شما را به دست بیاورد. همسر از همه‌جا بی‌خبر بنده نیز، بازیچه دست خاندان سلحشور شد و بی‌گناه اعدام شد. حال بگذریم که جان پدر مرحوم شما را نیز در این بازی کثیف هزینه کردند. نیت اینجانب از افشای این بازی، تنها برملا کردن چهره‌ی واقعی مردی است که برای رسیدن به خواست اش، جان چند نفر را گرفت. برای اطمینان از موضوع می‌توانید به آدرس زیر نامه بیایید. البته تنها! خدانگهدار. "

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۴۳ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۴۳ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان