دانلود و خرید کتاب چهار میثاق؛ کتاب خرد سرخپوستان تالتک دون میگوئل روئیز ترجمه مهدیه مقاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چهار میثاق؛ کتاب خرد سرخپوستان تالتک اثر دون میگوئل روئیز

کتاب چهار میثاق؛ کتاب خرد سرخپوستان تالتک

معرفی کتاب چهار میثاق؛ کتاب خرد سرخپوستان تالتک

کتاب چهار میثاق؛ کتاب خرد سرخپوستان تالتک نوشته دون میگوئل روئیز است و با ترجمه مهدیه مقاری منتشر شده است. این کتاب زندگی شما را تغییر خواهد داد.

درباره کتاب چهار میثاق؛ کتاب خرد سرخپوستان تالتک

هزاران سال قبل، در سراسر مکزیک جنوبی تالتک به‌عنوان مردان و زنان دانشمند شناخته می‌شد. انسان‌شناسان از تالتک به‌عنوان یک ملت یا یک نژاد سخن می‌گویند، اما در حقیقت تالتک، دانشمندان و هنرمندانی بودند که جامعه‌ای را شکل دادند تا بر روی علم روحی روانی و اعمال گذشتگان پژوهش کردند و آن‌ها را حفظ و پاسداری نمایند. آن‌ها در تئوتیهوکن ( شهر قدیمی اهرام خارج شهر مکزیک) به‌عنوان اساتید (ناگوآل‌ها) و شاگردان دور هم جمع شدند. علم تالتک برخاسته از همان یگانگی ذاتی حقیقت است.

چند بار برای یک اشتباه تنبیه می‌شویم؟ پاسخ هزاران بار است. انسان تنها موجود روی زمین است که برای یک اشتباه هزاران بار مجازات می‌شود. بقیهٔ موجودات برای هرکار اشتباه تنها یک‌بار تنبیه می‌شوند. ما حافظه‌ای قدرتمند داریم. ما دچار عملی اشتباه می‌شویم، خود را قضاوت کرده، گناهکار شناخته و مجازات می‌کنیم. این کتاب به شما کمک می‌کند خودتان را تغیر دهید و به آرامش روحی برسید. این کتاب به شما کمک می‌کنپ با کلامتان گناه نکنید، هیچ چیز را به خود نگیرید، تصورات بیهوده نکنید و همواره تا جایی که می‌توانید تلاش کنید.

خواندن کتاب چهار میثاق؛ کتاب خرد سرخپوستان تالتک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگی‌شان را تغییر دهند و در مسیر شخصی خودشان قدن بردارند پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره دون میگوئل روئیز

دون میگوئل آنخل روئیز، ۲۷ اوت ۱۹۵۲، در مناطق روستایی مکزیک متولد شد. او نویسنده‌ متون معنوی تولتک و نئوشمنیستی است. روئیز کوچکترین فرزند از بین سیزده کودک خانواده بود. او به دانشکده‎ پزشکی رفت و جراح شد. روئیز سال‌ها همراه با برادرانش به انجام امور پزشکی مشغول بود تا زمانی که تصادفی برای او رخ داد این تصادف او را تا آستانه‌ مرگ پیش برد، این تصادف مسیر زندگی‌ او را تغییر داد. روئیز بعد از بهبودی، نزد مادر خود برگشت تا آموزه‌های اخلاقی بیشتری را از او یاد بگیرد. مدتی نیز شاگرد یکی از شمن‌های صحرا بود و درنهایت به آمریکا مهاجرت کرد. دون میگوئل روئیز که به دو زبان اسپانیایی و انگلیسی مسلط است، در ایالات متحده سخنرانی‌هایی انجام می‌دهد.

آثار او براساس آموزه‌های باستانی و قدیمی به‌عنوان یک راه‌حل اساسی مسیر رسیدن به روشن‌گری و بیداری درونی را به ما نشان می‌دهد. آثار روئیز در بین اعضای جنبش تفکرات جدید بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است. در سال ۲۰۱۸، او به‌عنوان یکی از صد چهره معنوی تاثیرگذار معاصر معرفی شد. مشهورترین کتاب او، کتاب چهار میثاق است که با نام چهار پیمان هم ترجمه شده است. او چندسال بعد، کتاب میثاق پنجم را در ادامه کتاب قبلی‌اش منتشر کرد.

بخشی از کتاب چهار میثاق؛ کتاب خرد سرخپوستان تالتک

هر انسانی رؤیای فردی خودش را دارد که درست همانند رؤیای جامعه اغلب تحت سلطهٔ ترس و وحشت است. ما می‌آموزیم که جهنم را در زندگی و در رؤیای شخصی خود ببینیم. چنین ترس‌هایی به طرق مختلف برای هر فردی بروز می‌کند، و ما خشم، حسادت، تنفر، غبطه، و احساسات منفی دیگر را تجربه می‌کنیم. رویای شخصی ما نیز می‌تواند به کابوسی در حال تکوین تبدیل شود که در آنجا ما رنج کشیده و در فضایی آکنده از ترس زندگی کنیم.

تمام بشریت به دنبال حقیقت، عدالت، و زیبایی است. ما در جست‌وجوی دائمی حقیقت هستیم، زیرا تنها به دروغ‌هایی باور داریم که در ذهنمان انبار کرده‌ایم. ما به دنبال عدالتیم زیرا در نظام اعتقادی‌مان عدالت وجود ندارد. در جست‌وجوی زیبایی هستیم زیرا مهم نیست که یک نفر چقدر زیبا باشد، ما زیبایی او را باور نداریم. ما به جست‌وجوی خود ادامه می‌دهیم و ادامه می‌دهیم، آن هم وقتی که همه چیز در درون خود ماست. حقیقتی وجود ندارد که آن‌را بیابیم. هرجا که سرمان را می‌چرخانیم هرچه می‌بینیم حقیقت است، اما با قرارها و اعتقاداتی که در ذهنمان انباشته‌ایم، چشمی برای دیدن این حقایق نداریم.

ما حقیقت را نمی‌بینیم، چون کوریم. چیزی که ما را نابینا کرده است تمام آن باورهای نادرستی است که در ذهنمان داریم. ما کار خود را درست دانسته و کار دیگران را اشتباه می‌پنداریم. ما به آنچه معتقدیم اعتماد داریم و باورهای‌مان ما را دچار رنج می‌کنند. انگار در میان مه زندگی می‌کنیم. مه‌ای که به ما اجازه دیدن هیچ چیزی فراتر از بینی‌مان را نمی‌دهد. مه‌ای که حتی واقعی هم نیست. این مه یک رؤیاست، رؤیای زندگی شخصی شما (آنچه باور دارید، تمام مفاهیمی که از خود دارید، تمام قرارهایی که با دیگران، خود و حتی با خدا گذاشته‌اید). تمام ذهن شما مه‌ای است که تالتک آن‌را ”میتوت“ می‌نامد. 

معرفی نویسنده
عکس دون میگوئل روئیز
دون میگوئل روئیز

دون میگوئل روئیز از جمله نویسندگان تاثیرگذاری است که با نوشتن کتاب چهار میثاق به شهرت رسید و شناخته شد. مطالبی که او در کتاب‎‌هایش می‌نویسد، آموزه‌هایی برای رسیدن به بیداری درونی است. او با بیان خرد سرخپوستان تولتک به زبان ساده، مردم جهان را با بیداری و آگاهی درونی آشنا می‌کند و به همین دلیل موفق شده است تا نامش را وارد فهرست انسان‌های تاثیرگذار قرن کند.

نظرات کاربران

Alivi
۱۴۰۱/۱۲/۲۹

چهار اصل زندگی. چهار باور. چهار اعتقاد و ایمان. همین کافی است که مسیر و دلیل زندگی رو پیدا کنید مثل یک کتاب مقدس بار ها به این کتاب برمیگردیم و دوباره مسیر رو پیدا میکنیم. همین یک کتاب کافیه. دنبال

- بیشتر
کاربر ۱۳۹۳۱۱۹
۱۴۰۲/۰۳/۰۷

کتاب فوق العاده خوبیه کمک می‌کنه به انسان که چطور آرامش و بهشت درونی و تجربه کنه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
ده فرمان حضرت موسی (ع) برای ذهن
کاربر ۸۰۲۱۳۶۸
شما باید بلند شوید و انسان باشید، باید به خود افتخار کنید. به بدن خود احترام بگذارید، از آن لذت ببرید، دوستش بدارید، به آن غذا داده، تمیزش کرده و بهبودش بخشید. ورزش کنید و آنچه را که به بدنتان احساس خوبی می‌دهد انجام دهید
کاربر ۱۳۰۰۵۵۱
”ای خالق هستی، از تو به خاطر هدیهٔ زندگی که به من بخشیدی سپاسگزارم. به خاطر اینکه هرچیزی را که به حقیقت به آن نیاز داشتم به من عطا کردی از تو سپاسگزارم. به‌خاطر فرصت تجربهٔ این بدن زیبا و این ذهن حیرت‌انگیز متشکرم. به خاطر اینکه با تمام عشقت با روح پاک و نامتناهیت و با نور گرم و تابناکت در درونم هستی ممنونم. به‌خاطر استفاده از کلام، چشمان و قلبم برای به اشتراک گذاشتن عشق با دیگران در هر جایی که می‌روم سپاسگزارم. من تو را همانگونه که هستی دوست دارم و از آنجایی که من مخلوق تو هستم، خودم را همان‌طور که هستم دوست دارم. یاریم ده تا عشق و آرامش را در قلبم حفظ کنم و آن عشق را به راه جدیدی از زندگی تبدیل کنم تا شاید بقیهٔ زندگیم را در حال عشق ورزیدن سپری کنم. آمین.“
کاربر ۴۱۶۵۶۶۵

حجم

۶۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

حجم

۶۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان