دانلود و خرید کتاب سالاد استارتاپی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سالاد استارتاپی اثر مهدی زیودار

کتاب سالاد استارتاپی

معرفی کتاب سالاد استارتاپی

کتاب سالاد استارتاپی نوشتۀ مهدی زیودار و مهدی غفوری یزدی است. برای شمایی که قصد دارید یک استارتاپ راه‌اندازی کنید، دانستن معنی واژه استارتاپ جزو ضروریات نخواهد بود اما با گذر زمان و پیشرفت پروژه و چرخ زدن در اکوسیستم کارآفرینی و استارتاپی، انگار این معنی بار بیشتری برایتان پیدا خواهد کرد و ممکن است علاقه‌مند باشید بیشتر در مورد آن بدانید.

درباره کتاب سالاد استارتاپی

این روزها با گسترش استفاده از بسترهای ارتباطی و اینترنتی روی گوشی‌های موبایل و حتی اشیاء بی‌جان و خودروها کمتر روزی را شاهدیم که کلمه استارتاپ به گوش مردم نرسد و رسانه‌ها و تلویزیون و اخبار از آن نامی نبرند. با فراگیر شدن سامانه‌ها و پلتفرم‌های اینترنتی که اقدام به ارائه خدمات ضروری مردم (آژانس، سفارش غذا، پرداخت و تراکنش‌های بانکی، خدمات منزل، خدمات پرواز و سفر و گردشگری و...) به سبکی جدید می‌کنند حتی عامه مردم هم کارایی آن‌ها را در ساده‌سازی و بهبود کیفیت زندگی درک کرده‌اند و اینجاست که اگر کسی مقداری حس جستجوگری را داشته باشد می‌فهمد که این‌ها همان استارتاپ‌ها هستند که این مزیت‌ها را برای آنها ایجاد کرده‌اند. راه‌اندازی استارتاپ‌ها علی‌رغم شکل و نام زیبایی که دارد ‌راحتی نیست و اگر این فرایند بادقت و مطالعه انجام نشود به‌احتمال خیلی زیاد (بالای ۹۰ درصد) با شکست مواجه خواهید شد و در بهترین حالت تنها زمان ارزشمندتان را از دست می‌دهید و در بدترین حالت ممکن است با بدهی‌های مالی همراه شوید.

خواندن کتاب سالاد استارتاپی را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

بدیهی است این کتاب برای متخصصان و آن‌هایی که استارتاپ خود را راه انداخته‌اند حرف جدید کمتری خواهد داشت اما می‌تواند باری از دوش آنها بردارد تا اگر کسی یا نیروی تازه‌کاری به آن‌ها مراجعه کرد بدون حرف پیش به آنها بگوید آیا سالاد استارتاپی را خورده‌اید یا نه؟ این کتاب برای مراکز ترویج دهنده استارتاپ‌ها و اکوسیستم استارتاپی مثل مراکز رشد و مراکز کارآفرینی، پارک‌های علم و فناوری، شتاب‌دهنده‌ها و فضاهای کار اشتراکی در تهران و مخصوصاً در شهرستان‌ها و مراکز استان کشور به‌شدت توصیه می‌شود و پیشنهاد می‌کنم همیشه چندین نسخه از آن را در قفسه‌های خود داشته باشید و به هرکسی که از درب وارد شد و گفت از کجا شروع کنم بگویید از سالاد استارتاپی!

بخش‌هایی از کتاب سالاد استارتاپی

به ندای درونتان گوش دهید. شاید به نظر خیلی‌ها، ترک تحصیل از دانشگاه چیزی جز یک تصمیم احمقانه نباشد، اما واقعیت این است که باید بدانید.

افراد موفقی که ترک تحصیل‌کرده‌اند می‌دانستند چه راهی در پیش گرفته‌اند. همه آن‌ها در این تصمیم از ندای درونی خودشان پیروی کرده‌اند و چشم‌اندازی را که برای آینده‌شان در نظر داشته‌اند، وسعت بخشیده‌اند. گاهی وقت‌ها گوش‌دادن به ندای درون می‌تواند خیلی ثمربخش باشد و به یکی از عالی‌ترین و مؤثرترین تصمیمات زندگی‌تان بینجامد. پس عزیز دل برادر اول‌ازهمه به ندای درونی خودت رجوع کن ببین با چه چیزی کیف می کنه! دنبال همون برو.

هدف زندگی‌تان را مشخص کنید سعی کنید در زندگی، یک هدف والا و البته مشخص داشته باشید تا بتوانید از پس تصمیمات بی‌شماری که زندگی، پیش رویتان قرار می‌دهد، بربیایید. وقتی هدف مشخصی داشته باشید، تصویر واضحی در ذهنتان شکل می‌گیرد که نشان می‌دهد چه تصمیمی باید بگیرید. از انگیزه پشت راه‌اندازی استارتاپ خودآگاهی کامل داشته باشید تا بتوانید آن را به هر قیمتی که هست عملی کنید. اغلب مردم، آینده‌ای را که بشر بتواند سفرهای بین سیاره‌ای داشته باشد، الهام‌بخش‌تر و هیجان‌انگیزتر از آینده‌ای می‌دانند که بشر مجبور باشد برای همیشه تا زمان انقراض کامل در همین سیاره محبوس بماند. با این اوصاف، شما باید به‌خوبی بدانید که چه هدفی دارید و این دقیقاً همان چیزی است که در زندگی هر فرد از اهمیت بسزایی برخوردار است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۵۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

حجم

۷۵۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان