دانلود و خرید کتاب مقدمه ای بر مدل سازی ساختاری در ژئومکانیک الکساندر ام پوزرین ترجمه محمودرضا شیراوند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مقدمه ای بر مدل سازی ساختاری در ژئومکانیک اثر الکساندر ام پوزرین

کتاب مقدمه ای بر مدل سازی ساختاری در ژئومکانیک

معرفی کتاب مقدمه ای بر مدل سازی ساختاری در ژئومکانیک

مقدمه ای بر مدل سازی ساختاری در ژئومکانیک اثر الکساندر ام پوزرین یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه شهیدبهشتی برای دانشجویان و پژوهشگران است.

دانشگاه شهید بهشتی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی ایران است که از سال ۱۳۳۸ به عنوان یکی از مراکز علمی معتبر فعالیت خود را آغاز کرده است. این دانشگاه ۱۹ دانشکده، ۳ پردیس و ۱۶ پژوهشکده و مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی دارد.

انتشارات دانشگاه شهید بهشتی (دانشگاه ملی سابق) با نام اداره انتشارات در سال ۱۳۵۲ فعالیت خود را آغاز کرد، این مجموعه از سال ۱۳۵۳ مرکز فروش کتاب خود را هم در دانشگاه تاسیس کرد.

دکتر علی آموزش اولین مدیر این انشارات بود. این انتشارات سال ۱۳۵۴ با نام «دفتر انتشارات و تامین منابع درسی» فعالیت خود را به‌طور مستقل از اداره روابط عمومی دانشگاه گسترش داد.

فعالیت رسمی و سازمان یافته انتشارات و چاپخانه از سال ۱۳۵۹ با مدیریت دکتر رضا شعبانی شروع شد و بعد از چندین مرحله تغییر در سیستم، انتشارات دانشگاه شهید بهشتی در حال حاضر در زمینه چاپ و نشر آثار دانشگاهی و پژوهشی و مجلات بسیار توانمند است و آثار ارزشمندی در اختیار دانشجویان، اساتید و پژوهشگران قرار می‌دهد.

کتاب‌های انتشارات دانشگاه شهید بهشتی زیر نظر اساتید و متخصصین هر رشته منتشر می‌شوند و بهترین و جامع‌ترین اطلاعات را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهند تا هم دانشجویان این دانشگاه و هم دانشجویان دانشگاه‌های دیگر و علاقه‌مندان بتوانند به راحتی به کتاب‌های مورد نیازشان دسترسی داشته باشند.

 درباره کتاب مقدمه ای بر مدل سازی ساختاری در ژئومکانیک

دانش بشر در زمینۀ مهندسی، شاهد تغییرات شگرفی در چند دهۀ اخیر بوده است. مکانیک محیط‌های پیوسته و روابط ساختاری در مدل‌سازی خاک‎ها، ابزار لازم و ضروریِ تحقیق درزمینه‌های گوناگون، ازجمله مهندسی عمران و به‌خصوص مهندسی ژئوتکنیک است. به‌رغم کلاسیک‌بودن بسیاری از مباحث مکانیک محیط‌های پیوسته در رشتۀ مهندسی عمران، بسیاری از جنبه‌های ترمودینامیکی و کاربردیِ تئوری‌های مختلف در مدل‌سازی رفتاری خاک‌ها، بسیار پیچیده و دشوار است و به توصیف ساده و قابل‌فهمی نیاز دارد. در ترجمۀ این کتاب، چنین رویکردی مد‌نظر قرار گرفته و سعی شده است ضمن وفاداری به اصل متن، از هرگونه دخل و تصرف نابه‌جا پرهیز شود.

این کتاب، به‌طورکلی، از سه بخش اصلی تشکیل شده است:

 در بخش اول، مکانیک محیط‌های پیوسته معرفی می‌شود. بخش دوم به مدل‌سازی رفتار خاک برگشت‌پذیر و بخش سوم به مدل‌سازی رفتار خاک برگشت‌ناپذیر می‌پردازد. در این کتاب، ترکیب بسیار مناسبی از مطالب کلاسیک و جدید، در تئوری مکانیک محیط‌های پیوسته و نحوۀ مدل‌سازیِ رفتار خاک‌ها که برای انجام تحلیل در نرم‌افزارهای مختلف اجزا محدود و تفاضل محدود لازم است، به‌صورت کاربردی ارائه شده است. این کتاب می‌تواند مرجعی مناسب باشد و مباحث درسیِ موردنیاز را در سطوح مختلف دانشگاهی و تحصیلات تکمیلی عرضه کند. ارائۀ سادۀ این مطالب با بهره‌گیری از مثال‌های متنوع، به انتقال مفاهیم به خوانندگان کمک بسیاری خواهد کرد. امید است این ترجمه، به فهم آسان مباحث پیچیده در ژئومکانیک، تسهیل دسترسی و رفع نیازهای دانشجویان، محققان و مهندسان فعال در این رشته یاری رساند.

خواندن کتاب مقدمه ای بر مدل سازی ساختاری در ژئومکانیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانشجویان، محققان و مهندسان رشته ژئومکانیک

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶۴ صفحه

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶۴ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان