دانلود و خرید کتاب ورزش و کرونا (ورزش مدارس در شرایط کرونا) فرحناز قاسمیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ورزش و کرونا (ورزش مدارس در شرایط کرونا) اثر فرحناز قاسمیان

کتاب ورزش و کرونا (ورزش مدارس در شرایط کرونا)

معرفی کتاب ورزش و کرونا (ورزش مدارس در شرایط کرونا)

کتاب ورزش و کرونا (ورزش مدارس در شرایط کرونا) نوشتۀ فرحناز قاسمیان است. انتشارات جامعه پژوهی این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این کتاب برای ورزش در مدارس، در وضعیت اپیدمی، پیشنهاداتی ارائه می‌دهد.

درباره کتاب ورزش و کرونا (ورزش مدارس در شرایط کرونا)

کتاب ورزش و کرونا (ورزش مدارس در شرایط کرونا) با هدف جبران خلأ عدم انجام فعالیت‌های ورزشی در دوران اپیدمی کووید-19 نوشته شده است.

این کتاب ضمن ارائۀ مفاهیم رایج در دنیای مجازی و ورزش آنلاین، آنها را در قالب آموزش درس تربیت‌بدنی مدارس در شرایط کرونا توضیح و تبیین کرده است.

خواندن کتاب ورزش و کرونا (ورزش مدارس در شرایط کرونا) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به فعالان حوزۀ آموزش و پرورش و به‌ویژه مربیان ورزشی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ورزش و کرونا (ورزش مدارس در شرایط کرونا)

«دنیا از اوایل دهه ۱۹۸۰ میلادی به تدریج وارد عرصه نوینی شده است. در دهه اخیر به اعتقاد بسیاری از دانشمندان حوزه‌های مختلف علوم اجتماعی، عرصه‌های مختلف زندگی اجتماعی انسان آن چنان دگرگون شده که فهم و چیستی آن با بکار گیری نظریه‌های دوران قبل از آن عملی نیست. عصر نوین حیات بشر معمولاً با نظریه و اصلاحات جدیدی تبیین می‌شود. جهانی شدن، عصر انفجار اطلاعات، پست مدرنیسم، جامعه اطلاعاتی، جامعه شبکه‌ای برخی از این مفاهیم‌اند. با رشد شتابان تکنولوژی‌های ارتباطات و اطلاعات، بویژه اینترنت و انتقال پر شتاب فعالیت‌ها و به طور کلی زندگی فردی و جمعی انسان به فضاهای سایبر و محیط های‌مجازی ، اهمیتی روزافزون یافته و مجازی شدن را به نیروی محرک تغییر محیط زندگی انسان و از آن مهمتر به عامل اصلی تغییر الگوهای فکری و رفتاری و به معنائی دقیقتر "وجود انسان" تبدیل کرده است. مسلماً ورزش امری ضروری در زندگی و حفظ سلامتی همه ماست هم در بعد قهرمانی و هم در حوزه سلامت عمومی با حیات روزمره ما گره خورده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان