دانلود و خرید کتاب چطور با بچه ها حرف بزنیم تا به حرف هایمان گوش بدهند ادل فابر ترجمه شیرین یزدانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چطور با بچه ها حرف بزنیم تا به حرف هایمان گوش بدهند اثر ادل فابر

کتاب چطور با بچه ها حرف بزنیم تا به حرف هایمان گوش بدهند

معرفی کتاب چطور با بچه ها حرف بزنیم تا به حرف هایمان گوش بدهند

کتاب چطور با بچه‌ها حرف بزنیم تا به حرف‌هایمان گوش دهند نوشته آدل فابر و الین مازلیش است. این کتاب به والدین کمک می‌کند تا با بهره‌گیری از علم روز و تکنیک‌های روانشناسی، بدون تنش با کودکان خود گفتگو کنند.

کتاب چطور با بچه‌ها حرف بزنیم تا به حرف‌هایمان گوش دهند با ترجمه‌ شیرین یزدانی منتشر شده است.

درباره‌ کتاب چطور با بچه‌ها حرف بزنیم تا به حرف‌هایمان گوش دهند

گفتگو کردن یک اصل مهم برای برقراری ارتباط است. همین اصل مهم می‌تواند نقش بسیار پررنگی در تربیت فرزندان داشته باشد. والدین می‌توانند با یادگیری بهترین روش‌های گفتگو با فرزندان به آن‌ها کمک می‌کنند تا مهارت‌های ارتباطی‌شان را تقویت کنند. علاوه بر این، گفتگوی سالم و سازنده بین والدین و فرزندان به آن‌ها کمک می‌کند تا از بروز بسیاری از مشکلات که در نتیجه‌ی عدم گفتگو به وجود می‌آید، جلوگیر کنند.

گاهی اوقات همه‌ ما دوست داریم چند صفحه یا چند فصل ابتدایی یک کتاب را بخوانیم و بعد سراغ فصل‌های میانی یا پایانی آن برویم. اما نحوه‌ خواندن این کتاب فرق دارد؛ از فصل اول شروع کنید و تا انتهای کتاب پیش بروید. هریک از تمرین‌های داده شده در این کتاب را انجام دهید و آنها را کنار بگذارید تا به قسمت‌های بهتر کتاب برسید. اگر دوستی دارید، می‌توانید تمرین‌های مختلف کتاب را با او انجام دهید و درباره‌ی پاسخ به سؤالات آن، با یکدیگر بحث کنید؛ هم چنین می‌توانید پاسخ به سؤالات مطرح شده در این کتاب را بنویسید تا در صورت لزوم دوباره به آنها مراجعه کنید. در این کتاب پیشنهاداتی ارائه شده تا تغییراتی در خودتان به وجود آورید؛ بنابراین اگر گام به گام پیش بروید و مطالب را بنویسید، راحت‌تر می‌توانید این تغییرات را درک کنید. وقتی یک فصل از کتاب را خواندید، مطالعه‌ی آن را چند هفته متوقف کنید و تمرین‌های مربوط به آن فصل را انجام دهید؛ تمرین‌های مطرح شده در این کتاب به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های مختلف را در عمل یاد بگیرید. نتیجه‌ی کارتان را یادداشت کنید و آنها را با تمام وجودتان در عمل به کار بگیرید.

رابطه‌ بین والدین و فرزندان، رابطه‌ای کاملاً شخصی و خصوصی است. به نظر می‌رسد درست نباشد که به والدین و فرزندانشان بگوییم که با یکدیگر باید چگونه حرف بزنند و چگونه ارتباط برقرار کنند. اما با این همه شاید به ذهن کسی هم خطور نکند که مهارت‌های برقراری ارتباط میان والدین و فرزندانشان را باید به آنها یاد داد.

خواندن کتاب چطور با بچه‌ها حرف بزنیم تا به حرف‌هایمان گوش دهند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام والدین از خواندن کتاب چطور با بچه‌ها حرف بزنیم تا به حرف‌هایمان گوش دهند لذت می‌برند و می‌توانند از محتوای عالی و کاربردی آن استفاده کنند.

درباره‌ آدل فابر

آدل فابر ۱۲ ژانویه ی ۱۹۲۸ در آمریکا به دنیا آمد. آدل فابر متخصص ارتباطات میان کودکان و بزرگسالان است که درباره‌ی تربیت فرزندان و مسائل خانواده‌ها کتاب می‌نویسد. فابر در حال حاضر در نیویورک زندگی می کند.

فهرست کتاب چطور با بچه ها حرف بزنیم تا به حرف هایمان گوش بدهند

چطور به فرزندانمان کمک کنیم احساساتشان را ابراز کنند؟

چگونه فرزندانمان را تشویق کنیم تا بیشتر به حرف‌های ما گوش کنند؟

روش‌های جایگزین تنبیه کردن بچه‌ها

چگونه فرزندانی داشته باشیم که مستقل باشند و بتوانند روی پای خودشان بایستند؟


نظرات کاربران

کاربر ۲۰۰۰۸۲۱
۱۴۰۱/۰۷/۰۸

من نسخه چاپی کتاب رو خوندم،البته ترجمه ی انتشارات دایره ،خیلی کتاب خوب و مفیدیه ،کتاب رو دو تا مادر نوشتن ،رو این حساب نکته هایی که میگن خیلی ملموس و کاربردیه،در انتهای هرفصل چکیده اون رو همراه با نقاشی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان