دانلود و خرید کتاب کی میگه نمی تونی؟ می تونی! دنیل چیدیاک ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کی میگه نمی تونی؟ می تونی! اثر دنیل چیدیاک

کتاب کی میگه نمی تونی؟ می تونی!

معرفی کتاب کی میگه نمی تونی؟ می تونی!

کی میگه نمی تونی؟ می تونی! کتابی انگیزشی از  دانيل چيدياک است که با ترجمه مریم تقدیسی منتشر شده است.این کتاب درباره افکار شما و نقش مهم آنها در زندگی و تاثیرش بر روی باورها و رفتار شما صحبت می‌کند.

 درباره کتاب کی میگه نمی تونی؟ می تونی!

علت رفتارهای شما چیست؟ چرا بعضی از مردم به شدت باانگیزه‌اند و برخی دیگر حتی به خودشان زحمت نمی‌دهند تا از جا بلند شوند و ریموت تلویزیون را پیدا کنند؟ چه عاملی باعث ایجاد تفاوت در زندگی مردم می‌شود؟ چطور می‌توانید در حالی که دنیای اطرافتان در حال فروپاشی است نگرش و دیدگاهتان را عوض کنید؟ چطور می‌توانید زندگی‌تان را همان طور که می‌خواهید بسازید؟ راهکارهایی که در مورد موفق‌ترین افراد در طول تاریخ مؤثر واقع شده‌اند کدام‌اند؟ چطور می‌توانید رابطه‌ای قابل اعتماد با خودتان برقرار کنید، رابطه‌ای که کمکتان کند تا به اهدافی که تعیین کرده‌اید دست یابید؟ بدیهی است که همه ما رؤیاها و آرزوهایی را برای زندگی‌مان در سر داریم، ولی فقط تعداد بسیار کمی از ما زندگی دلخواهمان را تجربه می‌کنیم. علت آن چیست؟ آیا می‌تواند این باشد که از جست وجوی عمیق تر در خود طفره می‌رویم؟ یا شاید هم نمی‌دانیم چطور باید این کار را انجام دهیم؟

آیا موانع روان‌شناختی یا احساسی‌ای وجود دارند که مانع از تحقق نیروهای واقعی ما می‌شوند؟ واقعیت غم انگیز این است که اکثر مردم کل زندگی شان با رؤیای زندگی دیگری سپری می‌شود که قابل تحقق به نظر نمی‌رسد. فشارهای روانی و نگرانی‌های زندگی، امید و باور این افراد به توانایی‌شان را تحت الشعاع قرار می‌دهند.

 این کتاب به شما کمک می‌کند که آن تصمیم را بگیرید، تصمیمی که شما را به رضایت خاطری می‌رساند که حتی از وجود آن خبر نداشتید، تصمیمی که شما را به سطح دلخواهتان می رساند، تصمیمی که روش سالمی را برای زندگی رؤیایی‌تان به شما نشان می‌دهد، همان کسی را که یک عمر در جست وجویش بودید سر راهتان قرار می‌دهد، و یا باعث استحکام رابطه‌ای می‌شود که هم اکنون دارید. این تصمیم شما را به سمت تحقق اهدافی در زندگی هدایت می‌کند که همیشه آنها را ناممکن می‌دانستید و باعث می‌شود کنترل مالی زندگی‌تان را به دست بگیرید. تصمیمی که کنترل احساساتتان را به دستتان می‌دهد، ترس‌هایی را که فکر می‌کردید همیشه باقی خواهند ماند درهم می‌شکند، و موجب می‌شود هر روز را با نگرشی نسبت به زندگی بیدار شوید که شما را در هر قدمی که برمی‌دارید هدایت کند. تصمیمی که موجب می‌شود به همه اهدافتان برسید. این کتاب نه تنها به شما کمک می‌کند تصمیم مهم زندگی‌تان را بگیرید، بلکه می‌تواند به زندگی‌تان جهت دهد تا بتوانید براساس دانش و راهکارهایی تصمیم گیری کنید که شما را به سطحی ارتقا می‌دهند که می‌توانید الهام بخش دیگران باشید. جایگاه فعلی تان مهم نیست، چون همیشه امکان رشد وجود دارد. این کتاب هم مانند هر سفر دیگری شامل چند قدم است:

قدم اول خودشناسی: شناختی که برای همیشه قدرت زندگی کردن به شما می‌بخشد. همه می‌خواهند خودشان را بشناسند، ولی نمی‌دانند از کجا باید شروع کنند. این قدم مهم‌ترین مرحله در شکل دادن شناخت شما از خودتان و تقویت توان شما برای ایجاد تغییراتی فوری در زندگی‌تان است. 

قدم دوم: دستیابی به انرژی _ قوای بنیادینی که به شما می‌گوید چطور باید از انرژی عظیم وجودتان استفاده کنید. همه ما می‌دانیم هرچه بیشتر انرژی‌مان را به سمت اتفاقی جهت بدهیم آن اتفاق سریع‌تر رخ می‌دهد. اکثر مردم انرژی‌شان را صرف چیزهایی می‌کنند که به جای غنا بخشیدن به زندگی‌شان آن را تخریب می‌کند.

 قدم سوم: کشف سیستم موفقیت. همان چیزی که برای تحقق اهدافتان به آن عمل نکرده به آن نیاز دارید.  جزئیات راهکارهای استفاده شده در این بخش ابزار لازم برای دست یافتن به برتری را در اختیارتان قرار می‌دهد. در این بخش، با روندی گام به گام آشنا می‌شوید که به وسیله آن می‌توانید بر مشکلات کاری‌تان غلبه کنید، علایق‌تان را بشناسید، و به ذهن روشن و قلب پرشوری که لازمه رسیدن به موفقیت است دست پیدا کنید.

قدم چهارم: کنترل روابطتان را به دست بگیرید. در طول این بخش، می‌توانید کنترل روابطتان را به دست بگیرید. آیا کشتی رابطه شما در مسیری آرام در حال حرکت است یا در مسیری سنگلاخ، یا هنوز حرکت نکرده است؟ چه هم اکنون در رابطه تان در حال کشمکش هستید و قصد دارید آن را به پایان برسانید، یا در تلاشید تا شرایط را بهتر کنید، این بخش از کتاب می‌تواند راهنمای شما باشد. این بخش همچنین برای کسانی سودمند خواهد بود که در جست وجوی شریک زندگی رؤیایی شان هستند، ولی نمی‌دانند چطور باید او را جذب کنند. 

قدم پنجم: زندگی سالم. در این بخش، با ذهنیت و راهکار سالم زندگی کردن، یکی از مهم‌ترین مسائل، آشنا خواهید شد. بدون جسم سالم زندگی موفقی نخواهید داشت. چیدیاک از اطلاعاتی که از مراجعان قبلی‌اش به دست آورده، استفاده کرده تا مؤثرترین راه برای رسیدن به جسم دلخواهتان را به شما ارائه کند. در این بخش، همچنین به جزئیاتی درباره انواع تأثیرات قابل تصور ذهن بر جسم اشاره شده است. 

قدم ششم: بیداری ذهن و گشادگی قلب. در این بخش، بر اهمیت ذهن، خودآگاهی و روشنگری نسبت به دنیای اطرافتان اشاره شده است. این سفر درونی، به لحاظ علمی و اخلاقی ثابت می‌کند که همه ما از جوهره‌ای واحد تشکیل شده‌ایم. موضوع دیگری که در این بخش به آن پرداخته شده این است که چطور اعمال شما نه‌تنها زندگی خودتان که کل دنیا را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد. 

 قدم هفتم: رسیدن به رضایت خاطر: موفقیت واقعی. این بزرگترین مزیتی است که می‌توانیم در زندگی داشته باشیم. هیچ زندگی‌ای بدون احساس رضایت خاطر موفق نیست. اشتباه نکنید: افراد بزرگ و موفق همیشه رضایت خاطر ندارند. موفقیت واقعی رسیدن به رضایت خاطر است. چیزی را که به راستی می‌تواند خوشحالتان کند پیدا کنید و تصور غلط شادی و رضایت دروغین و بیرونی را که جامعه به خوردمان داده درهم بشکنید.

این اثر کتابی است سرگرم‌کننده و در عین حال دوطرفه و فاقد هرگونه فریبکاری. کتابی واقعی، صادقانه و صریح. این کتاب پتانسیل برملا ساختن بهترین خصوصیات شما را دارد. خصوصیاتی که همیشه درونتان بوده است.

 خواندن کتاب کی میگه نمی‌ تونی؟ می تونی! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب های انگیزشی و موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب کی میگه نمی تونی؟ می تونی!

شما در طول زندگی‌تان مفهوم لذت و درد را در مورد همه‌ی تصمیماتی که گرفته‌اید به کار برده‌اید. تجربه‌ی لذت و درد یکی از تجارب ابتدایی انسان‌هاست. هم مبنای تغییر را تشکیل می‌دهند، و هم از سوی دیگر دلیل ادامه‌ی تجارب همیشگی‌مان هستند. برداشت‌ها و سیستم باورهای ما کنترل‌کننده‌ی مسائلی هستند که لذت و درد را برای ما تداعی می‌کنند. ما تصمیمات مهمی می‌گیریم که به دنبال ایجاد تغییراتی چشمگیر در احساساتمان می‌توانند زندگی‌مان را برای همیشه تغییر دهند. به تصمیمات مهمی فکر کنید که زندگی‌تان را تغییر داده و مسیر آن را عوض کرده‌اند: آیا نتیجه‌ی یک طغیان احساسی نبوده‌اند؟ درست مثل این‌که یک قوطی سودا را تکان دهید و بعد آن را باز کنید. فشار باعث انفجار می‌شود و مایع درون آن را به جهاتی مختلف پرتاب می‌کند. شما همیشه آن فشار را در خودتان ایجاد کرده‌اید، پس چرا می‌گویید نمی‌توانید آن را عامدانه در جهت تغییرات دلخواهتان دوباره ایجاد کنید؟ واقعیت این است که می‌توانید _ فقط گاهی نیاز دارید خوب تکانتان بدهند!

ما می‌توانیم لذت یا درد را به همه چیز نسبت بدهیم؛ همه چیز به نوع نگرش ما بستگی دارد. مردم از روی عادت کارهایشان را بارها و بارها تکرار می‌کنند تا این‌که شبکه‌ای عصبی در مغزشان ایجاد می‌شود که قدرت آن مانند تیرکی است که در زمین فرو می‌کنیم. برای این‌که بتوانید عادت، ترس، هراس یا برداشت قدیمی‌تان را به سرعت تغییر دهید، باید به تأثیری که روی زندگی‌تان داشته است و به تداعی آن [که] با درد یا لذت [همراه بوده است] فکر کنید.

با برداشتن این قدم‌ها می‌توانید عادت قدیمی‌تان را ترک کنید یا در آن اختلال ایجاد کنید، عادت‌هایی مثل این‌که هر وقت مردم با شما حرف می‌زنند سرتان را پایین می‌اندازید، سیگار می‌کشید، پرخوری می‌کنید، یا در مورد فرد خاصی منفی فکر می‌کنید. من از این روش برای ترک عادت‌هایی مثل سیگار کشیدن استفاده کردم. در آن زمان، خودم را باور نداشتم و مهم‌تر این‌که از تأثیرات سوء مواد روی زندگی‌ام بی‌خبر بودم. با این روش، بر ترس‌هایم غلبه کردم و عادت‌های دیگری را که باعث محدودیتم شده بودند کنار گذاشتم.

از شما می‌خواهم با برداشتن این قدم‌ها در زندگی‌تان تغییر ایجاد کنید ...


نظرات کاربران

محمد
۱۴۰۰/۰۸/۰۵

خدااااااااااااااای من چقدددددددددررررر گروننننننننن واوو

Masud
۱۴۰۰/۰۵/۲۷

قیمت؟!!!!#😀😈

محدثه
۱۴۰۱/۰۱/۰۱

قیمتُ ببین واویلا 😵‍💫

میم‌ بانو
۱۴۰۳/۰۱/۱۱

کتاب فوق العاده ای بود ، با خوندنش دید شما نسبت به زندگی و خودتون کاملا تغییر می‌کنه

سمیه
۱۴۰۱/۰۱/۱۳

به نظر من شبیه کتاب هایی هست که در مورد قانون جذب هستند. من قانون جذب رو علمی نمی دونم.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰)
هرچه بیشتر دیگران و اتفاقات را مسئول شرایط زندگی‌مان بدانیم، بیشتر از تغییراتی که می‌خواهیم در زندگی‌مان ایجاد کنیم دور می‌شویم.
toranj
آیا آن‌قدر برای خودم احترام قائل هستم که در زندگی‌ام تغییر ایجاد کنم؟
toranj
وقتی کسی را پیدا می‌کنید خودتان را گم نکنید.
میم‌ بانو
کوته‌نظران زانوی غم به بغل می‌گیرند و فقط زندگی می‌کنند، چون متولد شده‌اند. افراد موفق می‌دانند که متولد شده‌اند تا زندگی کنند!
میم‌ بانو
به خودتان اجازه‌ی اشتباه بدهید، ولی هرگز اجازه ندهید از تلاش برای رسیدن به آنچه می‌دانید باید داشته باشید دست بکشید.
میم‌ بانو
اجازه ندهید مردم با منفی‌گرایی‌هایشان شما را هم آلوده کنند
میم‌ بانو
اکثر مردمِ دنیا دیگران را با چاقو نمی‌زنند، در رانندگی خشونت نمی‌کنند، و مرتکب جنایت نمی‌شوند. اخبار بازتاب اکثریت بشریت نیست. نقطه.
میم‌ بانو
وقتی طرز فکرتان را عوض می‌کنید، احساستان هم عوض می‌شود. وقتی احساستان عوض می‌شود رفتارتان تغییر می‌کند. وقتی رفتارتان را عوض می‌کنید زندگی‌تان عوض می‌شود. همه چیز از ایجاد تغییر ایجاد می‌شود.
میم‌ بانو
دروغ گفتن راحت است، ولی دروغ زندگی کردن زندگی را تبدیل به جهنم می‌کند.
toranj
به تجربه‌ی من در اکثر اوقات همان کاری را انجام می‌دهیم که فکر می‌کنیم باید انجام دهیم، نه آن کاری را که واقعاً می‌خواهیم
toranj

حجم

۳۲۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۳۲۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۵۷,۰۰۰
تومان