دانلود و خرید کتاب شادی گمشده جامعه ما آیت قدیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شادی گمشده جامعه ما اثر آیت قدیری

کتاب شادی گمشده جامعه ما

نویسنده:آیت قدیری
امتیاز:
۴.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شادی گمشده جامعه ما

کتاب شادی گمشده جامعه ما نوشته آیت قدیری است. کتاب شادی گمشده جامعه ما، دلایل ناشادی در جامعه را بررسی می‌کند و راهکارهای رسیدن به شادی را ارائه می‌کند. این کتاب به شما یاد می‌دهد با شاد بودن موفق شوید.

درباره کتاب شادی گمشده جامعه ما

شادی و نشاط پدیده ای طبیعی است و از نیازهای اولیه و لازمه‌ زندگی انسان است. انسان و تمام موجودات ذاتا شادی را دوست دارند و بر زندگی انها تاثیر مثبت می گذارد. بسیاری از روان شناسان بر این پدیده تاکید دارند که شاد بودن در زمان حال، منجر به تغییرات مثبت و بسیار مهمی در آینده خواهد شد. به عبارتی، شما اول باید شادی را به زندگی‌تان وارد کنید تا پس از آن امکان ایجاد تغییرات مثبت فراهم آید.

در دنیای پر اضطراب و پر تلاطم ماشینی و صنعتی امروز، آرامش و داشتن خیالی آسوده، نعمتی است که همه انسان‌ها آرزوی آن را دارند. در واقع، یکی از نیازهای اساسی انسان، شاد زندگی کردن است که در پرتو آن، با رسیدن به تعادل روحی، خود و جامعه‌اش به سلامت و پویایی رهنمون می‌شود.

برخی «موفقیت» را رمز شادی می دانند، برخی دیگر معتقدند «همه چیز به خود آدم بستگی دارد» و طرز فکر و نگرش او. برخی «دولت ها را شر» و قدرت را عامل همهٔ بدی‌ها و شاد نبودن‌ها می‌شمارند و برخی نیز شادی را «هدیهٔ الهی» می‌دانند. برخی شادی را در «لذت» جستجو می‌کنند و برخی دیگر در «ریاضت» و «عبادت» و داشتن رابطه‌ای غنی با خداوند و عالم ملکوت. برخی «محبت و دوستی» را سرچشمهٔ شادی می‌شناسند و برخی دیگر «دوری و عزلت گزینی» را. برخی شادی و خوشی خود را در سلامتی، برخی در ثروت و مکنت و برخی دیگر در خوش گذرانی می‌دانند. 

شما اگر بخواهید می توانید ناراحت و غمگین باشید. وقتی قبول می کنید که آدم بدبختی هستید و هیچ عامل شادی بخشی در زندگی تان وجود ندارد، آن وقت می بینید که چقدر افسرده و غمگین هستید. اما اگر باورتان شود که زندگی زیباست و هدیه الهی است، اوضاع بر وفق مراد است و شما می توانید شاد و با نشاط باشید، مسلم بدانید که خوشحال خواهید بود.

شادی می‌تواند برای هرکس متفاوت باشد و معنای خاصی داشته باشد، اما راه رسیدن به این شادی چگونه است و چه تغییراتی در زندگی ما بوجود می‌آورد چیزهایی است که این کتاب می‌خواهد به ان پاسخ دهد.

خواندن کتاب شادی گمشده جامعه ما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال یک زندگی شاد هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شادی گمشده جامعه ما

وقتی قدرتِ صحبت و فکر شما این چنین روی آب تاثیر می‌گذارد، ببینید فکرِ شما با بدن خودتان چه کار خواهد کرد. شما به آب انرژی مثبت منتقل می کنید و همین امر باعث عکس‌العمل از طرف آب شده و انرژی مثبت را به سوی شما بر می‌گرداند. حتی شما با نوشیدن آن آب هم می توانید انرژی مثبت را به بدن خود منتقل نمایید و این مسائل تنها در مورد آب نیست. شما در این جهانِ هستی، به هر چیزی می توانید انرژی مثبت منتقل کرده و از آن انرژی مثبت دریافت نمایید.

دوست نازنینم، شما از همین الان می توانید شروع کنید. قبل از نوشیدن آب، بگویید که دوستش دارید و از آن متشکرید. قبل از خواب با هوای اتاق خود صحبت کنید. از رختخواب و بالش خود تشکر کنید. به خود بگویید که خودتان را دوست دارید. از نوری که باعث روشن شدن اتاق شما می شود تشکر کنید. مطمئن باشید این اجسام و مواد به صحبت‌های شما گوش می‌دهند و از خود عکس‌العمل نشان می‌دهند و انرژی مثبت را به شما بر می‌گردانند.

نورون هایی در مغز ما وجود دارد که به نورون های آینه‌ای معروفند. وظیفه این نورون‌ها این است که تقلید ناخودآگاه از رفتار دیگران انجام دهد! برای مثال دیدن حرکات دیگران باعث می شود که عین همان عمل در مغز ما انجام شود. نتیجه مهم این نکته این است که مراقب انتخاب گروه دوستان، اطرافیان و همکاران خود باشید. 

نظرات کاربران

کاربر 4633316
۱۴۰۱/۰۷/۱۰

بی نظیره

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

حجم

۱۶۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

قیمت:
۵۴,۶۰۰
تومان