دانلود و خرید کتاب رشد لیزری فائزه رهبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رشد لیزری اثر فائزه رهبری

کتاب رشد لیزری

نویسنده:فائزه رهبری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب رشد لیزری

کتاب رشد لیزری نوشتهٔ فائزه رهبری و هادی شکری است. این کتاب چکیدهٔ ۸ کتاب پیشرفت شخصی است که در انتشارات مانیان منتشر شده است. 

درباره کتاب رشد لیزری

تمایل انسان‌ها بر این است که با گذر هر لحظه، به کمال و موفقیت بیشتری دست یابند. همه‌ٔ افراد تمایل دارند که فردی تأثیرگذار در زندگی خود و جامعه باشند. به همین علت دست به دامان کتاب‌ها و آموزش‌هایی می‌شوند که توسط افراد سرشناس و موفق تألیف شده‌اند. در سال‌های اخیر تعداد کتاب‌هایی که در حوزهٔ موفقیت نوشته شده بسیار زیاد است، اما تعداد کمی از این کتاب‌ها توانسته زندگی افراد را تغییر دهد. اگر سعی کنید بهترین کتاب‌های حوزهٔ موفقیت را انتخاب کرده و بخوانید، قادر خواهید بود که قدرت ذهنی‌تان را تقویت کرده و با انرژی مضاعف، تصمیم به تغییر زندگی خود بگیرید. کتاب‌های موفقیت، محتوایی بسیار غنی دارند و می‌توانند الگوی بی‌نظیری برای تغییر سبک زندگی شما باشند. خواندن کتاب‌های حوزهٔ موفقیت و ثروت می‌تواند ذهن شما را برای موفقیت، برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری آماده کند و مسیر موفقیت شما را ساده‌تر، کوتاه‌تر و هموارتر سازد.

از طرف دیگر، ممکن است افراد به دلیل مشغله‌های کاری، فرصت مطالعهٔ این کتاب‌ها را نداشته باشند؛ به همین دلیل کتاب رشد لیزری خلاصه و چکیدهٔ ۸ کتاب مهم در زمینهٔ موفقیت تقدیم است. این ۸ کتاب، بهترین و مفیدترین کتاب‌های موفقیت هستند. این کتاب‌‌ها، سلامت، ثروت و آرامش را با خود به همراه دارند.

خواندن کتاب رشد لیزری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های پیشرفت شخصی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان