دانلود و خرید کتاب آناتومی تنهایی تیل سوان ترجمه شهناز کمیلی‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آناتومی تنهایی اثر تیل سوان

کتاب آناتومی تنهایی

نویسنده:تیل سوان
انتشارات:نشر ترنگ
امتیاز:
۳.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آناتومی تنهایی

کتاب آناتومی تنهایی، اثری از تیل سوان است که با ترجمه شهناز کمیلی‌زاده در نشر ترنگ به چاپ رسیده است. این کتاب چگونگی راه بازگشت به ارتباط را به مخاطبان نشان می‌دهد. 

درباره کتاب آناتومی تنهایی

تجربه تنهایی، تجربه‌ای است که احتمالا همه ما آن را در کارنامه خود داریم. هرکداممان با یک قصه متفاوت، حسی مشترک را تجربه کرده‌ایم. شاید حوالی زمانی که جوان بودیم، احساس کردیم که از ارتباطات عمیق و پیوستگی درونی دور می‌شویم. همین موضوع هم سبب می‌شود تا باقی عمر ما به جنگی بدل شود. جنگی میان دو بخش وجودمان: بخشی که از بازپس گیری رابطه و یا آغاز هر رابطه‌ای مایوس و ناامید شده است و بخش دیگری که در تلاش و تقلا است تا آن را به هر نحوی که شده، پس بگیرد. 

ما رنج می‌کشیم. رنجی که پیامد طبیعی از دست دادن هر رابطه‌ای است. ضربه روحی دردناکی که هرکسی ممکن است آن را بچشد و آرامش و آسایش را از وجودش بگیرد. ضربه‌ای که سبب می‌شود آنچه از خودمان ساخته‌ایم، خرد شود و آشفتگی جای آرامشمان را بگیرد، صلح درونیمان به اضطراب و ترس بدل شود و همیشه در کشمکش با خود باشیم: آیا می‌توان از رنج رها شد و طعم شادی را دوباره چشید؟ 

تیل سوان در کتاب آناتومی تنهایی راه بازگشتن به ارتباط را به ما نشان می‌دهد. او به تمام مخاطبانش کمک می‌کنند تا ابتدا این عنصر درهم زننده آرامش را بشناسند و سپس به آن‌ها کمک می‌کند هماهنگی را که لازمه داشتن یک ارتباط سالم، سازنده و موفق است، پیدا کنند و یا آن را برای خود بسازند. نتیجه، پیدا کردن راهی برای بازگشتن به ارتباطات است. 

کتاب آناتومی تنهایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب آناتومی تنهایی را به همه افرادی که در جستجوی یک زندگی و ارتباط سالم و سازنده هستند، پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب آناتومی تنهایی

ارتباط به‌نوعی هماهنگی نیاز دارد. ازاین‌رو پذیرش اینکه تنهایی به‌کلی فاقد هرگونه هماهنگی است، ساده به‌نظر می‌آید. با این حال در تنهایی نیز نوعی هماهنگی وجود دارد. در واقع این هارمونی «سه شماره‌ای» است که هماهنگی را نمایان می‌کند. به‌ویژه، به‌نوعی هماهنگی اشاره می‌کنم که دو عامل متضاد را شامل می‌شود و آن دو را با هم ترکیب می‌کند.

پیوستگی نمادین شمارۀ سه بدون خلاصی از شمارۀ دو (شمارۀ تضاد) کامل نمی‌شود و ماهیت آنچه سبب ناهمخوانی و ناسازگاری و اختلاف شده است را از میان نمی‌برد. در حقیقت شمارۀ سه آشفتگی شمارۀ دو را یکپارچه می‌کند تا ماهیت تازه‌ای به‌وجود آورد. موجودیتی که با هماهنگی، ضدین را در برمی‌گیرد؛ بنابراین می‌توان آن را به‌منزلۀ ائتلاف و اتحاد در نظر گرفت. در کنار هم قرار دادن دو عامل متضاد، همان شمارۀ یک و دو، به ورود ماهیت یا هدفی مشترک نیاز است که من آن را شمارۀ سه می‌نامم که از هردو آن‌ها بزرگ‌تر است. این معادله شاید انتزاعی به‌نظر برسد، ولی همچنان‌که در مطالعۀ کتاب پیش بروید، ترتیب و هماهنگی الهی جدانشدنی در این مفهوم و الزام آن در خصوص ایجاد رابطه را مشاهده خواهید کرد.

برای لحظه‌ای تصور کنید که ماهیت شمارۀ یک، خیر را نشان می‌دهد و ماهیت شمارۀ دو، بر شر دلالت می‌کند. این دو، متضاد هستند. ماهیت شمارۀ سه، آنچه برای در کنار هم قرار دادن در راستای هدف مشترک خیر و شر نیاز است و از هردو ماهیت بزرگ‌تر است نشان می‌دهد. آن هدف را می‌توان یگانگی خواند که شکل غایی ارتباط محسوب می‌شود.

جالب اینکه تنهایی نیز در اثر سه عامل ایجاد می‌شود. این سه عامل، هنگامی‌که از منظر قوای ذاتی شمارۀ سه در نظر گرفته شوند، نشان می‌دهند که ساختار کلی و جامع خود تنهایی، پاسخ به خاتمه دادن به تنهایی است و در اصل راه‌حل، در ساختار تنهایی نهفته شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۰۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۳۷ صفحه

حجم

۴۰۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۳۷ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان