دانلود و خرید کتاب حس خوب زندگی محمدرضا محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حس خوب زندگی اثر محمدرضا محمدی

کتاب حس خوب زندگی

انتشارات:نشر گویا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب حس خوب زندگی

کتاب حس خوب زندگی نوشته محمدرضا محمدی است. کتاب حس خوب زندگی، راز موفقیت، ثروت و سلامتی را به شما یاد می‌دهد و کمک می‌کند بتوانید زندگی را با عشق و خوشبختی پیش بگیرید.

درباره کتاب حس خوب زندگی

جهان علاوه بر نظم پیدا که همه‌کس می‌بینند و حیرت می‌کنند دارای نظم پنهانی است که جهانگیر است و تمامی ذرات عالم را در برگرفته است. هر اتفاقی در جهان در دایرهٔ همین نظم پیدا و نظم پنهان شکل می‌گیرد و چیزی بیرون از این نظم فراگیر وجود ندارد.

همهٔ ذرات عالم زنده‌اند، نه تنها آب و باد و خاک آتش جان دارند که حتی سنگ و سیمان و آهن نیز زنده‌اند و با یکدیگر در ارتباطند، از این رو نمی‌توان جزیی از جهان بیکران را از جزیی دیگر جدا دانست. 

جهان مادی، سراسر انرژی است و نه تنها جامد نیست بلکه کاملاً پویا و دینامیک عمل می‌کند و به هر کنشی در عالم هستی واکنش نشان می‌دهد. جهان هستی با فرکانس‌های ما واقعیت موجود را می‌آفریند و ما لحظه لحظه در آفرینش پدیده‌های هستی حضور مؤثر داریم. 

هر حرکت، هر فکر، هر باور، هر اندیشه، هر نگاه و هر احساس ما می‌تواند به تغییر آرایش جهان منجر شود و شکل تازه‌ای از حیات را پدید آورد. از این رو من بر این اعتقادم که جهان کاملاً منجمد و ایستا نیست بلکه با فرکانس‌های احساس ما تغییر وضعیت می‌دهد و برپایهٔ همین نظریه ما می‌توانیم جهان آینده را بر اساس سناریوهای ذهنی خود خلق کنیم و به آن‌چه که می‌خواهیم برسیم.

کتاب حس خوب زندگی راهنمایی برای رسیدن به دنیای رؤیاها و آرزوهاست. هرکس می‌تواند طبق احساس‌های درونی جهان پیرامونی خود را شکل دهد، زیرا فرکانس‌هایی که به کاینات ارسال می‌شود زمینه‌ها را برای جهان واقعیِ پیش رو یا آینده آماده می‌سازد. کتاب حس خوب زندگی، به ما راه درست زیستن، درست نگاه کردن، درست انتخاب کردن را می‌آموزد و مسیرهای رسیدن به خواسته‌ها و رؤیاها و آرزوها را بر اساس فرکانس‌های مثبت نشان می‌دهد تا در فرصتی کوتاه زندگی رؤیایی خود را خلق کنیم.

خواندن کتاب حس خوب زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند شاد و خوشبخت زندگی کنند پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب حس خوب زندگی

حس خوب زندگی یعنی خوب زیستن با آگاهی و دانایی و اشراف بر توانمندی ذهن و تصرف آن بر جهان مادی و خلق رویدادهای زندگی بر اساس اندیشه، و احساس فردی. زندگی امروز ما ساخته و پرداختهٔ ذهن دیروز ماست؛ هر آنچه که از سلامتی و عشق و ثروت، و خوشبختی داریم نتیجهٔ کلنجارهای ذهن ما با کاینات است.

زندگی ما چه خوب و چه بد حاصل افکار و اندیشه‌هایی است که سال‌هاست در کنج ذهن ما جا خوش کرده، و ناخودآگاه دستور چگونه زیستن را می‌دهد. برای همین ما در چگونگی شکل زندگی کاملاً نقش داریم و موجودی کاملاً آزادیم که بر اساس ارادهٔ فردی و درخواست از جهان و کاینات در سایهٔ ایمان الهی به زندگی مطلوب دست می‌یابیم. 

حس خوب زندگی یعنی رسیدن به همهٔ آرزوهای درونی و بیرونی ذهنی و تحقق عینی آن در جهان مادی. به عبارت دیگر ما زندگی خود را بر اساس خواسته‌های درونی و ذهنی می‌سازیم و این ساختن با یک حس خوب و عالی به واقعیتی عالی منجر می‌شود.

ما می‌توانیم با توانایی‌های فراطبیعی ذهن بر حیات تصرف عینی کنیم و با تمرکز، ذهن را به سمت خواسته‌های درونی خود سوق دهیم و امکان پدید آوردن جهان‌های موازی را بر اساس احساس خوب به دست آوریم و آینده را بر همین اساس تغییر دهیم.

ما نه تنها می‌توانیم با بهره‌مندی از این توانمندی فراطبیعی ذهن با یک احساس خوب، اشیای طبیعی را بر پایهٔ خواسته‌های خود همسو کنیم بلکه می‌توانیم با تمرکز مداوم در ذهن دیگران دخل و تصرف کنیم. یعنی یک امر غیرممکن در عالم منطقی به یک امر ممکن در عالم فرامنطقی تبدیل می‌شود و این معجزهٔ ذهن است.

پس نباید از آینده ترس و هراسی داشته باشیم، آینده ساختهٔ ذهن گذشتهٔ ماست. اگر با احساس بد همراه شویم آینده‌ای بد را برای خود ساختیم و اگر احساس خوب داشته باشیم آینده‌ای درخشان را برای خود می‌سازیم. اگر من به خوشبختی و ثروت و سلامتی و آزادی می‌اندیشم همهٔ اینها از طریق توانمندی‌های فراطبیعی ذهن به دست می‌آید و به راحتی اتفاق می‌افتد. شاید این سئوال مطرح شود که قدرت تصرف در تغییر با احساس خوب تا چه حد است؟ بی‌تردید با توجه به میزان توانمندی‌های فراطبیعی ذهن، می‌تواند تا بی‌نهایت باشد.

احساس خوب به اتفاق خوب تبدیل می‌شود زیرا احساس خوب نوعی همسویی با نظام کاینات است. تو برای چه می‌خواهی در عالم مادی با ذهن خود و یک احساس خوب تصرف کنی؟ اگر این تصرف برای همسو شدن و یگانه شدن با ذات جهان باشد و خواستهٔ تو دانسته یا ندانسته با ذات کاینات یگانه باشد، اتفاق‌های مبارک یکی پس از دیگری در زندگی رخ می‌دهد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱۳۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان