دانلود و خرید کتاب جاسوس اتفاقی؛ لندن، جنگ جهانی دوم دبورا هاپکینسون ترجمه سینا یوسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جاسوس اتفاقی؛ لندن، جنگ جهانی دوم اثر دبورا هاپکینسون

کتاب جاسوس اتفاقی؛ لندن، جنگ جهانی دوم

امتیاز:
۴.۱از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جاسوس اتفاقی؛ لندن، جنگ جهانی دوم

کتاب جاسوس اتفاقی؛ لندن، جنگ جهانی دوم نوشته دبورا هاپکینسون و ترجمه سینا یوسفی است. کتاب جاسوس اتفاقی؛ لندن، جنگ جهانی دوم را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب جاسوس اتفاقی؛ لندن، جنگ جهانی دوم

برتی بِرَدشاو پسر سیزده ساله‌ای است که در دوران جنگ جهانی در لندن زندگی می‌کند. اوضاع به هم ریخته است و آمریکایی‌ها می‌خواهند از طریق فرانسه آلمان را شکست بدهند. برتی تصادفی وارد یک ماجرای عجیب می‌شود. ماجرایی که زندگی او را تغییر می‌دهد. حالا او یک جاسوس است باید آموزش ببیند و بتواند دیگران و شاید همه مردم را نجات دهد. برتی بِرَدشاو پسر سیزده ساله‌ای که ناگهان جاسوس شده است باید چیزی را پیدا کند که سرنوشت حنگ را تغییر می‌دهد. 

خواندن کتاب جاسوس اتفاقی؛ لندن، جنگ جهانی دوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به نوجوانانی که داستان‌های پرهیجان دوست دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جاسوس اتفاقی؛ لندن، جنگ جهانی دوم

تو نگاه می‌کنی، ولی نمی‌بینی.

شرلوک هلمز، رسوایی در بوهم

سرِ پیچ سرم را پایین نگه می‌دارم بلکه قابلمه از روی سرم نیفتد. با دست راستم سبد دوچرخه را گرفته‌ام که تکان نخورد و سگ اسپانیل۳ لرزانم به بیرون پرتاب نشود. قسم می‌خورم همان‌طوری یک‌دستی هم می‌توانستم بدون هیچ مشکلی بپیچم.

البته اگر... اگر آن دختر وسط خیابان مادوکس نایستاده بود. داد زدم: «آهای! مراقب باش!»

دیگر دیر شده بود. مجبور شدم سبد دوچرخه را رها کنم و دودستی فرمان را بچسبم و با تمام قدرت به‌سمت چپ بپیچم اما دیر جنبیده بودم و رکاب سمت راست به ساق پای آن دختر خورد و همگی پخش زمین شدیم. زانوی چپم کوبیده شد به زمین، قابلمه سروصداکنان به طرفی پرتاب شد و روک از داخل سبد بیرون افتاد. روک سریع از جا بلند شد و واق‌واق‌کنان و دیوانه‌وار مثل اسباب‌بازی‌های کوکی شروع کرد به چرخیدن دور خودش. بالای سرمان بمب‌افکن‌ها نعره کشیدند و از روی زمین صدای شلیک ضدهوایی‌ها بلند شد. در حال مالیدن زانویم، افتان‌وخیزان از جا بلند شدم.

در میان آن هیاهو فریاد زدم: «سالمی؟»

دختر جوابی نداد. دستم را به‌طرفش دراز کردم که کمکش کنم اما او دستم را پس زد. «چرا جلوت رو نگاه نمی‌کنی؟»

«من چرا نگاه نمی‌کنم؟ تو وسط خیابون وایستاده بودی! شانس آوردی که به‌جای من اتوبوسی چیزی نبود وگرنه له‌ولَوَرده شده بودی.»

ساکت شدم. بی‌فایده بود. بحث کردن بی‌فایده بود. از لهجهٔ دختر معلوم بود که آمریکایی است. شهر پر از آمریکایی شده بود؛ سربازهای یونیفرم‌پوش، خبرنگاران، افسران ارتش و نیروی دریایی که لباس‌هایشان مزین به مدال و سردوشی بود، زن‌هایی جوان که لباس‌های شق‌ورق صلیب سرخ را به تن داشتند. همگی آمده بودند و مشغول آماده شدن برای فتح فرانسه بودند. تنها راه متّفقین برای شکست دادن هیتلر و پایان دادن به جنگ همین بود.

همه، از جمله من، می‌دانستیم که به کمک آمریکایی‌ها نیاز داریم اما بخشی از وجودم از این غریبه‌ها متنفر بود. وقتی اوضاع خیلی خراب‌تر بود، خبری از آن‌ها نبود. سه سال پیش حمله‌های هوایی آلمانی‌ها به شهرهای انگلیس تمامی نداشت. از بمباران‌هایی جان سالم به در برده بودیم که تمام شب ادامه داشتند؛ بمب‌هایی که روی سرمان می‌انداختند، آتش‌افروز بودند و تنها هدفشان باخاک یکسان کردن لندن بود. خیابان‌ها ویران بودند و پر از خرابه. خیلی از بچه‌ها را فرستاده بودند به روستاها. من و برادر بزرگ‌ترم، ویل، التماس کرده بودیم که اجازه بدهند در لندن بمانیم.

نظرات کاربران

• Strawberry🍓
۱۴۰۱/۰۷/۲۹

من خودم زیاد خوشم نیومد... یجورایی داستانش سطحی بود حس میکنم زیاد به واقعیت نزدیک نبود درسته که جنگ اینجوریه ولی جوری که فرمانده ها و مامورا انقدر اعتماد داشتن به این بچه ها و هرکوفتیو لو میدادن دیگه چرت بود. من خودم

- بیشتر
un rat de bibliothèque
۱۴۰۰/۰۹/۱۲

حل یک معما... لو نرفتن نقشه... پیروزی...

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۷/۲۷

کتاب «جاسوس اتفاقی» رمانی نوشته ی «دبورا هاپکینسن» است که نخستین بار در سال 2019 به انتشار رسید. «برتی بردشاو» هیچ وقت قصد نداشت که به یک جاسوس تبدیل شود. او هرگز تصور نمی کرد که در لندن جنگ زده،

- بیشتر
M..J..A
۱۴۰۱/۰۴/۰۵

در زمینه داستان پردازی کتاب فوق العاده ای بود.به شخصه لذت بردم.ترجمه هم عالی بود. اما دوست دارم چن تا کتاب واقعا تاریخی در مورد جنگ جهانی دوم معرفی کنم که خواندنش خالی از لطف نیست. ۱)کتاب فاتحین جهانی:اثر موریس مارشالکو ۲)کتاب پس

- بیشتر
امیررضا عارف نیا
۱۴۰۰/۰۶/۱۸

عجب کتابی عجب کتابی ترجمه روان داستانی عالی دیگه چی می‌خوایم از خدا ایول به نویسندش از یک چیز دیگه هم خوشم اومد که چند نفر تو داستان درگیره بودن و شاید داخل یک بخش سه داستان روایت میشد

کاربر 4104398
۱۴۰۱/۰۶/۰۵

برای افراد بالای 18 سال توصیه نمیکنم خودم خوندمش فقط وقتم رو تلف کردم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
دفتر اصلی سازمان انجام عملیات‌های ویژه در ساختمان شمارهٔ ۶۴ خیابان بیکر قرار داشت و روی تابلویش هم نوشته شده بود دفتر تحقیقات میان‌سازمانی. این تابلو هنوز هم همان‌جاست. سازمان اجرای عملیات‌های ویژه به مردم عادی آموزش می‌داد که مأمور مخفی شوند.
roksana
نظریه‌پردازی بدون داشتن شواهد اشتباهی مهلک است... زیرا فرد سعی می‌کند اطلاعات را بر اساس نظریه‌اش تفسیر کند در حالی که باید برعکس باشد.
احمد اسدی
نباید به برداشت‌های کلی اطمینان کرد، باید به جزئیات توجه کنی.
کتاب خوان معرکه

حجم

۷۶۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

حجم

۷۶۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان