دانلود و خرید کتاب معجزه شهود فلورانس اسکاول شین ترجمه مینا اعظامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزه شهود اثر فلورانس اسکاول شین

کتاب معجزه شهود

معرفی کتاب معجزه شهود

کتاب معجزه شهود اثری از فلورانس اسکاول شین است که با مقدمه‌ای از لوئیز هی و ترجمه مینا اعظامی منتشر شده است. این کتاب درباره شهود و قدرتش با ما صحبت می‌کند. چیزی که به گفته نویسنده، تلفن کردن ما به خداوند است.

درباره کتاب معجزه شهود

معجزه شهود، اثری از فلورانس اسکاول شین است. او در این کتاب به جای اینکه از خواسته‌های ما صحبت کند، از ناخواسته‌هایمان می‌گوید. از کلامی که گاه حتی از روی ناآگاهی به زبان می‌آوریم و نتیجه آن، جالب نیست. آن را شر می‌پنداریم و دلیلش را رخدادهای بیرونی. سراسر زندگی ما پر از رهنمودهای شهودی است. اما ما به دلایل مختلفی، از روی ناآگاهی یا تردید، گاه حتی به دلیل ترسی که داریم، نادیده‌اش می‌گیریم. همین سبب می‌شود به راهی وارد شویم که نباید. معجزه شهود از ایمان راسخ می‌گوید که توانایی باز کردن هر قفلی را دارد. ایمان قوی به خداوند که یاریگر ما در هر مرحله‌ای از زندگی است. گاهی نیز افکار و تصوراتمان در قالب دشمنانمان راه باز می‌کنند و به درون زندگی ما قدم می‌گذارند. همان‌هایی که از ناخواسته‌های ما بیرون می‌آیند...

این کتاب ده درس برای مخاطبانش دارد: درس اول صحبت از ایمان معجزه آفرین شهود می‌کند و درس دوم به ما می‌آموزد چگونه از نظر مالی توفیق پیدا کنی. درس سوم مسیر معجزه‌ آفرین شهود را نشانمان می‌دهد و درس چهارم یادمان می‌دهد الگو‌های فکری کهنه را فروریزیم. در درس پنجم سلامتی و شادمانی را طلب می‌کنیم و درس ششم از آینده‌ ما می‌گوید. آینده‌ای که در اکنون متجلی است. درس هفتم ما را به خانه‌ای می‌برد که از سر ایمان بنا شده است و درس هشتم از ما می‌خواهد که اجازه ندهیم خواسته‌ قلبمان به بیماری قلبی تبدیل شود.

در درس نهم از هشیاری لایتناهی که معجزه‌های بزرگ در پی دارد می‌خوانیم و درس دهم به ما می‌گوید: همه‌ امکانات فضای چهاربعدی متعلق به ماست.

کتاب معجزه شهود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب معجزه شهود را به تمام علاقه‌مندان به مطالعات حوزه موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول ‌شین ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در نیوجرسی آمریکا متولد شد. او نویسنده، تصویرگر و هنرمند محبوب آمریکایی بود. کارش تصویرگری برای کتاب‌ها بود و با هنر زندگی‌اش را به پیش می‌برد.

فلورانس اسکاول ‌شین از میانه عمرش به فرقه اندیشه نو پیوست و دانش الهی را تدریس می‌کرد و از این طریق توانست گره از مشکلات زندگی افراد بسیاری بگشاید. او تلاش می‌کرد تا پیام معنویت را به مردم جهان برساند.

کتاب‌های مشهور اسکاول‌شین یعنی چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین و کلام تو عصای معجزه‌آسای تو به زبان‌های مختلف ترجمه شد و در اختیار همگان قرار گرفته است.

فلورانس اسکاول ‌شین در ۲۷ اکتبر ۱۹۴۰ در ۶۹ سالگی چشم از دنیا فروبست. 

بخشی از کتاب معجزه شهود

میل و خواسته، قدرتی عظیم است و باید به درستی هدایت شود. بخواهید، تا به شما داده شود؛ بجویید، آن را خواهید یافت؛ بر در کوبید؛ در به رویتان گشوده خواهد شد.

معرفی نویسنده
عکس فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
آمریکایی | تولد ۱۸۷۱ - درگذشت ۱۹۴۰

اسکاول شین زندگی را یک «بازی» می‌نامید؛ با این حال زندگی خودش چندان آسان نبود -البته که او نیز به دنبال راحتی در زندگی نبود. او در ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در کمدن نیوجرسی چشم به جهان گشود؛ در خانواده‌ای که علاوه بر فلورانس یک دختر بزرگ‌تر و یک پسر کوچک‌تر نیز به دنیا آمد. فلورانس در فیلادلفیا در مدرسه‌ی مرکزی دوستان تحصیل کرد و از سال ۱۸۸۹ تا ۱۸۹۷ در آکادمی هنرهای زیبای پنسیلوانیا در رشته‌ی هنر تحصیل نمود.

نظرات کاربران

هما
۱۴۰۰/۰۸/۱۹

خیلی عالی بود حتما پیشنهاد میکنم

کاربر ۲۵۷۴۷۲۶
۱۴۰۱/۰۳/۱۰

دوستان عزیز من این کتاب و چندین کتاب ارزشمند و بینظیر دیگر را بصورت صوتی و بسیار شیوا و رسا در کانال یوتیوب خود به صورت کاملا رایگان قرار داده ام برای شنیدن نمونه و دریافت لینک یوتیوب میتوانید به

- بیشتر
کاربر 5585059
۱۴۰۲/۱۰/۱۵

کتاب بدی نبود ولی بیشتر مطالب تکراری بود و به شکلی که گفته بود معجزه شهود هیچ راهکاری برای استفاده از این روش وجود نداشت.

زهرا
۱۴۰۱/۰۶/۲۹

کتاب خیلی خوبه اما این ترجمه از کتاب اصلا خوب نیست.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۱۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان