دانلود و خرید کتاب تاثیر قصه گویی بر کودک میثم رجایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاثیر قصه گویی بر کودک اثر میثم رجایی

کتاب تاثیر قصه گویی بر کودک

معرفی کتاب تاثیر قصه گویی بر کودک

کتاب تاثیر قصه گویی بر کودک نوشته میثم رجایی است. این کتاب به شما کمک می‌کند بتوانید درک بهتری از اهمیت قصه برای کودکان داشته باشید.

درباره کتاب تاثیر قصه گویی بر کودک

به بازگو کردن احساسات، اندیشه‌ها، عواطف و باورهایی اشاره دارد که در قالب کلمه‌های زیبا و با سبک‌های مختلف برای شناساندن راه‌های تربیتی و پرورشی به کار گرفته می‌شوند. در واقع قصه‌گویی یک هنر بسیار ناب، با توانایی بسیار خاص است که به‌صورت شعر و یا نثر ارائه می‌شود و در زمان و روزگار مشخص بازگو می‌گردد. سه بازوی مهم (خود قصه، قصه‌گو و مخاطب) سه ضلع اصلی در قصه و قصه‌گویی می‌باشند.

این کتاب برای شما از اهمیت قصه بر کودکان می‌گوید.

خواندن کتاب تاثیر قصه گویی بر کودک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدین و فعالان حوزه آموزش پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تاثیر قصه گویی بر کودک

تاثیر قصه گویی بر رفتار و آینده کودکان

همه ما در کودکی علاقه مند به شنیدن داستان های مختلف قبل از خواب بودیم. قصه گویی والدین برای کودکان نه تنها سرگرم کننده است، بلکه دارای مزایای بی شماری در رفتار و آینده کودک نیز است.

تاثیر قصه گویی بر زندگی و آیندهٔ کودک یک امر ثابت شده است به طوری که امروزه کارشناسان برای برخورد با کودک پرخاشگر و لجباز روش قصه درمانی را پیشنهاد می کنند.

هنر داستان گویی چیست؟

داستان گویی نوعی بیان خلاقانه تخیل است که این کار به کلمات و کنش های متقابل با ایجاد تنوع در لحن نیازمند است تا داستانی مهیج و جالب برای شنوندگان ایجاد شود.

یک داستان گوی خوب، به شنونده امکان تخیل پردازی داده و حس داستان پردازی او را تحریک خواهد کرد. داستان پردازی می تواند به اشکال مختلفی از جمله: نمایش عروسکی، موسیقی، کمدی و شعر انجام شود. برای تحقق این مهارت نیاز به صبر، پایداری و آزمون و خطا است.

تغییر و اصلاح رفتار

قصه‌ها و داستان‌ها می‌توانند به تغییر رفتار کودکان به شکل شایانی کمک کنند. مطمئناً هدف از قصه و داستان‌خوانی فقط مطرح کردن الفاظی برای وقت‌گذرانی و به مقصد رسیدن کارکترها در انتهای داستان نیست، قطعاً یکی از اهداف مهم قصه‌ها و داستان‌ها بعد حکمت و عبرت‌آموزی آن‌ها است. در بسیاری از مواقع قصه‌ها به اصلاح یک رفتار ناپسند که با پند و اندرز مستقیم نمی‌توان اشاره کرد می‌انجامند، به‌طوری که حتی گذشتگان ما نیز ناخودآگاه از این روش برای پند و اندرز و اصلاح رفتارهای ناشایست بهره می‌جستند. امروزه نیز بسیاری از روانشناسان و روانکاوان کودک و نوجوان از این روش به عنوان روشی علمی و کارآمد برای یادگیری، تغییر و تصحیح مشکلات رفتاری مدد می‌جویند.


نظرات کاربران

Im here
۱۴۰۰/۰۴/۱۸

متاسفم برای هم طاقچه هم نویسنده کتاب مثلا تیتر زده تقویت هوش هیجانی نوشته تقویت کنید هوش هیجانی رو خوبه ۴ خط!!!کلاهبردارها.من که راضی نیستم پولم حرومتون

Bahare
۱۴۰۰/۰۹/۱۴

فقط 22 صفحه که شبیه یک مقاله تکراری و ساده است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۱۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان