دانلود و خرید کتاب دنیا در گذر دیوید کریستین ترجمه امیر کلینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دنیا در گذر اثر دیوید کریستین

کتاب دنیا در گذر

معرفی کتاب دنیا در گذر

کتاب دنیا در گذر اثری از دیوید کریسشن است که به بررسی تاریخ کوتاه بشر می‌پردازد. این کتاب، اثری جامع است که زندگی انسان‌ها را پیش از آغاز تاریخ انسانی تا امروز، بررسی کرده است. این کتاب را می‌توانید با ترجمه امیر کلینی بخوانید.

درباره کتاب دنیا در گذر

دنیا در گذر، کتابی جذاب است که به تاریخ کوتاه بشر نگاهی انداخته است و زندگی افراد بشری را مورد بررسی قرار داده است. 

در این کتاب مطالب مختلفی می‌خوانیم. درباره اجدادمان یاد می‌گیریم و سیر تحول و تکامل آن‌ها را دنبال می‌کنیم. درمی‌یابیم که با کمک چه پیشرفت‌ها و فناوری‌هایی توانستند زندگی خود را تغییر دهند و آن را بهتر کنند و حالا نیز چه رویه‌ای در پیش گرفته‌اند. 

در این اثر از روزگار پیش از تاریخ انسان می‌خوانیم و جلو می‌آییم تا به دوران انسان‌های اولیه وارد شویم. با جستجوگرها و شکارچی‌ها آشنا می‌شویم و همه چیز را درباره زندگی آنان بررسی می‌کنیم. از ویژگی‌های مختلفشان گرفته تا تاثیراتی که بر محیط زیست گذاشته‌اند. در ادامه به دوران کشاورزی می‌رسیم. کشاورزی یکی از نقاط عطف زندگی بشر به شمار می‌آید که توانست تغییرات عمده‌ای در زندگی مردم ایجاد کند. تمدن‌های بسیاری بر همین مبنا شکل گرفتند و شهرسازی آغاز شد. روابط اجتماعی و انسانی تغییر کرد و فناوری توانست سرعت بگیرد. علاوه بر این، رخدادهای بسیار دیگری هم با آمدن کشاوررزی به زندگی انسان‌ها رخ داد که در این کتاب، به تفصیل بررسی شده‌اند. 

بخش سوم کتاب دنیای مدرن و دنیای کنونی اختصاص دارد که ما در حال حاضر در آن زندگی می‌کنیم. در این بخش، تمام عوامل تاثیرگذار بر زندگی بشر، از انقلابات مختلف گرفته تا اقتصاد، فرهنگ، عوامل نظامی و پیشرفت‌های تکنولوژی بررسی می‌شوند. بخش چهارم کتاب نیز که به نوعی، می‌توان آن را جمع بندی کل کتاب دانست، ما را با تقسیم‌بندی‌های تاریخی زندگی بشری آشنا می‌کند. در این بخش هم از تقسیم‌بندی‌های مختلف تاریخی می‌خوانیم و هم با تقسیم‌بندی آشنا می‌شویم که در این کتاب مورد استفاده قرار گرفته است. 

کتاب دنیا در گذر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب دنیا در گذر اثری عالی برای تمام کسانی است که دوست دارند با تاریخ جهان از آغاز تا به حال حاضر بشر، آشنا شوند و همه چیز را درباره آن بدانند. 

درباره دیوید کریسشن (دیوید کریستین)

دیوید گیلبرت کریستین ۳۰ ژوئن ۱۹۴۶ در نیویورک به دنیا آمد. او مورخ و محقق تاریخ روسیه است که به دلیل تدریس و ترویج رشته نوظهور تاریخ بزرگ در جهان شناخته می‌شود. 

دیوید کریستین فعالیتش را از سال ۱۹۸۹ آغاز کرد و شروع به تدریس در این رشته نمود. او به کمک دانشمندان بزرگ در سراسر دنیا تاریخ بشر را از تاریخ کیهانی، تاریخ از بیگ بنگ تا زمین شناسی و زیست شناسی را جستجو کرده و در حال تنظیم و انتشار پژوهش‌هایش است. 

دیوید کریسشن در دانشگاه آکسفورد تحصیل کرده است و تا به امروز، جوایز و افتخارات بسیاری را برای فعالیت‌هایش از آن خود کرده است. از میان آن‌ها می‌توان به جایزه کتاب انجمن تاریخ جهانی، نقشه‌های زمان در سال ۲۰۰۵ اشاره کرد. او همچنین در سال ۲۰۱۴ به عنوان استاد برجسته دانشگاه مک کواری شناخته شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان