نظرات درباره کتاب انور خوجه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب انور خوجه اثر بلندی فوزیو

نظرات کاربران درباره کتاب انور خوجه

نویسنده:بلندی فوزیو
انتشارات:نشر ثالث
امتیاز:
۳.۹از ۱۲ رأی
۳٫۹
(۱۲)
Mohhamad201
کتاب هایی با موضوع دیکتاتور های مارکسیست و نظام های کمونیستی که به اریکه قدرتشون تکیه زدن جالب و درعین حال برای همه زمان ها با درس های مفیدی همراهه. کتاب درمورد دیکتاتور کشور کوچک و کم جمعیتی است که سال ها با تمام توان و اراده در جهت اعمال اراده اش به کشورش برمی آد و بدون توجه به موقعیت ضعیف و شکننده کشورش از نظر سیاسی اقتصادی و اجتماعی و در عین فرصت هایی که برای اصلاح و بازگشت داشته تا آخرین روز عمرش (حداقل تا وقتی آگاهیشو حفظ کرده بود) در جهت حفظ میراث منحوسش تلاش میکنه و ضعیف ترین کشور اروپایی را برای مردمش به جا میزاره
Herald
تا الان ۶۰٪ از کتاب رو خوندم. جمله‌های بسیاری بود که به نظرم از وسط بریده میشد و به وسط جمله بعد می‌چسبید و در نتیجه کاملا بی‌معنی میشد. یا ترجمه کتاب ضعیفه (اولین کتابی هست که از جناب اشتری می‌خونم، ولی آوازه ایشون خیلی قبلتر از کتابهاشون به گوشم رسیده بود)، یا ویراست و یا هم متن ناقص در طاقچه قرار داده شده. عکسهای وسط کتاب هم نه تنها از منبع اصلی قرار داده نشده، بلکه اسکن ضعیفی بدون کادر بندی از کتاب چاپی هستش. اگر موضوع کتاب برام جذاب نبود، تا الان رها کرده بودمش.
Firooz
بی تردید مطالعه کتابی تقریبا جامع و مستند در مورد یکی از مرموزترین و عجیب ترین دیکتاتورهای قرن بیستم ،امری جذاب است. خوجه همان دیکتاتور خونریز و از نظر روحی بیماری بود که به مدت چندین دهه زندگی میلیون ها انسان و چندین نسل کشورش را تباه کرد.
yazdaan
برخی کتاب ها را نباید خواند، باید بلعید.
arastou1981@
انو رخجه از.واپسین دیکتاتور رهای چپ و. ر هبر آلبانی جایی که منافقین بدان جا بعد از صدام کوچ کردند
5708315
کتاب برای کسانی که به تاریخ کمونیسم علاقه مند باشند مفید است. ترجمه کتاب خوب و روان است، اما متاسفانه نسخه ای که طاقچه گذاشته افتادگی های زیادی دارد که لذت مطالعه کتاب را از بین می برد.
احسان
کتاب علاوه بر عنوانش، در مورد تاریخِ قرن بیستم آلبانی و کمونیسم در این کشور اطلاعات مفید و خوبی ارایه می‌دهد. ترجمه عالی است. حرفی ندارد. فقط در جاهایی از کتاب، قسمت‌هایی از متن جا افتاده است. در حد نیم یا بعضاً یک خط. اگر متن دیگری در دسترستان نباشد، گیج می‌شوید. کتاب دیگر این مجموعه (چائوشسکو) که به تازگی شروع به مطالعه‌اش کرده‌ام، نیز همین مشکل را دارد.

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶۶ صفحه

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶۶ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد