نظرات کتاب انگشتر گُمشده

نظرات کاربران

Dexter
خیلی جالب و لذت بخش بود، با ترجمه ی عالی خانم پروین علی پور . داستان در مورد دختری نوجوان هست که آرزوی داشتن یه انگشتر الماس رو داره . این دختر با دوستانش یه کارآفرینی کردند و با نگهداری از کودکان برای خودشون درآمد کسب می کنند ، تا روزی که قهرمان داستان ما برای نگهداری از بچه ی یه خانواده می ره و مادر بچه همون روز انگشتر الماسش رو گم می کنه و بقیه ی ماجرا که اسپویل نمی کنم. از خوندن داستان های کودکان و نوجوانان لذت می برم.قبلا یه کتاب دیگه هم از خانم علی پور خونده بودم به نام ته کلاس، ردیف آخر، که واقعا عالی بود. داستان های نوجوانان چون شفاف و امیدبخش و زیبا هستند عالی اند . این داستان هم عالیه و ارزش خوندن داره با هر سنی که باشید.
آلیس در سرزمین نجایب
این کتاب بخشی از مجموعه‌ی کانون نگهداری کودکان به قلم آن ام مارتینه که فعلا فقط همین جلد ازش ترجمه شده و به چاپ رسیده. ما در این کتاب داستان استی‌سی رو دنبال می‌کنیم. دختربچه‌ای که پدر و مادرش از هم طلاق گرفتن. اون تو یه شهر کوچیک زندگی می‌کنه و مبتلا به قند خونه. استی‌سی تو کانون نگهداری از کودکان کار میکنه و ناگهان علاقه‌ش به داشتن انگشتر الماس براش بدشانسی بزرگی به همراه میاره که ممکنه کانونشون رو از هم بپاشه... - - نکات مثبت: ۱- ترجمه بسیار خوب و دلنشینی داشت. - ۲- گاهی خوندن کتاب‌های نوجوانان درس‌های کوچیک اما واجبی رو یاد آدم میندازه. این کتاب درست همین‌طوره. درس کوچیکی که تاثیر بزرگی در زندگی داره. - ۳- کوتاهه و خوندنش لذت‌بخش. تصورش شیرین و کلماتش کاراملی. - - - در کل من طی دو روز این کتاب رو خوندم و بسی لذت‌بخش بود. مخصوصا از ترجمه تمیز و درخوری که داشت. از اون کتاب‌هاس که نمیخونی تا به هدفی برسی یا چیزی بهت اضافه کنه. یه فیلم سینمایی زیباست که میتونه روح و روانت رو آروم کنه و برگردی به دوران کودکی.
بهنام
از جهاتی کتاب خوبی بود : ۱- اینکه نویسنده هر کاراکتری رو که میخواست وارد داستان بکنه ، درموردشخصیتش و ویژگیهاش کمی توضیح میداد ، حتی مکان ها رو خوب به تصویر میکشید طوری که خوامنده خودش رو در اون مکان میتونست تصور کنه ۲- حس شادی و غم و ترس و بی اعتمادی و ... رو خیلی خوب به خواننده منتقل کرد در کل داستان خوبی بود ولی بهتر هم میتونست تموم بشه ،
پروانه
کتاب زیبایی برای نوجوانان است

حجم

۸۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

حجم

۸۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

قیمت:
۴۱,۰۰۰
۲۸,۷۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد