دانلود کتاب صوتی بنیانی علمی برای جهان عقلانی با صدای نگار اسماعیلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بنیانی علمی برای جهان عقلانی اثر پل دیویس

دانلود و خرید کتاب صوتی بنیانی علمی برای جهان عقلانی

معرفی کتاب صوتی بنیانی علمی برای جهان عقلانی

کتاب صوتی بنیانی علمی برای جهان عقلانی نوشته پل دیویس یکی از بزرگترین فیزیک دان‌های جهان است که با ترجمه محمد ابراهیم محجوب منتشر شده است. کتاب صوتی بنیانی علمی برای جهان عقلانی با صدای نگار اسماعیلی منتشر کرده است.

درباره کتاب بنیانی علمی برای جهان عقلانی

علم می‌تواند، دست‌کم علی‌الاصول، همه‌چیز را تببین کند. بسیاری از غیردانشمندان قاطعانه این ادعا را رد می‌کنند. بیشتر ادیان اقتضا دارند که ما دست‌کم به برخی از رویدادهای فراطبیعی اعتقاد داشته باشیم که بنا به تعریف خود غیرممکن است با علم درآمیزند. 

نویسنده در مقدمه می‌گوید از آن دسته دانشمندانی است که به مذهب سنتی پایبند نیست ولی این را نیز نمی‌پذیرد که کیهان یک تصادف بی‌هدف است. او از رهگذر کار علمی، هرچه فزاینده‌تر به این باور رسیده‌ است که جهانِ فیزیکی را نبوغی بس شگفت‌آور برساخته که او نمی‌تواند بپذیرد فقط یک واقعیت بی‌شعور است. به نظر او چنین می‌نماید که باید تبیین ژرف‌تری در لایه‌های زیرین وجود داشته باشد. این که کسی بخواهد این تبیین ژرف‌تر را خدا بنامند موضوعی است که برمی‌گردد به دیدگاه و تعریف. افزون بر این، رسیده‌ است به این که ذهن (منظور آگاهی هوشیارانه از جهان است) تصادفی بی‌معنا در طبیعت نیست بلکه وجهی از واقعیت است که مطلقا زیربنایی است. منظورش این نیست که ما هدف وجود جهانیم. ولی این باور را دارد که ما انسان‌ها به شیوه‌ای بنیادین در درون شاکله چیزها جا داریم.

در این کتاب، می‌کوشد دلایل این باورها را بیان کند. نیز برخی از نظریه‌ها و باورهای دانشمندان و الاهیون دیگر را بررسی می‌کند که عقیده همه ایشان با من یکسان نیست. بخش عمده‌ای از بحث شامل پیشرفت‌های جدید در مرزهای علم است که برخی از آنها به اندیشه‌هایی هیجان‌انگیز و گیرا درباره خدا، آفرینش، و ذات واقعیت انجامیده‌اند. ولی قرار نیست این کتاب پژوهشی همه‌جانبه درباره هم‌رخیِ علم و دین باشد بلکه بیشتر کاوشی است شخصی به دنبال فهم. کتاب برای عامه نوشته شده، از این رو کوشیده‌ است جنبه‌های فنی را به کمترین اندازه برساند.

شنیدن کتاب بنیانی علمی برای جهان عقلانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شناخت جهان و رسیدن به موفقیت پیشنهاد می‌کنیم


نظرات کاربران

سمیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۱

صدای گوینده بسیار زیباست‌. خیلی هم خوب خوانده شده. ممنونم

mohamad NIKKHOO
۱۴۰۲/۰۳/۱۴

این کتاب میتونه برای کسیکه مشتاق دانستن آنچه در مدرسه به ما نیاموختن هستش میتونه شگفت انگیز باشد. بی وقفه لذت بردن در هرثانیه اش. بخصوص همه ی آنچه در مورد ریاضی هرگز به ما نگفتند که کجای دنیا بکار

- بیشتر
sedy
۱۴۰۱/۰۲/۱۸

گوینده چندین تلفظ اشتباه داشت که بارها در متن تکرار شده بود.

حسن شیخی
۱۴۰۱/۱۲/۱۹

من خودم عاشق کیهانم خیلی دوست دارم همچین کتابهایی روگوش بدم علم هم بهتر از هر دینی میتونه ادمو ب خدا واین نیروی برتر نزدیکتر کنه

vahid afshari
۱۴۰۱/۰۶/۲۱

به نظرم برای نوجوان‌ها کتاب خوبیه! منکه نفهمیدم هدف نویسنده چی بوده! اما برای یک نوجوان میتونه کتاب خوبی باشه

Navaroo 1092
۱۴۰۰/۰۷/۰۴

صدای مرد برای مطالب علمی بهتر است

زمان

۱۳ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۷۱۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۷۱۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۹,۰۰۰
تومان