دانلود کتاب صوتی درباره تو با صدای میلاد عرفان‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی درباره تو اثر میلاد عرفان‌پور

دانلود و خرید کتاب صوتی درباره تو

انتشارات:نشر سماوا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی درباره تو

درباره تو ششمین مجموعه شعر میلاد عرفان‌پور، شاعر معاصرو موفق ایرانی است. در این مجموعه بیش از ۶۰ رباعی با مضوعات متنوع را با صدای خود شاعر می‌شنوید.

این کتاب پنج بخش دارد: «گل کردن گریه در گلوی دو سه ابر»، «آن نامه عاشقانه را یادت هست»، «تنهایی دسته جمعی آدم‌ها»، «از زندگی مرگ چه می‌دانی تو» و «دستی برسان به شاخه دورتری».

مخاطب عرفان‌پور در این اشعار «تو» ی ایرانی مسلمان و «تو»ی انسان است. شعر او در این اثر  وقتی با انسان کنونی سخن می‌گوید رنگ و بوی اجتماعی دارد و وقتی با انسان مفهومی و انتزاعی روبه‌روست حال و هوای عرفانی پیدا می‌کند.

 شنیدن کتاب درباره تو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 دوست‌داران شعر معاصر مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره میلاد عرفان‌پور

 میلاد عرفان‌پور دانش‌آموخته معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) است او ۱۲ سال در حوزه شعر فعالیت داشته و تا به حال، مقام‌های زیادی را در ده‌ها جشنواره شعر کسب کرده است که برخی از آنها عبارتند از: مقام اول جشنواره جوان خوارزمی ۱۳۸۵، کسب سرو زرین جشنواره بین‌المللی شعر فجر ۱۳۸۶، کسب جایزه ادبی قیصر امین پور ۱۳۸۶، برگزیده جشنواره تقریب مذاهب اسلامی ۱۳۸۹، برگزیده شب شعر بزرگ عاشورا در چهار سال ۱۳۸۴تا ۱۳۸۸.

آثاری که تا به حال از عرفان‌پور منتشر شده از این قرارند: «از شرم برادرم»، «پاییز بهاریست که عاشق شده است»، «پادشهر»، «جشن فراموشی ها» و «دیگری».

نظرات کاربران

ツAlirezaツ
۱۴۰۰/۰۴/۰۲

گوش کردن شعر از زبان خود شاعر حس خوبی داره. این مجموعه رباعی از میلاد عرفان پور ، بسیار خواندنی و شنیدنی است می بخشدمان اگر که این قول، خطاست با اهل کرم شوخی رندانه رواست همواره پس از طلوع برمی خیزد هر روز نماز

- بیشتر

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۷۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۷۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان