دانلود کتاب صوتی قوانین موثر رشد و تغییر فردی با صدای علیرضا سخنور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قوانین موثر رشد و تغییر فردی اثر زهرا عباسی

دانلود و خرید کتاب صوتی قوانین موثر رشد و تغییر فردی

نویسنده:جان مکسول
انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قوانین موثر رشد و تغییر فردی

کتاب صوتی قوانین موثر رشد و تغییر فردی نوشته جان مکسول است که با ترجمه زهرا عباسی و صدای علیرضا سخنور منتشر شده است. کتاب قوانین موثر رشد و تغییر فردی به شما کمک می‌کند بتوانید در زندگیتان تغییر اسجاد کنید.

درباره کتاب قوانین موثر رشد و تغییر فردی

همه می‌خواهند عملکرد بهتری در زندگی داشته باشند و وضعیت‌شان بهتر شود، نویسنده سال‌ها در این زمینه تحقیق کرده است و تجربیاتش را با شنونده به اشتراک می‌گذارد. این کتاب درباره ۱۵ قانون رشد و پیشرفت است. قوانین بدون نیاز به پیش‌زمینه همواره قادر به اجرا شدن هستند. قانون اول پایه تمام قوانین است، قانون شماره یک، قانون عمدی نام دارد. پیشرفت یک شبه نیست و این قانون به شما می‌گوید به شکل ناگهانی موفق نمی‌شوید. باید مسیر خاصی برای پیشرفت در نظر بگیرید. نویسنده توضیح می‌دهد تنها مرگ در زندگی ما اتوماتیک است و بقیه چیزها باید با تلاش به حقیقت تبدیل شوند. 

جان سی ماکسول یکی از موفق­‌ترین نویسندگان، کارآفرینان، کشیش‌های مسیحی و سخنرانان ویژه­ موفقیت و انگیزش است. او کتاب‌های زیادی را با زمینه­­‌های رهبری، مدیریت و رشد نوشته که در کل دنیا شناخته شده و به ۵۰ زبان ترجمه شده است.

او در این کتاب به شما یاد می‌دهد برای رسیدن به رشد و تغییر فردی باید به صورت پیوسته تلاش، برنامه ریزی و مبادله کنید. به یاد داشته باشید که هر روزه هزاران نفر به دلیل نداشتن روش های موثر و صحیح در رشد و تکامل شکست می خورند.

شنیدن کتاب قوانین موثر رشد و تغییر فردی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در زندگی به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جان مکسول

جان کالوین مکسول، نویسنده، سخنران و مشاور مدیریتی در خانواده‌ای از مسیحیان آنجلیکان در آمریکا زاده شد. او در آغاز در زمینه الهیات مسیحی تحصیل کرد و به عنوان یک فعال مذهبی در کلیساهای چند شهر آمریکا فعالیت کرد.

تخصص مکسول در حوزه مدیریت بر روی رهبری تمرکز دارد و بیشتر کتاب‌ها و دوره‌های آموزشی وی و همچنین خدمات مشاوره‌ای او پیرامون این مفهوم است.

کتاب‌هایی که او در زمینه رهبری نوشته است، بارها در لیست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز و ... قرار گرفته است. وی همچنین دانشکده کسب و کار و رهبری را در دانشگاه وسلین ایندیانا، ساخته و اهدا کرده است. جان سی مکسول، یک تیم مشاوره‌ای دارد که به شرکت‌ها و سازمان‌های گوناگون در جهان برای بهبود سطح رهبری، آموزش می‌دهد.

کتاب‌های او در زمینه‌های گوناگون مدیریت و رهبری، بارها به فارسی ترجمه شده و در میان فارسی‌زبانان آشنا است.

نظرات کاربران

کاربر 5401254
۱۴۰۳/۰۱/۰۸

کتاب مطالب خوبی داشت فقط اخرای فایل صوتی ایراد داره در قسمت 9

زمان

۱ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۸۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۸۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان