دانلود کتاب صوتی دوباره فکر کن با صدای محسن زرآبادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دوباره فکر کن اثر جیسون فرید

دانلود و خرید کتاب صوتی دوباره فکر کن

معرفی کتاب صوتی دوباره فکر کن

کتاب صوتی دوباره فکر کن نوشته جیسون فراید، نگاهی نو به شروع فرآیند و توسعه یک کسب و کار جدید و سودآور دارد و کمک می‌کند تا کارتان را ارتقا بدهید. این کتاب جایزه بهترین کتاب غیر داستانی گودریدز را در سال ۲۰۱۰ بدست آورده است.

 نسخه صوتی این کتاب را با ترجمه آذر تقی‌یار و صدای محسن زرآبادی از رادیو مثبت می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی دوباره فکر کن

 جیسون فراید موسس شرکت‌های موفق و سوددهی است. او در این کتاب تجربیات خود را، از چگونگی بنیان‌گذرای یک کسب و کار موفق با شما در میان می‌گذارد و از همه کسانی که در سرشان رویای یک کسب و کار موفق دارند می‌خواهد هرچه تابه حال درباره کسب‌کار موفق خوانده‌اتند فراموش کنند و به کتاب او گوش کنند.

 کتاب صوتی دوباره فکر کن بر اساس تئوری‌ها و اصول شرایط آزمایشگاهی نوشته نشده است، بلکه محصول سال‌ها درس‌آموزری نویسنده در مدیریت تجارتی است که حتی در دوران رکود اقتصادی هم ، سودآور بوده است. این اثر روش‌های جدیدی را پیش پای شما می‌گذارد که کمک می‌کنند تا یک کارآفرین موفق شوید.

 کسی که خیلی راحت می‌تواند کارش را شروع کند و نیازی به تمام اصول قدیمی که مشاوران در در اختیارش قرار می‌دهند، ندارد. این کتاب به مسائل زیادی مانند آغاز کار، پیشرفت، استخدام، تبلیغات، بهره‌وری، کنترل آسیب و ... می‌پردازد و همه چیزهایی را که برای شروع و حفظ تجارتتان لازم است بدانید، به شما گوشزد می‌کند. 

 شنیدن کتاب صوتی دوباره فکر کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر تصمیم دارید کسب و کاری راه‌اندازی کنید، پیشنهاد می‌کنیم این کتاب را بشنوید.

 این کتاب برای همه مدیران و رهبران تیم‌ها، کارآفرینان و همه افرادی که رویای توسعه کسب و کاری را در سر دارند ، مطالبی مفید و خواندنی دارد. 

 درباره جیسون فراید 

جیسون فراید در سال ۱۹۷۴ به دنیا امد.  او موسس یک شرکت توسعه دهنده نرم افزار تحت وب به نام 37signals است و کتاب‌های زیادی در حوزه کسب و کار نوشته است که از میان آن‌ها می‌توان به کتاب‌های Rework و Remote: Office Not Required اشاره کرد.


نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۴۰۰/۰۹/۱۲

تلاش بیشتر همیشه راه موفق‌شدن نیست. درست تلاش کردن را باید بیاموزیم. این جمله معرفی مختصری از کتاب باز انجام (با عنوان اصلی Rework) است. این کتاب در واقع به‌دنبال این است که به ما بگوید چطور باید بهتر و

- بیشتر
محسن حرمی
۱۴۰۰/۰۶/۲۶

قیمت کتاب اشتباهه؟ دو ساعت فایل صوتی 43 هزار تومان؟ 🤔

مهدی قاسم زاده
۱۴۰۱/۱۱/۲۲

محسن زر آبادی گوینده ی کتاب واقعا صداش و نحوه ی بیانش به دل میشینه 😍

فرشته شاد
۱۴۰۱/۱۰/۱۷

گوینده واقعا فوق العادست. من هر کتابی با صدای ایشون شنیدم واقعا جذاب بوده. با لحنشون مفهوم و احساس نویسنده رو میرسونه.. خیلی برام جذابه

roxanna
۱۴۰۱/۰۵/۲۴

کتاب خوبیه دید جدیدی از مسائل ارائه میده گویندگی هم خوب بود اولین کتاب صوتی بود که گوش دادم و در حدی خوب بود که ترغیب شدم بازم کتاب صوتی بخرم ممنون از زحماتتون 🙏

حسین محمدی
۱۴۰۲/۰۹/۰۱

خوب بود

زمان

۲ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۱۶۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۱۶۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۸,۰۰۰
تومان