دانلود کتاب صوتی تاثیر ارتباط با مشتری در فروش بیشتر با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تاثیر ارتباط با مشتری در فروش بیشتر اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی تاثیر ارتباط با مشتری در فروش بیشتر

معرفی کتاب صوتی تاثیر ارتباط با مشتری در فروش بیشتر

کتاب صوتی تاثیر ارتباط با مشتری در فروش بیشتر اثری از برایان تریسی است که با صدای مهبد قناعت پیشه می‌شنوید. این کتاب راهکارهایی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد تا بتوانند فعالیتشان را در زمینه فروش بهتر کنند.

درباره کتاب صوتی تاثیر ارتباط با مشتری در فروش بیشتر

فروش هم یکی از کارهایی است که هرچند برخی آن را ساده می‌پندارند اما قوانین و مقررات خاص خود را دارد. اگر قرار باشد درباره این کار به این صورت فکر کنیم که فروش قاعده و قانون خاصی ندارد، به نتیجه‌ای نمی‌رسیم و پیشرفتی هم در کارمان حاصل نمی‌شود. اما اگر به دنبال بالا بردن اطلاعات و آگاهی خود از تکنیک‌های خاص فروش باشیم، می‌توانیم موفقیت خود را تضمین کنیم و از شکست جلوگیری کنیم. 

اولین تکنیکی که در فروش اهمیت دارد مسئولیت فروشنده نسبت به تحویل به موقع و کیفیت کالاهای خود است. انجام همین کار سبب می‌شود تا فرد پیشرفت بسیاری در حرفه خود داشته باشد اما آیا تنها انجام همین یک کار کافی است؟ 

برایان تریسی در کتاب صوتی تاثیر ارتباط با مشتری در فروش بیشتر راهکارها و تکنیک‌های مفیدی را به مخاطبانش پیشنهاد می‌کند تا بتوانند در زمینه کاری خود پیشرفت کنند. 

کتاب صوتی تاثیر ارتباط با مشتری در فروش بیشتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن کتاب صوتی تاثیر ارتباط با مشتری در فروش بیشتر را به تمام کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی 

برایان تریسی یکی از مشهورترین سخنرانان موفقیت در دنیا و نویسنده ماهری در عرصه کتاب‌های خودیاری به‌شمار می‌رود که شهرت جهانی دارد و کتاب‌هایش میلیون‌ها نسخه به فروش رفته‌اند.

برایان تریسی در سال ۱۹۴۴ در خانواده‌ای فقیر در کانادا به دنیا آمد، پدرش شغل مشخصی نداشت و او و سه برادرش با لباس‌هایی که از خیریه تهیه شده بود، به مدرسه می‌رفتند. دلایل مختلف و مشکلات سبب شد که او تصمیم بگیرد مدرسه را رها کند و به کار مشغول شود. وی کارهایی همانند کارگری، شستن ظرف‌ها در هتل، شستن اتومبیل‌ها و کار در مزرعه را تجربه کرد و شاید داشتن این تجارب سبب شد تا در آینده مشاوره‌های کسب و کار برایان تریسی کامل و کاربردی باشد. تریسی از دوران جوانی اعتقاد داشت انسان به چیزی تبدیل می‌شود که به آن فکر می‌کند و به این نکته تأکید می‌کرد که میلیونرها افراد عادی هستند با این تفاوت که فقط بر روی «استقلال مالی» تمرکز دارند. او در ۲۰ سالگی تصمیم گرفته بود دور دنیا را بگردد، بنابراین در یک کشتی مشغول به کار شد و کار در این کشتی آغاز سفر وی به دور دنیا بود که ۸ سال طول کشید و تجربیات زیادی را برای وی به ارمغان آورد که وی را در مسیر مشاوره های خود در زمینه کسب‌وکار و موفقیت کمک کرد.

برایان تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است که این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. وی در حال حاضر به طور گسترده به سراسر دنیا برای سخنرانی سفر می‌کند.

درباره مهبد قناعت پیشه

مهبد قناعت‌ پیشه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ متولد شد. او گوینده، دوبلور و بازیگر است که در رشته دامپزشکی تحصیل کرد و در دوره‌های صداسازی آواز سنتی کویندگی و دوبله شرکت کرده است. او در رادیو ایران و رادیو صبا به همکاری مشغول است. برای بسیاری از برنامه‌های تلویزیون گویندگی می‌کند.

مهبد قناعت پیشه علاوه بر این فعالیت‌ها، در صداپیشگی تیزر برای شرکت‌های مختلف نیز حضور داشته است و کتاب‌های صوتی بسیاری نیز با صدای او منتشر شده‌اند.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۷۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۷۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان