دانلود کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی پول با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی پول اثر رابرت کیوساکی

دانلود و خرید کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی پول

معرفی کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی پول

کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی پول نوشته رابرت کیوساکی است که با ترجمه تیم ترجمه رادیو مثبت منتشر شده است. کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی پول از قواعد جدید تربیت کودکان می‌گوید. این کتاب صوتی را با صدای مهبد قناعت پیشه می‌شنوید.

درباره کتاب پدر پولدار پدر بی پول

یکی از جملات مورد علاقه نویسنده این است که امروزه خطرناک‌ترین توصیه‌ای که می‌توانید به فرزندتان داشته باشید این است که برو مدرسه نمرات خوب بگیر و دنبال کاری امن و مطمئن بگرد. اما این توصیه دیگر قدیمی شده است و به درد نمی‌خورد. اگر متوجه اتفاقاتی می‌شدید که در آسیا و آمریکای جنوبی دارد می‌افتد آن‌وقت مثل او نگران می‌شدید. 

رابرت کیوساکی اعتقاد دارد که این پیشنهاد خوبی نیست. چون اگر شما می‌خواهید که فرزندتان در آینده، آینده مالی‌اش تامین باشد باید بدانید که با پیروی از ایده‌های قدیمی نمی‌توان چنین کاری کرد. قواعد و ایده‌های قدیمی زیادی خطرناک است. 

یک سری قواعد داریم که پولدار‌ها با آن بازی می‌کنند و یک سری قواعد هم هستند که ۹۵ درصد دیگر افراد جامعه آن‌ها را تبعیت می‌کنند. ۹۵ درصد آن دسته از قوانین را در مدرسه و خانه یاد می‌گیرند. به خاطر همین هم هست که اگر به کودکان گفته شود که حسابی درس بخوان و دنبال کار بگرد کار خطرناکی است. امروزه بچه‌ها به تعلیمات پیچیده‌تری نیازدارند و سیستم کنونی آموزشی هم فعلاً این تعلیمات را ارائه نمی‌دهد. او در کتاب پدر پولدار پدر بی پول سعی دارد به شما یاد بدهد چطور فرزندتان را تربیت کنید که به دنبال پول برود و بتواند دنیایش را تغییر دهد. این کتاب یک راهنما است برای موفقیت و کسب درآمدی متفاوت برای نسل بعدی. با این کتاب می‌توانید آینده‌ای متفاوت برای کودکانتان بسازید و کمک کنید در زندگی مسیر متفاوتی پیش بگیرند. 

یکی از دلایلی که ثروتمندان ثروتمندتر می‌شوند و فقرا فقیرتر و طبقه متوسط هم در قرض دست و پا می‌زند این است که ثروتمندان آموزش در مورد امور مالی و پول را در خانه به فرزندان می‌دهند (و نه در نظام آموزشی و مدارس). بیشتر ما هر چه در مورد پول می‌دانیم را از والدینمان یاد می‌گیریم. پس فکر می‌کنید والدین فقیر به فرزندانشان چگونه آموزش مالی‌ای می‌توانند بدهند؟ 

شنیدن کتاب پدر پولدار پدر بی پول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی از یک خانواده دو رگه ژاپنی – آمریکایی و در هاوایی به دنیا آمد. رابرت پس از پایان دوره دبیرستان، در نیویورک به ادامه تحصیل پرداخت و پس از به پایان رساندن دانشگاه، به نیروی تفنگداران دریایی آمریکا پیوست. او به‌عنوان افسر و خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی در جنگ ویتنام حضور داشته است. رابرت کیوساکی پس از بازگشت از ویتنام در سال ۱۹۷۷، شرکتی را تاسیس کرد و به تولید کیف پول مردانه از نایلون و ولکرو پرداخت. رابرت در ادامه زندگی حرفه‌ای خود، مؤسسه‌ای به نام مؤسسه بین‌المللی آموزش تاسیس کرد و به آموش تجارت و سرمایه‌گذاری در هفت کشور جهان پرداخت. این تاجر موفق در سن ۴۷ سالگی به سرمایه‌گذاری روی آورد و در این حوزه هم بسیار موفق عمل کرد. کیوساکی کلاس‌هایی برگزار می‌کند و در آن‌ها از سرمایه‌گذاری با بالاترین بهره و کمترین ریسک و همچنین نحوه بیدار شدن نبوغ مالی در افراد می‌گوید.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

sajad.ss
۱۴۰۰/۱۰/۲۳

عالی بود هر روز گوش میدم با هر باری که گوش میدم فکرم باز تر میشه و ارزش هزار بار گوش دادن رو داره

محمد رضا
۱۴۰۰/۱۲/۲۸

آثار رابرت کیوساکی واقعا بی نظیره و تفکرات مخاطب رو در مورد موضوعات مالی تغیر میده و مخاطب رو در نهایت به هوش مالی میرسونه.

majid
۱۴۰۱/۰۷/۳۰

awwwwliiiii

Mohammad Alaei
۱۴۰۰/۰۴/۰۵

خود کتاب عالی گوینده عالی ( مهبد قناعت پیشه ) و فوق العاده حس و انرژی کلماتو انتقال میده ولی متاسفانه انقدر صدای گوینده کمه که با هندزفری نمیتونی با تمرکز گوش بدی و با هر صدایی تو دیگه صدای

- بیشتر
gan.reza
۱۴۰۲/۰۲/۲۳

به پیشنهاد یه میلیونر اینو خوندم و به نظرم ارزش وقت گذاشتن رو داشت

کاربر ۵۱۷۸۸۵۲
۱۴۰۱/۰۸/۳۰

کتاب خیلی آموزنده وجالبی بود به نظرم ذهن آدم روبازمیکنه وهوش مالی رو خیلی خوب آموزش میده فقط صدای گوینده یکم کمه اما درکل کتاب خیلی خوبیه ارزش خوندن داره

Mori Ougai
۱۴۰۱/۰۸/۰۷

نسبت به زمان کتاب، قیمت واقعا زیادی دارد... درکل کتاب خوبی هست پشیمون نمیشید از خریدش

کاربر ۵۱۷۹۳۲۶
۱۴۰۱/۰۷/۱۶

فوق العادست این کتاب

hilda
۱۴۰۲/۰۴/۲۷

من نسخه چاپی این کتاب رو چند بار خوندم و با هربار خوندن نکات جدید یادگرفتم، از بهترین کتابا درزمینه پول و مدیریت مالی هست. آثار رابرت کیوساکی بینظیره واقعا.

محمد جواد ملک محمدی
۱۴۰۱/۱۲/۰۱

بار ها و بارها گوش بدهید شاید ۱۰۰ درصد اجرا شدنی نباشه توصیه ها ولی من ۱۰ سال پیش گوش داده بودم بهش عمل نکردم وگرنه الان میلیونر بودم

زمان

۳ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱۷۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱۷۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۶,۰۰۰
تومان