دانلود کتاب صوتی جنبش‌های فاشیستی با صدای اکرم پریمون + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جنبش‌های فاشیستی اثر اکرم پریمون

دانلود و خرید کتاب صوتی جنبش‌های فاشیستی

معرفی کتاب صوتی جنبش‌های فاشیستی

کتاب جنبش‌های فاشیستی؛ بحران نظام لیبرالی و تکامل فاشیسم اثری از ارنست نولته است که با ترجمه مهدی تدینی و صدای اکرم پریمون می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی جنبش‌های فاشیستی

 در این کتاب، ارنست تولته تمام اروپا را از سال ۱۹۱۸ تا ۱۹۴۵ بررسی می‌کند. این دوره، دوره‌ای است که آن را دوران فاشسیم خوانده‌اند. او تمام مصادیق و شبه مصادیق فاشیسم را در کل اروپا می‌کاود. این اثر بر جزئيات تمرکز نکرده است و به جنبش‌های فاشیستی کوچکتری پرداخته که اغلب خود را فاشیستی می‌نامیدند. 

کتاب جنبش های فاشیستی برای فهم فاشیسم نوشته شده است و به همین خاطر بسیاری از چپ‌گرایان ان را مدافعه‌جویانه و جانبدارانه خوانده‌اند. نولته در کتابش به بیان مقدمات فاشیسم پرداخته و پس از آن از فاشیسم و ضد فاشیسم سخن گفته است. و چگونگی ازبین رفتن و زوال آن را هم بیان کرده است. او همچنین جنبش‌های فاشیستی ملی را در تمام اروپا نام برده و شرح داده است.

جنبش‌های فاشیستی: بحران نظام لیبرالی و تکامل فاشیسم دومین اثر از آثار نولته است که با همکاری آوانامه و گروه انتشاراتی ققنوس به صورت صوتی منتشر شده است. 

شنیدن کتاب جنبش‌های فاشیستی: بحران نظام لیبرالی و تکامل فاشیسم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

پژوهشگران و علاقه‌مندان به علوم اجتماعی، فلسفه، تاریخ و علوم سیاسی مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره ارنست نولته

 ارنست نولته متولد ۱۹۲۳ و درگذشته ۲۰۱۶، تاریخ‌نگار و فیلسوف المانی و از شاگردان خوب مارتین هایدگر بود.او پایان‌نامه دکترای فلسفه‌اش را با نام «نسبت مارکسیسم با ایدئالیسم آلمانی» در دانشگاه برلین گذراند و چند سال بعد اولین کتابش درباره فاشیسم را با نام «فاشیسم در دوران آن» منتشر کرد. فاشیسم‌شناسی نولته اهمیت فوق العاده‌ای دارد زیرا او اولین نظریه‌پردازی است که از دیدی غیرمارکسیستی پدیده فاشیسم را به عنوان پدیده‌ای مربوط به تمام اروپا تعریف می‌کند. 

دومین کتاب نولته در حوزه فاشیسم‌شناسی نیز کتابی است که اکنون در اختیار شماست. او دو کتاب دیگر هم در این باره نوشته است اما زندگی علمی و پزوهشی او فقط به فاشیسم پژوهی محدود نشد. نولته علاوه بر این، اثار ارزشمندی هم در زمینه‌های مختلف نوشته و کتاب «مارکسیسم و انقلاب صنعتی» او نیز اهمیت زیادی دارد. این کتاب زوایای پنهان اندیشه مارکسیستی را آشکار می‌کند. 

 از آثار دیگر نولته که زمینه فلسفی پررنگی هم دارد می توان به «قرن بیستم: ایدئولوژی‌‎های خشونت» و «وجود تاریخی» اشاره کرد. «سومین جنبش مقاومت رادیکال: اسلام‌گرایی» و «واپسین تأملات» نیز از دیگر آثار مهم ارنست نولته محسوب می‌شوند.


نظرات کاربران

Afshin Janani
۱۴۰۱/۱۱/۱۴

نسخه‌ی متنی کتاب رو هم موجود کنید لطفاً.

zahra amani
۱۴۰۰/۰۶/۲۳

عالی بود👌🏻 کتابی کامل در مورد احزاب و گروه های فاشیستی با گویندگی بسیار حرفه ای و روان

کاربر ۵۲۴۷۳۱۹
۱۴۰۳/۰۱/۲۵

لطفا قبل از شروع مقدمه ی در مورد کتاب یا فرهنگ رایج مکان مورد اشاره به صورت اختصار گفته و ذهن را آماده نمایید

زمان

۱۸ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۵۲۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۸ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۵۲۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۸,۰۰۰
تومان