دانلود کتاب صوتی آینده انسان با صدای اکرم پریمون + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آینده انسان اثر اکرم پریمون

دانلود و خرید کتاب صوتی آینده انسان

نویسنده:میچیو کاکو
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
،
امتیاز:
۳.۵از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آینده انسان

میچیو کاکو، فیزیکدان برجسته معاصر در کتاب آینده انسان از آینده‌ای حرف می‌زند که شاید به نظر دور برسد اما بلاخره فراخواهد رسید.

 درباره کتاب صوتی آینده انسان

 زمانی خواهید رسید که خورشید تبدیل به توده‌ ابری غول‌آسا خواهد شد و شعله‌های سوزانش هرچیزی روی زمین خاکی را خاکستر خواهد کرد. اگر این اتفاق روی دهد اینده انسان چه خواهد شد؟

 استیون هاوکینگ عقیده دارد تنها راه نجات انسان رساندن خودش به فضا و پیدا کردن جای دیگر برای زندگی در کیهان است. او می‌گوید بسیار به این موضوع خوش‌بین است که بشر تا دو قرن آینده بتواند خود را به سیاره تازه‌ای برساند تا از بلایای طبیعی نجات پیدا کند و آینده‌اش تضمین شود. 

 سکونت در فضا به تکنولوژیه‌های پیشرفته، هوش مصنوعی، و محصولات آن یعنی ربات‌ها نیاز دارد و چه بسا تکنولوژی‌های قوی تر. میچیو کاکو استاد فیزیک نظری دانشگاه سیتی نیویورک و مولف کتاب‌های پرفروشی مانند آینده ذهن، فیزیک آینده، جهان‌های موازی و فیزیک ناممکن‌ها در این کتاب صوتی که با صدای اکرم پریمون خواهید شنید، نظراتش را درباره آینده انسان بیان می‌کند. او در این کتاب درباره سفر‌های بین ستاره‌ای، جاودانگی، سرنوشت انسان، زمینی کردن مریخ و.... سخن می‌گوید. کاکو با شور و شوقی غیر قابل وصف و درکی عمیق از تحقیقات مهم فضایی، دیدگاه قانع‌کننده خود را درباره چگونگی امکان توسعه بشرید و ایجاد کردن تمدنی پایدار در فضا تشریح کرده و از تحولات علم رباتیک و فناوری‌های نانو و بیوتکنولوژی گفته که ممکن است به ما اجازه رفتن تا مریخ و حتی سیاره‌های دیگر را بدهند.

 در این کتاب برخی از داغترین مباحث علم روز مطرح شده‌اند که نشان می‌دهند چگونه انسان زمانی خواهد توانست به نوعی از جاودانگی برسد.

 شنیدن کتاب آینده انسان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر به نجوم، فیزیک، کیهان‌شناسی و کتاب‌هایی درباره آینده بشر علاقه دارید، شنیدن این کتاب برایتان قطعا جذاب خواهد بود.

 درباره میچیو کاکو

میچیو کاکو، در بیست و چهارم  ژانویه سال ۱۹۴۷ به دنیا آمد. او فیزیکدان ترویج دهنده علم با اصلیتی ژاپنی-آمریکایی است. کاکو در ایالت کالیفرنیا و در یک خانواده ژاپنی-آمریکایی متولد شد و از همان دوران ابتدایی شیفته علم بود و در پارکینگ خانه‌شان، آزمایش‌های جالبی انجام می داد. در سال ۱۹۶۸ ، میچیو با بهترین نمره ممکن از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد و به آزمایشگاه برکلی در دانشگاه کالیفرنیا رفت تا دکترایش را دریافت کند. او کتاب‌های زیادی درباره نظریه رشته‌ها و نظریه میدان کوانتومی نوشته و یکی از محبوب‌ترین مروجان علم در دنیا است. 

معرفی نویسنده
عکس میچیو کاکو
میچیو کاکو
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

میچیو کاکو فیزیکدان نظری شناخته‌شده، مروج علم و نویسنده‌ی ژاپنی‌تبار آمریکایی است. او یکی از نظریه‌پردازان بزرگ معاصر و از طرفداران محیط زیست است. کاکو علاوه‌بر نگارش کتاب‌های پرطرفدار در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی متعدد و نیز فیلم‌های مستند حضور داشته است.

نظرات کاربران

Nik
۱۴۰۰/۰۲/۱۸

خود کتاب خوبه .من کتاب رو چند هفته قبل چاپی رو تهیه کردم و بخشهایی از این رو خوندم و از نویسنده محبوبم کاکو است . این کتاب بیشتر در مورد سفر های میانستاره ای انسان وکمی حول و حوش

- بیشتر
کاربر ۳۷۱۵۴۹۳
۱۴۰۰/۱۲/۲۸

عالی

Hamid Sebt
۱۴۰۱/۰۹/۱۳

جذاب بود

5044976
۱۴۰۳/۰۱/۲۴

باسلام.کتاب علمی بسیار عالیه وپر از ندانسته ها که اکثرا نمیدونن که علم بکجا رسیده.حتما دوستان بخرن وگوش کنن وببین که انسان بکجاها رسیده وما در ایران به خوابیم.البته گویندگی خانم پریمون باسواد بالایی که دارن هم کتاب را زیباتر

- بیشتر

زمان

۱۶ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۳۲۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۳۲۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۱,۰۰۰
تومان