دانلود کتاب صوتی چگونه زبان بدن را بخوانیم با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه زبان بدن را بخوانیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه زبان بدن را بخوانیم

معرفی کتاب صوتی چگونه زبان بدن را بخوانیم

کتاب صوتی چگونه زبان بدن را بخوانیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در انتشارات نوین کتاب گویا به صورت صوتی تولید شده است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو با ترجمه علیرضا مرادی و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب صوتی چگونه زبان بدن را بخوانیم

زبان به مجموعه حالات، حرکات و رفتاری گفته می‌شود که عموما از طریق بدن پیامی را به دیگران می‌رسانند. زبان بدن می‌تواند به عنوان یک ابزار ارتباطی مهم شناخته شود که بر روابطی که افراد با دوستان و آشنایانشان برقرار می‌کنند تاثیرگذار باشد. از طرف دیگر، بسیاری مواقع با استفاده از زبان بدن می‌توان پیغام مهمی را به افراد رساند حتی اگر خودمان از آن آگاه نباشیم. نوع ایستادن، نشستن، یا حتی حالات صورت ما، همه و همه می‌توانند نشان از حالت درونی ما بدهند. به عنوان مثال حالت بدن ما در مواقعی که عصبانی هستیم با مواقعی که احساس آرامش می‌کنیم، یکی نیست. 

کتاب صوتی چگونه زبان بدن را بخوانیم به ما کمک می‌کند تا با زبان بدن آشنا شویم و یاد بگیریم که نشانه‌ها و حالات مختلف آن را تفسیر کنیم. به این ترتیب می‌توانیم در ارتباطاتی که با دیگران برقرار می‌کنیم، رفتار مناسبی از خودمان نشان بدهیم و نتیجه مطلوبی به جا بگذاریم. 

کتاب صوتی چگونه زبان بدن را بخوانیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی چگونه زبان بدن را بخوانیم را به تمام کسانی که دوست دارند با زبان بدن بیشتر آشنا شوند پیشنهاد می‌کنیم. اگر دوست دارید به وسیله زبان بدن با دیگران ارتباط برقرار کنید یا بر دیگران تاثیر بگذارید، این کتاب به شما کمک می‌کند. 

بخشی از کتاب صوتی چگونه زبان بدن را بخوانیم

زمانی که با فردی می خواهید ملاقات کنید قبل از لب گشودن و صحبت کردن ابتدا با چشمان خود تمام حرکات وی، نوع نگاه، قدم برداشتن حرکات دستان و … را زیر نظر می گیرید و در کسری از دقیقه اطلاعاتی از شخصیت وی در ذهن خود تحلیل می کنید. این ارتباط غیر کلامی و کسب اطلاعات همان زبان بدن است.

در ابتدا اجازه دهید به سراغ تعریف زبان بدن برویم. زبان بدن به اشکال ارتباط غیر کلامی یا رفتاری اشاره می‌کند. در این ارتباط یک فرد از طریق رفتارهای خود، بدون آنکه صحبتی به میان بیاورد با دیگران ارتباط برقرار می کند و پیامی ارسال یا دریافت می کند. این رفتارها می‌تواند مربوط به وضعیت و حالات بدنی همچون نوع قرار گرفتن دست ها، پاها، نحوه نشستن، ایستادن، راه رفتن، خوابیدن، حرکات و اشارات بدنی، جلوه‌های هیجانی صورت و حرکات چشم‌ها باشد.

چنانچه شما بتوانید از طریق این آموزش ها بدانید که در ذهن مخاطبتان چه می گذرد، یا سعی در گفتن چه چیزی دارد، و یا چگونه شخصیتی را داراست، گویی اقدام به خواندن ذهن وی کرده اید. با کسب این اطلاعات، به راحتی می توانید پاسخ و رفتار متناسب با شرایط، از خود بروز دهید و نتیجه مطلوب را نیز به دست بیاورید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان