دانلود کتاب صوتی پینگ با صدای بهادر ابراهیمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پینگ اثر استوارت ایوری گلد

دانلود و خرید کتاب صوتی پینگ

معرفی کتاب صوتی پینگ

کتاب صوتی پینگ؛ قورباغه‌ای در جست و جوی برکه ای جدید داستانی زیبا از استوارت ایوری گلد است که با ترجمه نگین رمضانی و صدای بهادر ابراهیمی می‌شنوید. این داستان الهام‌بخش از مسیری می‌گوید که همه افراد برای ایجاد تغییرات در زندگی باید در آن قدم بگذارند و با سختی‌های آن مبارزه کنند.  

درباره کتاب صوتی پینگ

پینگ؛ قورباغه‌ای در جست و جوی برکه ‌ای جدید، داستانی الهام بخش است که هرچند به ظاهر ممکن است داستانی پیش پا افتاده به نظر برسد، اما درباره یکی از مهم‌تری مسائلی است که هرکسی در زندگی با آن روبه‌رو می‌شود. موضوعی مهم که همه ما در زندگی با آن برخورد داریم و گاه نیز از آن می‌نالیم. برای به دست آوردن آینده‌ای درخشان، چیزی که شاید تمام عمرمان را صرف انتظار کشیدن به آن می‌کنیم، باید تلاش کنیم. اما تلاش‌های ما، نه فقط برای خودمان، بلکه برای جامعه‌مان نیز باید باشد. 

استوارت ایوری گلد در داستان پینگ ما را با قورباغه‌ای آشنا می‌کند که توانایی بالایی در پریدن دارد. او آنقدر توانا است و مهارتش در پریدن چنان سر و صدا کرده که بقیه کارهایشان را رها می‌کنند و برای تماشای پریدن او و تشویقش می‌آیند. اما او می‌خواهد از آنجا برود. چون برکه‌ای که قبلا در آن زندگی می‌کرده، حالا دیگر چندان آبی ندارد. او می‌خواهد از آنجا برود و در جست و جوی برکه ای باشد که پر آب باشد. بنابراین سفر را آغاز می‌کند. سفری که هم مشکلات زیادی برایش دارد و هم چالش‌های بسیاری. اما هر چالشی، فرصتی است برای یک تجربه جدید و یک یادگیری جدید...

او در مسیرش با یک جغد هم آشنا می‌شود که کار راهنمایی او را بر عهده می‌گیرد و سفری جذاب و پر از تجربه‌های متنوع برای او می‌سازد. سفری که از قورباغه و شخصیت او، چیزی کاملا جدید می‌سازد.

بسیاری از کسانی که داستان پینگ را خوانده یا گوش داده‌اند، آن را ترکیبی از داستان‌های چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد و جاناتان، مرغ دریایی می‌دانند. مثلا نیویورک پست (New York Post) معتقد است که نویسنده،  ترکیبی از این دو کتاب را با زبانی طنز و تکان‌دهنده در اختیار مخاطبانش قرار داده است. 

کتاب صوتی پینگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام دوست‌داران کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری و تمام علاقه‌مندان به داستان‌های الهام‌بخش، از شنیدن کتاب صوتی پینگ؛ قورباغه‌ای در جست و جوی برکه ای جدید لذت می‌برند. 

درباره استورات ایوری گلد 

استوارت ایوری گلد (Stuart Avery Gold) نویسنده‌ای است که آثارش در دسته‌بندی پرفروش‌های بین المللی قرار دارد. نویسندگان و چهره‌های مهم، کتاب‌های او را تحسین می‌کنند و آثار او در سراسر دنیا به بیش از بیست زبان ترجمه شده است. او همچنین در زمینه توسعه فروش محصولات مد روز و فشن فعالیت می‌کند و به شرکت‌های مختلف مشاوره می‌دهد.

درباره بهادر ابراهیمی

بهادر ابراهیمی، بازیگر سینما ،تئاتر و رادیو نمایش است که مدت‌ها است که زمینه تولید کتاب صوتی به عنوان گوینده فعالیت می‌کند. او در فیلم‌های مسافران، فیلم کوچه و موزه، تمام وسوسه‌های زمین و فیلم مادر ایفای نقش کرده است. در زمینه تولید کتاب صوتی نیز با ناشران مختلف از جمله انتشارات ماه آوا و آوانامه همکاری می‌کند. 

نظرات کاربران

KASRA
۱۴۰۲/۰۷/۲۶

من پول دانلود کتاب رو. پرداخت کردم ولی اینجا. کتاب رو به دوقسمت کردن و فقط قسمت دومش در اختیارم قرار گرفته.... مورد دیگه اینکه چرا نباید کتابی که پول دادم خردیدم رو بتونم به حافظه ی گوشیم انتقال بدم؟؟؟؟اگه

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۹۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۹۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان