دانلود کتاب صوتی مربی تریلیون دلاری با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مربی تریلیون دلاری اثر جاناتان روزنبرگ

دانلود و خرید کتاب صوتی مربی تریلیون دلاری

معرفی کتاب صوتی مربی تریلیون دلاری

مربی تریلیون دلاری کتابی مشترک از جاناتان روزنبرگ، اریک اشمیت و الن ایگل است. نویسندگان این کتاب قرار است شما را با شیوه مربی‌گری بیل کمپبل، مربی پراوازه سیلیکون ولی و استاد نوابغی همچون استیو جابز، لری پیج و اریک اشمیت آشنا کنند.

 درباره کتاب صوتی مربی تریلیون دلاری

بیل کمپبل علاوه بر تربیت نخبگانی مانند جابز، در ساخت ، شکل‌گیری و پیشرفت شرکت‌های بزرگی مثل گوگل، اپل، اینونت و تولید یک تریلیون دلار ارزش بازار مشارکت داشت و مربی رهبران زیادی در سراسر امریکا بود.

 کمپبل وقتی در سال ۲۰۱۶ از دنیا رفت، میراثی متشکل از شرکت‌های در حال توسعه و افراد موفق به جای گذاشت. نویسندگان این کتاب نیز سه تن از شاگردان این استاد بزرگ هستند که شاهد همه تلاش‌های او بوده‌اند. این که چگونه روابطی بر پایه اعتماد ایجاد کرد، توسعه فردی را تشویق می کرد، و تنش ها را در محیط های پرشتاب حل و فصل می کرد و.... این سه شاگرد کتاب مربی تریلیون دلاری را در تکریم و بزرگداشت استاد خود نوشته‌اند  تا دانش او را در قالب این کتاب به اهلش برسانند.

محتوای این کتاب برپایه مصاحبه با بیش از هشتاد نفر از کسانی که بیل را می شناختند شکل گرفته است و اصول او را از طریق داستان‌هایی که آنها درباره‌اش روایت می‌کنند، انتقال می‌دهد. 

 شنیدن کتاب مربی تریلیون دلاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه رهبران و مدیران و صاحبان کسب وکارها مخاطبان این کتاب‌اند.


نظرات کاربران

Iman Akbari
۱۴۰۰/۰۲/۱۱

کتاب در مورد یک کوچ معروف و موثر در سیلیکون ولی بود. فردی که مربی بنیانگذاران بزرگترین استارتاپ های تکنولوژی بود. تو این کتاب دستورات کاربردی هم وجود داره که بسیار موثر و آموزنده هست

زمان

۷ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۴۲۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۴۲۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان