دانلود کتاب صوتی هشتتان را از گروی نه در آورید با صدای فرهاد اتقیایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هشتتان را از گروی نه در آورید اثر مسعود لعلی

دانلود و خرید کتاب صوتی هشتتان را از گروی نه در آورید

معرفی کتاب صوتی هشتتان را از گروی نه در آورید

کتاب صوتی هشتتان را از گروی نه در آورید نوشته رابرت کیوساکی است. کیوساکی در کتاب هشتتان را از گروی نه در آورید ۱۰ گام طلایی برای خداحافظی با بی‌پولی و رسیدن به ثروت سرنوشت‌ساز به شما پیشنهاد می‌کند.

درباره کتاب هشتتان را از گروی نه در آورید

رابرت کیوساکی یکی از تأثیرگذارترین مربیان مالی جهان است. مهم‌ترین کتاب او به نام پدر پولدار به تعداد بیش از ۲۷ میلیون بار به چاپ رسیده و در همه جای دنیا به چشم می‌خورد.

از نظر تئوریک وی آموزه‌های مالی عمیق و نوآورانه‌ای به ادبیات موفقیت مالی و کارآفرینی افزوده است. همچنین از لحاظ عملی توانسته تجربیات گرانبها و جالب توجهی در زمینهٔ خلق ثروت و توسعهٔ کسب و کار در کارنامه‌اش ثبت کند. این دو ویژگی باعث شده تعالیم و اندیشه‌هایش به یکی از مهم‌ترین منابع آموزشی جهان تبدیل شود و همهٔ کسانی که به دنبال ثروت‌آفرینی و موفقیت مالی هستند با جدیت آثار وی را دنبال کنند. 

در این کتاب، رابرت کیوساکی از ده گام طلایی صحبت می‌کند. هر کس که بخواهد به زندگی مالی‌اش سر و سامان ببخشد و مسیر ثروت و تنعم را طی کند می تواند از این دستورالعمل ده‌گانه استفاده کند.

این نُه گام عبارت است از:

ذهنی ثروتمند داشته باش.

ثروتمندانه حرف بزن.

هدفگذاری مالی داشته باش.

به یادگیری مادام‌العمر متعهد باش.

آزادی را بر امنیت ترجیح بده.

از شکست نردبان موفقیت بساز.

در دانشگاه اشتباهات ثبت‌نام کن.

ادامه دادن را ادامه بده.

مهارت‌های کارآفرینی را بیاموز و یک کسب و کار برای خودت راه بینداز.

هوش مالی‌ات را ارتقا بده.

این ده گام به شما کمک می‌کند تا تحول مالی و شغلی مناسب در جنبه‌های اقتصادی زندگی‌تان ایجاد کنید. رابرت کیوساکی دقیقاً همین مسیر را طی کرده است؛ و نیز تمام کسانی که که وی را به عنوان یک معلم و الگو انتخاب کرده‌اند.

شنیدن کتاب هشت‌تان را از گرو نه در آورید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه کسانی که دوست دارند به وضعیت مالی خود سروسامانی ببخشند.

درباره رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی از یک خانواده دو رگه ژاپنی – آمریکایی و در هاوایی به دنیا آمد. رابرت پس از پایان دوره دبیرستان، در نیویورک به ادامه تحصیل پرداخت و پس از به پایان رساندن دانشگاه، به نیروی تفنگداران دریایی آمریکا پیوست. او به‌عنوان افسر و خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی در جنگ ویتنام حضور داشته است.

رابرت کیوساکی پس از بازگشت از ویتنام در سال ۱۹۷۷، شرکتی را تاسیس کرد و به تولید کیف پول مردانه از نایلون و ولکرو پرداخت. رابرت در ادامه زندگی حرفه‌ای خود، مؤسسه‌ای به نام مؤسسه بین‌المللی آموزش تاسیس کرد و به آموش تجارت و سرمایه‌گذاری در هفت کشور جهان پرداخت. این تاجر موفق در سن ۴۷ سالگی به سرمایه‌گذاری روی آورد و در این حوزه هم بسیار موفق عمل کرد. کیوساکی کلاس‌هایی برگزار می‌کند و در آن‌ها از سرمایه‌گذاری با بالاترین بهره و کمترین ریسک و همچنین نحوه بیدار شدن نبوغ مالی در افراد می‌گوید.

بخشی از کتاب هشت‌تان را از گرو نه در آورید

یکی از نقل قول‌های محبوب پدر پولدار، برگرفته از اینشتین بود که می‌گفت: «روح‌های بزرگ اغلب با مقابلهٔ وحشیانه از سوی ذهن‌های متوسط رو به رو شده‌اند.» پدر پولدار می‌گفت: «همهٔ ما یک روح بزرگ و یک ذهن متوسط داریم. چالش تبدیل ایده‌هایمان به یک دارایی ۱ میلیون‌دلاری یا حتی ۱ میلیارددلاری، اغلب جنگ بین روح بزرگ ما و ذهن متوسط خودمان است.»

«افراد بسیاری هستند که ایده‌های بزرگی دارند، اما افراد خیلی کمی هستند که پول‌های زیاد دارند. براساس قانون ۹۰.۱۰ برای ثروتمند شدن نیازی به ایده‌های بزرگ نیست، برای ثروتمند شدن، باید فرد بزرگی پشت آن ایده باشد.»

ایده‌های بزرگ فقط در صورتی به ثروت‌های عظیم بدل می‌شوند که فردی که پشت آن ایده‌ها قرار دارد هم بخواهد بزرگ باشد.

خاطره‌ای از دوران خانه به دوشی

در ۱۹۸۵، من و همسرم کیم، بی‌خانمان بودیم. شغلی نداشتیم و پول کمی از پس‌اندازمان باقی مانده بود. [موجودی] کارت‌های اعتباری‌مان تمام شده بود و در تویوتای قدیمی قهوه‌ای‌رنگی زندگی می‌کردیم که صندلی‌هایش را به عوض تختخواب می‌خواباندیم تا رویش استراحت کنیم. در پایان هفتهٔ اول، این واقعیت تلخ که ما کی هستیم و چه کار می‌کنیم و به دنبال چه هستیم، شروع به کمرنگ شدن و از بین رفتن کرد.

این بی‌خانمانی دو هفتهٔ دیگر به طول انجامید. یکی از دوستان، وقتی از وضعیت مالی اسفبار ما اطلاع پیدا کرد، اتاقی را در زیرزمین خانه‌اش به ما پیشنهاد کرد که مدت نه ماه در آن زندگی کردیم.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

سهیلا
۱۴۰۰/۰۵/۱۱

عالی بود. مختصر مفید. ضمن حفظ محتوا.

امید اسفندیاری
۱۴۰۱/۰۱/۱۳

من هنوز این کتاب رو نخریدم و نخوندمش ولی قطعا کتابی که استاد لعلی بزرگ ترجمه کرده فوق العاده است چون ایشان برای پول کار نمیکنه و هدفش خدمت به انسانهای روی زمینه حتما استفاده کنید من منتظر تخفیف ویژه

- بیشتر

زمان

۲ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۱۶۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۱۶۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان