دانلود کتاب صوتی گوشه‌ ها با صدای بهاره آقاداوود + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گوشه‌ ها اثر شیلا بری

دانلود و خرید کتاب صوتی گوشه‌ ها

معرفی کتاب صوتی گوشه‌ ها

کتاب صوتی گوشه ها داستانی نوشته شیلا بری است. این داستان را با ترجمه سحر مرعشی و صدای بهاره آقاداوود می‌شنوید.  این داستان در ژانر داستان برق آسا (flash fiction) قرار می گیرد.

داستان برق‌ آسا یا فلش فیکشن اصطلاحی است که گردآورندگان مجموعه‌ای به همین نام برای نوعی از داستان بسیار کوتاه ابداع کرده‌اند؛ فلش فیکشن داستانی که حجمش از ۲۵۰ کلمه تا ۷۵۰ کلمه متغیر است. در واقع در این قالب داستان نویسی، نویسنده به دنبال کشفی ضربه‌زننده و غافلگیر کننده و وارد کردن شوکی به خواننده است.

شنیدن کتاب صوتی گوشه ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی گوشه ها را به تمام دوست‌داران داستان کوتاه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی گوشه ها 

میلدرد و جسی انتخاب شدند تا خرت و پرت‌های باقی‌مانده از ماری را، قبل از نمایش‌شان به دیگران، وارسی کنند. میلدرد؛ چون از بقیه بزرگتر بود و جسی؛ چون از راه دور و درازی می‌آمد. باقی خواهرها و برادرها هم مأمور شده بودند تا تابوت و پیراهنی را که قرار بود به تن خواهرشانْ ماری بپوشانند، انتخاب کنند.

مأمور کفن و دفن، که از قضا هم‌کلاسی‌ قدیمی‌شان بود، به‌آرامی و با متانت داخل تالار را نشانشان داد. «فکر می‌کنم که خوشتون بیاد.» این را گفت، در تابوت را بلند کرد و قدمی به عقب برداشت. حس آشنایی از رقت و ترحم جسی را در بر گرفت، درست مثل همان حسی که پس از روبه‌روشدن با او در مدرسه، صبح روز بعد از آن شبی که با خواهرانش حسابی مسخره‌اش کرده بودند، به او دست داده بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ دقیقه

حجم

۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ دقیقه

حجم

۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان