دانلود کتاب صوتی پارودافولین ناخوانده با صدای سید میثاق ابطحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پارودافولین ناخوانده اثر جِی تانج

دانلود و خرید کتاب صوتی پارودافولین ناخوانده

معرفی کتاب صوتی پارودافولین ناخوانده

کتاب صوتی پارودافولین ناخوانده داستانی نوشته جی تانچ است. این داستان را با ترجمه سحر مرعشی و صدای سید میثاق ابطحی می‌شنوید. این داستان در ژانر داستان برق آسا (flash fiction) قرار می گیرد.

داستان برق‌ آسا یا فلش فیکشن اصطلاحی است که گردآورندگان مجموعه‌ای به همین نام برای نوعی از داستان بسیار کوتاه ابداع کرده‌اند؛ فلش فیکشن داستانی که حجمش از ۲۵۰ کلمه تا ۷۵۰ کلمه متغیر است. در واقع در این قالب داستان نویسی، نویسنده به دنبال کشفی ضربه‌زننده و غافلگیر کننده و وارد کردن شوکی به خواننده است.

شنیدن کتاب صوتی پارودافولین ناخوانده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن کتاب صوتی گوشه ها را به تمام دوست‌داران داستان کوتاه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پارودافولین ناخوانده

از زمانی که پارودافولین در خانه‌ی گیزلی‌ها لانه کرده بود، سه هفته می‌گذشت. آمده بود بالای سایه‌بان ورودی ودرست وسط حیاط مرکزی، برای خودش خانه‌ای دست‌وپا کرده بود و به نظر می‌رسید که حالاحالاها هم خیال رفتن ندارد. جرج چندان توجهی به او نمی‌کرد اما تمام فکر و ذکر همسرش شده بود آن مهمان ناخوانده.

حیاط مرکزی خانه‌‌شان که به سبک دوران استعمار اسپانیا ساخته شده بود، معمولاً فضایی برای ساسا فراهم می‌کرد تا بی‌آنکه مجبور به ترک منزل باشد، به آرامش و سکوت طبیعت پناه ببرد. طبقه‌ی همکف را با وسواس و ظرافت خاص خودش به گل‌های سوسن و ارکیده آراسته و تنها راه باریکی برای پیاده‌روی به دورِ برکه‌ای کوچک و سه طبقه، خالی گذاشته بود. اما از زمانی که سر و کله‌ی پرنده پیدا شد، باغ مخصوص مدیتیشن بعدازظهرها کاملاً برایش نابود شد. هیولای پردار، تکیه‌زده بر بالای سایبان انگار تمام نوری را که خورشید بر باغ می‌تاباند، به خود جذب می‌کرد و تمام آن اشعه‌های نورانی حیات‌بخش را می‌دزدید. حتی کوچک‌ترین حرکت زن برای اینکه دستی به گل‌هایش برساند، با اعتراض خشمگین پرنده روبرو می‌شد. پرنده به اهریمنی که زن تنها در کابوس‌هایش می‌دید، صورتی واقعی بخشیده بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ دقیقه

حجم

۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ دقیقه

حجم

۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان