دانلود کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال با صدای بهادر ابراهیمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال اثر کال نیوپورت

دانلود و خرید کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال

معرفی کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال

کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال، اثر کال نیوپورت و ترجمه سیمین ورسه، قرار است به ما در انتخاب یک زندگی متمرکز در جهانی پر هیاهو کمک کند. این اثر را با صدای بهادر ابراهیمی می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال

کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال قرار است به ما کمک کند تا در جهانی پر هیاهو، یک زندگی متمرکز را انتخاب کنیم. 

در حال حاضر ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که همه کارها از طریق اینترنت انجام می‌شود. همه ما در دنیای مجازی غرق شده‌ایم. بارها با دیدن تکنولوژی‌ها و فناوری‌های جدید، هیجان‌زده شدیم و زمان زیادی را صرف آن کردیم، آن هم در صورتی که این فناوری جدید نمی‌تواند چیزی را که می‌خواهیم به ما بدهد و تنها جذابیتش است که سبب می‌شود از آن دست نکشیم. اما راه چاره چیست؟ چطور می‌توانیم در دنیایی که پر از این تکنولوژی‌ها است، یک زندگی متمرکز برای خودمان بسازیم؟ 

کال نیوپورت چاره را در مینیمالیسم دیجیتال می‌داند. او برای اینکه مفهوم را برساند مثال‌های بسیاری از زندگی افراد موفق می‌آورد. افرادی که توانستند شجاعانه زمانی را که در اینترنت صرف می‌کردند کم کنند و البته نتیجه این تغییر را زندگی‌شان به چشم دیده‌اند.

این کتاب سه بخش دارد: بخش اول بررسی نمونه‌های متنوعی از زندگی مردمی است که روش مینیمالیسم دیجیتال را انتخاب کرده‌اند و از آن حمایت می‌کنند: از کشاورزان گرفته تا برنامه‌نویس‌ها. بخش دوم نشان می‌دهد چگونه با استفاده از این روش، روابط را در شبکه‌های اجتماعی بازنگری کنیم و لذت‌هایی را کشف کنیم که خارج از دنیای مجازی رخ می‌دهند. در بخش انتهایی نیز راهکارهایی ارائه می‌کند که به ما کمک می‌کند تا دوباره کنترل زندگی‌مان را به دست بگیریم. این راهکارها، پاکسازی دیجیتال نام دارند.

کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

مینیمالیسم دیجیتال کتابی است که تمام افراد می‌توانند از آن استفاده کنند و نتیجه آن را در زندگی خود ببینند. با اینحال اگر حس می‌کند، دنیای مجازی کنترل زندگیتان را بر عهده گرفته است، این کتاب می‌تواند به شما کمک کند. 

درباره کال نیوپورت 

کالوین نیوپورت که در جهان به نام کال نیوپورت مشهور است، ۲۳ جون ۱۹۸۲ متولد شد. 

او نویسنده، مهندس کامپیوتر و استاد علوم کامپیوتر دانشگاه جورج تاون است و علاوه بر کارهای دانشگاهی در زمینه تعامل و کنش بین فرهنگ و تکنولوژی پژوهش می‌کند. از کال نیوپورت تا به حال شش کتاب در زمینه خودیاری منتشر شده است که معروف‌ترین آن‌ها کار عمیق و مینیمالیسم دیجیتال است. کتاب‌های او در جهان به بیش از بیست و پنج زبان ترجمه شده‌اند و نظریات او مورد توجه نشریاتی مثل نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، واشینگتون پست، نیویورکر و اکونومیست قرار گرفته است.

درباره بهادر ابراهیمی

بهادر ابراهیمی که مدت‌ها است که زمینه تولید کتاب صوتی به عنوان گوینده فعالیت می‌کند، بازیگر سینما ،تئاتر و رادیو نمایش نیز هست. او در فیلم‌های مسافران، فیلم کوچه و موزه، تمام وسوسه‌های زمین و فیلم مادر ایفای نقش کرده است. در زمینه تولید کتاب صوتی نیز با ناشران مختلف از جمله انتشارات ماه آوا و آوانامه همکاری می‌کند. 

معرفی نویسنده
عکس کال نیوپورت
کال نیوپورت

کال نیوپورت یک استاد جوان در دانشگاه «جورج‌تاون» آمریکا است که درباره‌ی چیزهای جالبی مثل تکنولوژی‌های دیجیتال و فرهنگ‌ها تحقیقات زیادی کرده. حتی اگر نیوپورت را نشناسیم، حتما با کتاب‌های پرفروش، محبوب و جدیدش چشم در چشم شده‌ایم. هر چه باشد کال نویسنده‌ی کتاب‌های کار عمیق، مینیمالیسم دیجیتال و آنقدر عالی و فوق‌العاده باش تا نتوانند تو را نادیده بگیرند است!

نظرات کاربران

کاربر 5664797
۱۴۰۳/۰۱/۱۶

بنظرم کتاب خوبی هست و ارزش گوش دادن رو داره. به بازیابی تمرکز از دست رفته در دنیای مجازی میتونه کمک کنه. صدای گوینده خیلی خوب هست و من با سرعت دو برابر به این کتاب گوش می دهم و باز هم

- بیشتر
دیوید عباس وحید
۱۴۰۲/۰۳/۳۰

صدای گوینده خوب نیست

زمان

۸ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۴۷۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۴۷۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان