دانلود کتاب صوتی چگونه دیگران را متقاعد کنیم با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه دیگران را متقاعد کنیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه دیگران را متقاعد کنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه دیگران را متقاعد کنیم

کتاب صوتی چگونه دیگران را متقاعد کنیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه دیگران را متقاعد کنیم

این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور با گفت‌و‌گو دیگران را متقاعد کنید و بتوانید مسیر صحبت را به سمت خواسته خودتان ببرید. این کتاب یک راهنما برای پیروزی در بحث است. با یادگیری مدیریت یک مذاکره، شکل دادن بدان و درک شخصیت فردی که در حال مذاکره با او هستید، می توانید تا هر شخصی را بر سر هر موضوعی متقاعد سازید. این کتاب به شما کمک می‌کند همواره طرف برنده یک مصاحبت باشید و بتوانید به هدف خودتان در زندگی شخصی و کسب و کار برسید.

شنیدن کتاب چگونه دیگران را متقاعد کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در زندگی و کسب و کار موفق باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی چگونه دیگران را متقاعد کنیم

در ابتدا اطمینان حاصل کنید که دیدگاه خود را درک می کنید. چه یک مسئله ذهنی در یک بحث باشد چه متقاعد کردن والدینتان. اگر فروشنده یک کالا مانند ماشین هستید، لازم است تا از همه مواردی که به فروش ماشین مرتبط هستند آگاهی داشته باشید. به همین ترتیب، باید همه چیزهای لازم درباره اتومبیل های دیگری را که رقیب ماشین شما به حساب می آیند را بدانید. یا اگر می خواهید نظرتان در رابطه با یک موضوع سیاسی به کرسی بنشانید باید اطلاعات جامعی در رابطه با آن موضوع داشته باشید. 

برای برخی مناظرات خاص ممکن است که به دانشی بیش از حقایق در حال حاضر احتیاج داشته باشید. اگر سعی بر مطرح کردن این دارید که برج ایفل یک اثر نمادین است، دیگر وقتتان را صرف این که آیا این برج زیباست و یا خیر نکنید. شرایطتتان را تعیین کنید. آیا این مناظره درباره یک موضوع اخلاقیست؟ آیا موضوعی وابسته به علم زیباشناسی است؟ آیا موضوع مرتبط به حقوق آزادی های شخصیست؟ به عنوان مثال، اگر می خواهید کسی را قانع کنید که مجسمه آزادی از برج ایفل بهتر است، باید به اندازه کافی در مورد مباحث معماری و زیبایی شناسی اطلاعات داشته باشید تا بتوانید درباره آن ها بحث کنید.

همچنین باید اطلاعاتی درباره حقایق موجود نیز داشته باشید، اطلاعاتی از قبیل این که هر کدام از این برج ها چه ارتفاعی دارند، سازنده هر کدام از آن ها کیست؟ و به طور کلی از چه معیارهایی برای مقایسه کردن گزینه های مورد نظر باید استفاده شوند؟ 

نظرات کاربران

شهید حاج قاسم سلیمانی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱

بیشتر برای فروشندگان توصیه می کنم این کتاب را گوش بدهید

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان