دانلود کتاب صوتی چی بگیم که در طرف مقابل اثر کنه با صدای مهدی سعادتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چی بگیم که در طرف مقابل اثر کنه اثر دن اوکانر

دانلود و خرید کتاب صوتی چی بگیم که در طرف مقابل اثر کنه

معرفی کتاب صوتی چی بگیم که در طرف مقابل اثر کنه

کتاب صوتی چی بگیم که در طرف مقابل اثر کنه نوشتهٔ دن اوکانر و ترجمهٔ موعود کوهکن است. مهدی سعادتی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات کلید آموزش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی چی بگیم که در طرف مقابل اثر کنه

کتاب صوتی چی بگیم که در طرف مقابل اثر کنه، پیشنهادهای ساده‌ای را به ارائه داده است که به کمکشان می‌توانیم در روابط کاری، اجتماعی و عاطفی خود به نتایجی که مدنظرمان است، دست به پیدا کنید. عمل‌کردن به راهکارهای توصیه‌شده در این کتاب صوتی، باعث می‌شود در پیچیده‌ترین و سخت‌ترین چالش‌هایمان با قدرت و رویکرد بهتری عمل کنیم. دن اوکانر (Dan O’Connor)، سخنران و نویسنده و بِلاگری است که در کانالش با عنوان «جادوگر کلمات» (The Wizard of Words) و با بهره‌گیری از یافته‌های روان‌شناسی اجتماعی، به آموزش مهارت‌های ارتباطی می‌پردازد. این نویسنده در کتاب صوتی حاضر به ما نشان داده است که چطور می‌توانیم با ایجاد یک محیط کاری مثبت و ارائهٔ عالی خدمات به مشتریان، ارزش تمام اعضای تیممان را حفظ و بر چالش‌ها و مشکلات غلبه کنیم. گفته شده است که تخصص اصلی دن اوکانر آن چیزی است که او خود «ارتباط تاکتیکی» می‌نامد؛ یعنی استفاده از کلمات و عبارات خاصی که افراد را به نتایج دلخواهشان می‌رساند.

نویسنده، بحث خود را با بررسی ساختار مغز انسان شروع کرده است. مغز انسان دو نیم‌کره دارد که هر کدام به دستهٔ مشخصی از اعمال و رفتارهای انسان تخصیص یافته‌اند. نیم‌کرهٔ سمت چپ، عملکردهای منطقی و به‌ویژه زبانی را کنترل می‌کند و نیم‌کرهٔ سمت راست، احساسات و عواطف ما را کنترل می‌کند. وقتی یکی از نیم‌کره‌های فردی فعال می‌شود، نیم‌کرهٔ دیگر فعالیت کمتری انجام می‌دهد و تقریباً غیرممکن است که فردی معمولی هر دو نیم‌کرهٔ مغزش را به‌طور همزمان فعال کند؛ به همین علت است که زمانی که ما احساساتی می‌شویم، به‌سختی می‌توانیم کلمات مناسب را برای توصیف احساساتمان پیدا کنیم. همین‌جا است که دن اوکانر و آموزش‌هایش وارد می‌شوند؛ او کلمات و عبارات خاصی را به شما معرفی می‌کند که به‌کارگیریشان مواد و هورمون‌های خاصی را در مغز طرف مقابل شما آزاد می‌کند و باعث می‌شود افراد از بودن در کنار شما حس خوبی داشته باشند. اگر به‌دنبال این هستید که مهارت‌های ارتباطی خود را تقویت و روابط کاری و عاطفی بهتری با دیگران برقرار کنید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

شنیدن کتاب صوتی چی بگیم که در طرف مقابل اثر کنه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد مهارت‌های ارتباطی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی چی بگیم که در طرف مقابل اثر کنه

«مسئله‌ی اصلی پی بردن به اینکه هر کدوم چه شخصیت اجتماعی دارن نیست. بلکه مهم اینه که حالا که فهمیدیم باید چی کار کنیم. حالا که متوجه شدیم فلان شخص راننده است باید چه کار کنیم؟ حالا باید از ادبیات مورد نظر راننده ها استفاده کنیم. راننده ها افرادی هستن که معمولاً لباسایی با رنگ سیاه، آبی تیره، یا خاکستری می‌پوشن و معمولاً با حالتی خمیده به سمت جلو حرکت می‌کنن. چون اونا یه کاری دارن که باید به اون برسن. اونا حرفایی می‌زنن که مثلاً اینجوریه: «من باید برم فلان کار رو انجام بدم»؛ و ممکنه اون گاهی به شما بگه: «شما هم خیلی حساس می‌شین.» اونا معمولاً هیچ وسیله‌ی شخصی رو تو اطراف خودشون قرار نمی‌دن و اگه تصویری رو برای جایی از محل کار خودشون بذارن، عموماً به این معنیه که «این تصویر، متعلق به منه.»»

نظرات کاربران

soul
۱۴۰۲/۱۱/۲۵

خوب بود ارزش شنیدن رو داشت ممنون🙏

زمان

۱ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۳۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۳۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان