دانلود کتاب صوتی زندگی من با چه گوارا با صدای ماهتینار احمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی من با چه گوارا اثر هیلدا گادئا

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی من با چه گوارا

نویسنده:هیلدا گادئا
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۴۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی زندگی من با چه گوارا

کتاب صوتی زندگی من با چه گوارا اثری از هیلدا گادئا، همسر ارنستو چه گوارا، مبارز انقلابی آمریکای لاتین و یکی از شخصیت‌های اصلی انقلاب کوبا است. او در این کتاب از زندگی خودشان و همچنین بخشی از فعالیت‌های همسرش در پیشبرد روند انقلاب کوبا حرف می‌زند. 

این کتاب را با ترجمه کیوان سپانلو و صدای زیبای ماهتینار احمدی می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی زندگی من با چه گوارا

کتاب صوتی زندگی من با چه گوارا، همانطور که از نامش هم پیداست از خاطرات و زندگی شخصی این فعال سیاسی و مبارز انقلابی صحبت می‌کند.چه گوارا در خانواده‌ای ثروتمند متولد شد. اما بعد از سفری که با موتور سیکلتش به آمریکای جنوبی انجام داد. با مشاهد فقر و گرسنگی مردم، روحیه انقلابی او ناگهان خود را نشان داد.

 او و همسرش هیلدا گادئا که نویسنده این کتاب است به مدت چهار سال زندگی کردند و یک دختر هم به دنیا آوردند. اما حتی بعد از جدایی هم، هلیدا به آرمان‌های همسرش وفادار بود. او در این کتاب هم از زندگی شخصی خودشان و هم از جریانات مربوط به انقلاب کوبا صحبت می‌کند. علاوه بر این، برخی از یادداشت‌های شخصی او که برای همسر، دختر و پدرش نوشته است هم در این کتاب آمده است. 

با شنیدن کتاب صوتی زندگی من با چه گوارا با بعد دیگری از این شخصیت معروف، محبوب و جهانی آشنا می‌شوید. 

کتاب صوتی زندگی من با چه گوارا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید با زندگی چه گوارا و آرمان‌های او آشنا شوید و آن را از منظر همسر او ببینید، کتاب صوتی زندگی من با چه گوارا را گوش کنید. 

درباره چه گوارا

ارنستو رافائل چه گوارا که به نام چه مشهور است ۱۴ ژوئن ۱۹۲۸ در آرژانتین متولد شد. او پزشک، چریک، سیاست‌مدار، نظریه‌پرداز جنگی و انقلابی مارکسیست و یکی از چهره‌های مهم انقلاب کوبا است. او پس از سفر در آمریکای جنوبی و مشاهده فقر و گرسنگی مردم به یکی از چهره‌های انقلابی و مبارز تبدیل شد. او با فیدل کاسترو دیدار کرد و به جنبش ۲۶ ژوئیه او پیوست. بعد از انقلاب کوبا او نقش‌های متعددی را در دولت جدید بر عهده گرفت. یکی از این فعالیت‌ها اعدام‌های گسترده در زندان لا کابانا کوبا بود. 

او با هیلدا گادئا عروسی کرد و بعد از جدایی از او با آلیدا مارچ ازدواج کرد. حاصل این دو ازدواج، پنج فرزند است. در اوایل اکتبر ۱۹۶۷ چه‌گوارا در بولیوی طی عملیاتی که توسط سازمان سیا طرح‌ریزی شده بود دستگیر شد و به ‌وسیله ارتش بولیوی در نزدیکی وال‌گرانده در مدرسه روستای لا ایگرا در سانتا کروز دلاسیه‌را به دستور بارریه نتوس دیکتاتور نظامی کشته شد. او پیش از مرگ این جمله را به زبان آورد: «حواستان را خوب جمع کنید و خوب نشانه‌گیری کنید که دارید یک مرد را می‌کشید.»

هرچند بسیاری از خاطرات به جا مانده از او، یادآور چهره متناقضی از او است، اما با این حال هفته‌نامه تایم از او به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار قرن بیستم نام برده است. چهره و ظاهر او به‌طور فراگیر به عنوان یکی از نمادهای انقلابی بشردوستانه و به عنوان یک نشان جهانی شناخته شده در فرهنگ عامه بدل شده است. فیدل کاسترو یکی از کسانی است که از شنیدن خبر دستگیری و کشته شدن چه گوارا به شدت اظهار ناراحتی کرد و این جمله را به زبان آورد: «در زندگی از دو خبر خیلی ناراحت شدم؛ یکی خبر مرگ مادرم و دیگری خبر مرگ چه‌ گوارا

درباره هیلدا گادئا

هیلدا گادئا آکوستا ۲۱ مارس ۱۹۲۱ در لیما، پرو متولد شد و در فوریه ۱۹۷۴ در هاوانا، کوبا در سی ۴۸ سالگی از دنیا رفت. او اقتصاددان، رهبر چپ ‌گرا و نویسنده پرویی و نخستین همسر ارنستو چه‌گوارا بود. او وزیر اقتصاد کمیته جرایی ملی انقلاب مردمی آمریکا بود و فعالیت‌هایش باعث شد تا او را در سال ۱۹۴۸ تبعید کنند. او در دسامبر ۱۹۵۳ با چه گوارا ملاقات کرد و همراه هم به مکزیک مهاجرت کردند. هیلدا کسی بود که چه گوارا را به شورشیان کوبایی معرفی کرد. آن دو در سال ۱۹۵۵ در مکزیک باهم عروسی کردند و یک سال بعد دخترشان، هیلدا بئاتریس هیلدیتا گوارا به دنیا آمد. 

ازدواج هلیدا گادئا و چه گوارا بعد از چهار سال به طلاق منجر شد اما این سبب نشد تا هیلدا از آرمان‌های او دست بکشد. او خاطرات زندگی‌اش را در کتاب زندگی من با چه گوارا نوشت و در سال ۱۹۷۴ از دنیا رفت.

نظرات کاربران

moonlight🌙
۱۳۹۹/۱۰/۲۸

چگوارا اسطوره ی تکرار نشدنی❤️❤️❤️

علی دشتی مطلق
۱۴۰۱/۱۲/۰۳

من دو حق دارم : آزادی و یا مرگ اگر نتوانم یکی را داشته باشم آن یکی را دیگر حتما خواهم داشت. چون هرگز نخواهم توانست مثل یک زندانی زندگی کنم. -ارنستو چه گوارا

من عصبی نیستم
۱۴۰۱/۰۱/۰۹

با اینکه از نظر سیاسی و اجتماعی با چگوارا بسیار مخالفم ولی به نظرم یه فرد آرمانی و قوی که برای هدفش کاملا جنگید امد قبل گوش دادن کتاب زیاد این شخصیت نمیشناختم ولی کم کم مجذوب پشت کار و

- بیشتر
عادل تنها
۱۴۰۲/۱۲/۲۵

اصلا انتظارات من رو برآورده نکرد. نویسنده موفق شده با استفاده از اسم یه فرد بسیار معروف و مشهور به نام چه گوارا برای خودش شهرت جهانی دست و پا کنه. جذاب نیست. مفید نیست. اطلاعاتی به شما اضافه نخواهد کرد

Javad Ghasemi
۱۴۰۲/۱۱/۲۲

ارنستو چه گوارای دوست داشتنی 🌱

کاربر ۵۵۴۱۴۲۱
۱۴۰۲/۰۳/۱۲

یادش همیشه جاودان

سبحان شفیعی
۱۴۰۱/۱۰/۱۹

نویسنده کتاب خانم گادئا که همسر ارنستو هم بودند سهم زیادی در زندگیه انقلابی ارنستو داشتند تا انجا که حتی او بود که ارنستو را با کوبایی ها اشنا کرد و ادامه ماجرا که حتما می‌دانید. چگورا همیشه در قلب

- بیشتر
ح.حکمت
۱۴۰۲/۰۳/۰۴

محتوای کاملا ایدولوژیک خارج از مفهوم

زمان

۸ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۴۸۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۴۸۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان