دانلود کتاب صوتی نامه به پدر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نامه به پدر اثر فرانتس کافکا

دانلود و خرید کتاب صوتی نامه به پدر

گردآورنده:منوچهر ترابی
امتیاز:
۳.۲از ۲۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نامه به پدر

 نامه به پدر اثری از فرانتس کافکا است که با شنیدنش می‌توانید با زندگی و آثار و اندیشه‌ی این نویسنده شهیر آلمانی بیش از پیش آشنا شوید.

 درباره کتاب صوتی نامه به پدر

کافکا این نامه را شرح زندگی خود معرفی کرده و هدف او از نوشتن آن، روشن کردن ارتباطش با پدرش  بوده است. البته این نامه هرگز به دست پدر فرانتس نرسید، زیرا مادر او که واسطۀ بین فرانتس و پدر بود فکر می‌کرد خواندنش سودی نخواهد داشت، بنابراین، آن را به پسرش بازگرداند. 

کافکا نامه به پدر را در سال ۱۹۱۹ ، یعنی وقتی که بیماری‌اش مشخص شده بود، نوشت ولی نباید تصور کرد که بیماری عامل اصلی نوشتن این نامه بوده است. دقت در آثار قبل و بعد از بیماری کافکا نشان می‌دهد که تفاوت زیادی در آنها وجود ندارد. با وجود این موضوع، بیماری به عنوان یک عامل هر چند ناچیز در نوشتن نامه و جسارت دادن آن به پدر بی‌اثر نیست.

 شنیدن کتاب نامه به پدر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه مندان به شخصیت و آثار فرانتس کافکا را به شنیدن این کتاب دعوت می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی نامه به پدر

پدر بسیار عزیزم! چند وقت پیش، از من پرسیدی چرا می گویم از تو می ترسم. من هم طبق معمول نتوانستم جوابی بدهم. از یک طرف به همین علت که از تو می ترسم، و از طرف دیگر به علت این که جزئیاتی که برای بیان علل این ترس لازم است آن قدر زیاد است که در صحبت با تو قادر نیستم حتی تا حدودی هم که شده آن ها را در ذهنم نگه دارم. اگر حالا سعی می کنم جواب سؤالت را کتباً بدهم، مطمئن هستم باز هم جواب کاملی نخواهد بود. چون ترس از تو و عواقب این ترس، در نوشتن هم مانع من هستند، و وسعت موضوع هم فرسنگ ها از قلمرو و حافظه و فهم من می گذرد. به طور مستقیم، تنها یک واقعه است که از این سال های اول به یادم مانده. بعید نیست که به یاد تو هم باشد. در یکی از شب ها، من یک بند نق می زدم و آب می خواستم. مطمئن هستم نه از تشنگی، بلکه احیاناً از یک طرف برای اینکه اذیت کرده باشم و از طرف دیگر برای آن که سرگرمی داشته باشم.

 تو، بعد از این که دیدی دو سه بار تهدید تند نتیجه ای نمی دهد، آمدی، مرا از تخت برداشتی، به «پاولاچ» [ایوان] بردی و مدت کوتاهی مرا با لباس خواب، پشت در بسته، تنها گذاشتی. نمی خواهم بگویم که این کارت درست نبود، شاید واقعا نمی شدآرامش آن شب را از هیچ راه دیگری ایجاد کرد. فقط می خواهم وسایل تربیتی تو و تأثیر آن ها را بر من روشن کرده باشم. بعد از این عمل، لابد من دیگر مطیع شدم، ولی در باطن صدمه دیدم. من، به اقتضای سرشتم، هرگز نتوانستم بین آب خواستن بی‌معنیم که برای من بدیهی بود، و وحشت ناشی از بیرون برده شدنم، ارتباط درستی ایجاد کنم. حتی سال ها بعد هم از این تصور زجرآور رنج می بردم که آن مرد غول پیکر، یعنی پدرم، یعنی بالاترین مقام ممکن، هر آن ممکن است کم و بیش بدون دلیل شبانه بیاید، مرا از تخت بردارد و به «پاولاچ» ببرد. پس من برای او تا به این حد هیچ بودم.                                  

نظرات کاربران

ahmad
۱۴۰۱/۰۶/۲۴

گویندگی افتضااااااح

sepideh_book_collection
۱۴۰۱/۰۱/۰۲

این کتاب نامه ای است که کافکا به پدرش نوشته و پر از حرف های دل است، متن خواندنی ای بود اما ترجمه سنگینی داشت و گوینده هم بسیار اشتباه میخوند، خواهش میکنم ناشری که این کتابو صوتی کردن یک

- بیشتر
مینا
۱۴۰۱/۱۲/۲۴

این گوینده خیلی بد میخونه🫤انگار داره اخبار میگه، خیلی بی حس و با لحن یکنواخت و خسته کننده چندتا کتاب تاحالا با گویش ایشون شنیدم و اصلا خوب نبود، بعضی کلمات رو هم اشتباه تلفظ میکرد

محمدرضا نیشابوری
۱۴۰۲/۰۸/۱۱

هم گویندگی خوب بود و هم محتوای کتاب و به نظرم همه والدین لازم است این کتاب را بخوانند و از تاثیرات برخی رفتارهای نادرست خود بر فرزندانشان آگاه شوند.

کاربر ۲۶۴۹۷۹۴
۱۴۰۲/۰۷/۲۴

هم خود کتاب عالی بود و هم گویندگی هیچ موردی از نظر من نداشت .

nina
۱۴۰۲/۰۳/۰۷

متاسفانه گویندگی خوبی نداشت

کاربر 7773696
۱۴۰۲/۱۰/۰۶

خوانش گوینده اصلا جذبم نکرد و خوب نبود خود اثر عالیه ولی گویندگی خوب نبود

میکائیل
۱۴۰۲/۰۸/۰۱

گوینده کلمات رو اشتباه بیان میکنه. چرا باید طاقچه متوجه اشتباه نباشه و اجازه بده گوینده بیسواد کتاب رو بخونه؟!!!

زمان

۲ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۱۰۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۱۰۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان