دانلود کتاب صوتی ۲۱ روش سریع و آسان برای رهایی از شر تنبلی با صدای لیا عرفانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۲۱ روش سریع و آسان برای رهایی از شر تنبلی اثر گروه نویسندگان وبسایت سوخت جت

دانلود و خرید کتاب صوتی ۲۱ روش سریع و آسان برای رهایی از شر تنبلی

معرفی کتاب صوتی ۲۱ روش سریع و آسان برای رهایی از شر تنبلی

کتاب صوتی ۲۱ روش سریع و آسان برای رهایی از شر تنبلی اثری از وبسایت سوخت جت است که با صدای لیا عرفانی می‌شنوید. این کتاب قرار است به شما کمک کند تا با احساس تنبلی خداحافظی کنید و تمام کارهایتان را با سرعت انجام دهید.

درباره کتاب صوتی ۲۱ روش سریع و آسان برای رهایی از شر تنبلی

همه ما در طول زندگی احساس تنبلی را تجربه کرده‌ایم و احتمالا از آن ضربه خورده‌ایم. ممکن است تنبلی باعث شده باشد تا ما نتوانیم به کارهایی که دوست داریم برسیم، تجربه‌های جدید کسب کنیم و یا بخش‌های دیگر زندگیمان تحت الشعاع آن قرار گرفته باشد.

مثلا دیر رسیدن به سرکار و جریمه شدن، دیر رسیدن به قرار با کسی که دوستش داریم، انجام ندادن کارها در موعد مقرر و هزاران مثال دیگر. ممکن است همین موضوع باعث شده باشد تا ما همیشه در حال بدو بدو باشیم و تمام کارهایمان را به دقیقه نود موکول کنیم. اما راه چاره چیست؟ 

کتاب صوتی ۲۱ روش سریع و آسان برای رهایی از شر تنبلی قرار است روش‌هایی را به ما معرفی کند که با عمل به آن‌ها می‌توانیم تنبلی را کنار بگذاریم. به تمام کارهایمان درست سر وقت برسیم و به یکی از افرادی تبدیل شویم که هرگز در هیچ کاری تنبلی نکرده‌اند و همیشه در مسیر موفقیت قدم برمی‌دارند. 

کتاب صوتی ۲۱ روش سریع و آسان برای رهایی از شر تنبلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی ۲۱ روش سریع و آسان برای رهایی از شر تنبلی را به تمام کسانی که دوست دارند با این احساس مخرب در زندگی خداحافظی کنند، پیشنهاد می‌کنیم. اگر فکر می‌کنید تنبلی کردن یکی از موانع شما برای رسیدن به موفقیت و اهدافتان است، این کتاب صوتی و راهکارهای آن به شما کمک می‌کند. 

بخشی از کتاب صوتی ۲۱ روش سریع و آسان برای رهایی از شر تنبلی

تنبلی، تنبلی و تنبلی. تنبلی کردن قطعا فرصت های بسیار زیادی را از هریک از ما گرفته است. تحصیل در رشته ای که به آن علاقه مند بودیم، بی انگیزگی برای داشتن شغلی که از انجام آن لذت می بردیم، دیر رسیدن به قراری مهم با کسی که تمام عمر به دنبال به دست آوردن دلش بودیم و یا هزاران موقیت دیگر که همه آن ها را از دست داده ایم. تمام این اتفاقات نتیجه یک چیز هستند و آن هم عدم توانایی ما در غلبه بر تنبلی است. برای اینکه بتوانیم این عادت زشت را کنار بگذاریم و به اهدافی که در سر داریم برسیم، می بایست اقداماتی را انجام دهیم که انگیزه ما را برای رسیدن به اهدافمان بیشتر کنند و به این ترتیب مسیر موفقیت را برای ما هموار سازند. 

درمان تنبلی برای بسیاری از مردم غیرممکن به نظر می‌رسد. تنبلی به مشکلی تبدیل شده که توان و انرژی فرد و متعاقباً جامعه را پایین می‌آورد. در هر چیزی و در هر کاری ممکن است رخ دهد، اما بهترین راه شناخت علت آن و امتحان کردن راه‌های مختلف برای رفع آن است.

یادتان باشد در اینجا راه های علاج تنبلی را به شما نشان می‌دهیم ولی نیاز نیست تا همه‌ی راه‌ها را به یکباره مورد استفاده قرار دهید. بهتر است در ابتدا یک یا چند راه را امتحان کنید و در مراحل بعدی به سراغ راه‌حل‌های بعدی روید.

نظرات کاربران

narciss_graphic
۱۴۰۱/۱۰/۱۷

خب اگه تنبل نبودم میخوندمش ، چطور از یه تنبل انتظار دارین که کتاب بخونه 😁

محمد صالح رضایی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵

هم مفید بود و هم خلاصه ی عالی

ارام
۱۴۰۱/۰۲/۰۸

خیلی خوب بود فهرست وار مختصر و مفید توضیح دادند گوش بدید و فقط شروع کنید

الهام اسفندیاری
۱۴۰۱/۰۹/۱۲

کتاب بسیار عالی بود بهم انگیزه داد برای انجام کارهای عقب افتاده ام ممنونم

Arash4
۱۴۰۱/۰۵/۲۶

خوب بود

Kazem Gharbaghi
۱۴۰۲/۰۱/۰۳

ای کاش کتاب های اینجوری یک اسلاید از نکات مهم هم داشت که دیگه یادداشت نکنیم نکته هارو 😂

کاربر.
۱۴۰۱/۰۵/۱۹

واقعا خیلی عالی بود من بهتون میگم که حتما مطالعه کنید این کتاب را

Maryam
۱۴۰۱/۰۹/۲۲

حلاصه مفید مختصرررر👌👌👌

کاربر ۴۹۳۲۸۶۸
۱۴۰۱/۰۹/۲۲

مختصر و مفید

📚💞😍parniya😍💞📚
۱۴۰۱/۰۸/۲۶

بسیار بسیار کتاب پرکاربردی بودش.حتما بخونین.🥰🎉

زمان

۹ دقیقه

حجم

۲۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ دقیقه

حجم

۲۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱,۵۰۰
۱,۰۵۰
۳۰%
تومان