دانلود کتاب صوتی چگونه تند صحبت نکنیم؟ با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه تند صحبت نکنیم؟ اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه تند صحبت نکنیم؟

معرفی کتاب صوتی چگونه تند صحبت نکنیم؟

کتاب صوتی چگونه تند صحبت نکنیم؟ یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه تند صحبت نکنیم؟

یگی از راه‌هایی که دیگران به حرف ما خوب گوش دهند این است که شمره و با آرامش صحبت کنیم اما گاهی استرس باعث می‌شود تند صحبت کنیم. این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند آرامش داشته باشید و آرام و شمرده صحبت کنیم.

کتاب صوتی چگونه تند صحبت نکنیم؟ به شما کمک می‌کند تا در گفتگوها موفق‌تر باشید.

شنیدن کتاب چگونه تند صحبت نکنیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت بیشتر در کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه تند صحبت نکنیم؟

یکی از مواردی که منجر به سریع و تند صحبت کردن می شود، شتاب و عجله است. در این گونه موارد افراد سعی دارند موضوعات و جملات زیادی را در سخنرانی یا ارئه خود در زمان محدود بگنجانند. این کمبود وقت معمولا با سریع صحبت کردن جبران می شود که اتفاق خوشایندی نیست. اگر زمان برای سخنرانی یا ارئه شما محدود است، یا موضوعات را محدود کنید و یا درخواست وقت بیشتر بدهید.

دلیلی دیگر سریع صحبت کردن عادتی است که شما به همراه خود دارید. معمولا این دست افراد این عادت را از خانواده یا اطرافیان به ارث می برند. بنا به هر دلیلی شما ناخودگاه سریع کلمات و جملات را تلفظ می کنید. این عادت نیازمند زمان و تمرین است تا بتواند اصلاح شود.

مورد و دلیلی دیگر عصبانی و ناراحت شدن است. بسیاری از افراد همزمان با عصبانی شدن، سرعت بیانشان هم بالا می رود. در این شرایط علاوه بر تمرین برای آرام صحبت کردن باید تکنیک های مناسب برای غلبه بر خشم خود را هم مرور کنید.

حتما شما کاربران هم بار ها و بارها مجری های مختلف ورزشی و تلویزیونی را مشاهده کرده اید که مهارت های خود در تند و البته صحیح صحبت کردن را به رخ شما بییننده ها می کشند. ولی آیا این به این معنی است که شما هم باید تند و سریع صحبت کنید؟

نظرات کاربران

سبحان عزیزی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵

هیچ چیز عملیی نداشت برام. هیچی یاد نرفتم.

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۱۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۱۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان