دانلود کتاب صوتی همه چیز از قبل برای شما مهیا شده است با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی همه چیز از قبل برای شما مهیا شده است اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی همه چیز از قبل برای شما مهیا شده است

نویسنده:جوئل اوستین
انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی همه چیز از قبل برای شما مهیا شده است

کتاب صوتی همه چیز از قبل برای شما مهیا شده است، اثری از کشیش خنده‌رو، جول اوستین است که درباره‌ی ایمان خالص ما به خداوند و نتیجه‌ی آن که رسیدن به تمام آرزوها و استفاده از تمام نعمای الهی است صحبت می‌کند. سایت نگرش نیک کتاب صوتی همه چیز از قبل برای شما مهیا شده است را ترجمه کرده و انتشارات نازنین آذرسا، نسخه صوتی آن را در اختیار شنوندگان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب صوتی همه چیز از قبل برای شما مهیا شده است

در کتاب صوتی همه چیز از قبل برای شما مهیا شده است جول اوستین بیان می کند که خداوند نعمت‌هایی را برای ما کنار گذاشته است که در صورتی که ایمان خالص به قدرت و نیروی خداوند داشته باشیم به همه آنها خواهیم رسید و تمامی ابزار و لوازم این کارا برای ما مهیا می کند آن هم از طرقی که ما اصلا فکرش را هم نمی‌کنیم

برای بیان این مطلب به ذ کر چند مثال می‌پرازد تا نشان دهد آنچه که خداوند برای ما کنار گذاشته است فقط به ما خواهد رسید و در اختیار کس دیگری قرار نخواهد گرفت.

جول اوستین بیان می کند که از زمانی که ما متولد می‌شویم و حتی پیش از آن خداوند نعمات بیشماری برای ما کنار گذاشته است و رسیدن به این نعمات با ابزار و لوازمی که خود او برای ما در این مسیر مهیا می کند امکان پذیر است.

در این بین بسیاری از انسان‌ها با دید بدبینی به حوادث و وقایع زندگی می‌نگردند و عده ای دیگر تمام حوادث و وقایع زندگی اشان را وسیله‌ای می دانند برای رسیدن به هدفشان.

کتاب صوتی همه چیز از قبل برای شما مهیا شده است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر همیشه به اتفاق‌هایی که پیرامونتان رخ می‌دهد با دیده‌ی شک و تردید نگاه می‌کنید و یا نمی‌دانید که چرا به اهدافتان نمی‌رسید، کتاب صوتی همه چیز از قبل برای شما مهیا شده است برای شما است.

درباره‌ی جول اوستین 

جول اوستین با نام کامل جول اسکات اوستین در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است. او یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست.

خطابه‌های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود.

او نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده رو می‌شناسند.

جملاتی از کتاب صوتی همه چیز از قبل برای شما مهیا شده است

گذراندن زندگی به طوری که همواره نگران این باشید که چطور رویاهایتان را به تحقق برسانید یا چطور یک مساله را حل و فصل کنید، یا اینکه چطور می‌تونید با شخصی مناسب ارتباط برقرار کنید، آسان است. ما تمام دلایل را بررسی می‌کنیم که چرا به خواسته‌مان نمی‌رسیم. اما وقتی خدا نقشه‌ی زندگی شما را کشید، هرچیزی که شما نیاز داشتید را برایتان مهیا کرد تا سرنوشت شما را تکامل ببخشند. هر فرصت مناسب، شخص مناسب، راه حل مناسب سعی نکرد تا استدلال کند چطور باید آن را انجام بدهید، بلکه همه‌چیز از قبل فراهم شده است. او از قبل مسیر رشد و پیشرفت شما را هموار کرده. او از قبل راه درمان و بهبود شما را فراهم کرده...

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۳۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۳۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان