دانلود کتاب صوتی ده نکته ضروری برای برقراری ارتباط موثر با صدای سحر بیرانوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ده نکته ضروری برای برقراری ارتباط موثر اثر الیزابت کونکه

دانلود و خرید کتاب صوتی ده نکته ضروری برای برقراری ارتباط موثر

معرفی کتاب صوتی ده نکته ضروری برای برقراری ارتباط موثر

کتاب صوتی ده نکته‌ ضروری برای برقراری ارتباط موثر اثر الیزابت کونکه یکی از مجموعه کتاب‌های دامیز در زمینه مهارت‌های ارتباطی و موفقیت است.

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دهه‌ی گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعه‌ی وایلی، خود را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام به گام مهارت‌های گوناگون و به دست آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند.

الیزابت کونکه، در کتاب ده نکته‌ ضروری برای برقراری ارتباط موثر به شما کمک می‌کند تا نکات ضروری برای برقراری ارتباط موثر با دیگران را بیاموزید. نکات این کتاب به شما کمک می‌کند به شکلی شفاف ارتباط برقرار کنید و بتوانید انچه می‌خواهید را واضح و بی‌پرده انتقال دهید و کنترل کنید و مطمئن شوید که دیگران منظور شما را به درستی فهمیده‌اند.

شنیدن کتاب ده نکته‌ ضروری برای برقراری ارتباط موثر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و رشد فردی را به شنیدن این کتاب دعوت می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۱۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۱۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴,۰۰۰
۸,۴۰۰
۴۰%
تومان