دانلود کتاب صوتی در جست‌وجوی امر قدسی با صدای سعید اسلام زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی در جست‌وجوی امر قدسی اثر رامین جهانبگلو

دانلود و خرید کتاب صوتی در جست‌وجوی امر قدسی

انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی در جست‌وجوی امر قدسی

کتاب صوتی در جست‌وجوی امر قدسی، گفت‌وگوی رامین جهانبگلو با سید حسین نصر، اندیشمند مسلمان دنیای معاصر است که با ترجمه سید مصطفی شهرآیینی و صدای سعید اسلام‌زاده می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی در جست‌وجوی امر قدسی

کتاب صوتی در جست‌وجوی امر قدسی، گفت‌وگوی رامین جهانبگلو با سید حسین نصر است. سید حسین نصر را باید جهانی‌ترین اندیشمند مسلمان دنیای معاصر، که آثارش به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه می‌شود. او استاد کرسی اسلام‌شناسی دانشگاه جرج واشینگتن و دانشگاه تمپل است. همچنین بزرگ‌ترین دستاورد زندگی‌ خودش را کمک به تأسیس دانشگاه صنعتی اصفهان می‌داند. در این کتاب با زندگی شخصی او و همچنین آرا و عقایدش آشنا می‌شویم. 

این کتاب دو بخش دارد: بخش اول دیدگاه‌های فلسفی و عقیدتی دکتر نصر را برای مخاطبان بازگو می‌کند و از مسائلی مانند سنت، تجدد، امر قدسی، تصوف، عرفان، فلسفه اسلامی و...  صحبت می‌کند. بخش دوم کتاب به زندگی شخصی و خانوادگی او، رتباطش با شخصیت‌های علمی، مذهبی و سیاسی، مراحل تحصیلی و دانشگاهی، مسئولیت‌های فرهنگی و سیاسی و اظهارنظرهایش راجع به شخصیت‌ها و اتفاقات مهم و مختلف اختصاص دارد.

کتاب صوتی در جست‌وجوی امر قدسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب برای افرادی که دوست دارند آشنایی نسبی و اولیه‌ای نسبت به آراء و نظرات دکتر سید حسین نصر داشته باشند، جذاب است.

نظرات کاربران

پدرام
۱۴۰۲/۰۸/۲۸

کلا مصاحبه ها خوب هستند، کلی سرنخ برای تفکر و مطالعه و زندگی به انسان می دهند چون با زندگی زیسته افراد ارتباط مستقیم برقرار میکنندـ

پیام
۱۴۰۱/۰۲/۱۸

یک گفتگو نچندان جذاب میان دو اندیشمند ایرانی که باعث شد جذابیت متون نوشتاری این اساتید هم برایم کم شود

زمان

۱۵ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۶۶۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۶۶۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان