دانلود کتاب صوتی شفای زندگی با صدای سحر بیرانوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شفای زندگی اثر نگار صالحی

دانلود و خرید کتاب صوتی شفای زندگی

نویسنده:لوئیز ال. هی
انتشارات:استودیو نوار
امتیاز:
۲.۹از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی شفای زندگی

کتاب صوتی شفای زندگی اثری از لوئیز ال. هی است که با ترجمه نگار صالحی و صدای سحر بیرانوند می‌شنوید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با قدرت باورنکردنی تفکرتان آشنا شوید و به کمک آن، مشکلات و بیماری‌ها را از زندگی‌تان بیرون کنید.

این کتاب برای ۱۳ هفته در لیست پرفروش‌‌های نیویورک تایمز قرار داشت و تاکنون بیش از ۵۰ میلیون نسخه از این کتاب در سراسر جهان به فروش رسیده است.

درباره کتاب صوتی شفای زندگی

لوییز هی در کتاب شفای زندگی به موضوعی اشاره می‌کند که ممکن است کمی عجیب به نظر برسد: او معتقد است که این ما هستیم که باعث ایجاد مشکلات عاطفی و اختلالات فیزیکی و بیماری در بدن می‌شویم، بنابراین می‌توانیم با تغییر در سبک زندگی و اصلاح رفتارهایمان دوباره عشق شادی و سلامتی را به زندگی دعوت کنیم. این کتاب علاوه بر مطالب مفیدی که درباره تفکر مثبت و تغییر سبک زندگی دارد تمریناتی هم دارد. این تمرینات مانند یک مربی قدم به قدم همراه ما می‌شوند تا در مسیر موفقیت راه برویم. 

کتاب صوتی شفای زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب می‌تواد برای تمام افراد با دغدغه‌های متفاوت جذاب و شنیدنی باشد. با این حال اگر به دنبال یکی از معتبرترین کتاب‌‌ها در زمینه موفقیت و خودیاری هستید، کتاب صوتی شفای زندگی انتخاب خوبی است. 

درباره لوئیز ال. هی

لوئیز هی ۸ اکتبر ۱۹۲۶، در لس‌آنجلس به دنیا آمد. او به عنوان یکی از مربیان پیشگام در زمینه خودباوری شناخته می‌شود. لوئیز هی دوران کودکی و نوجوانی سختی را پشت سر گذاشته بود؛ ناپدری اش فردی خشن بود و همواره او و مادرش را مورد اذیت و آزار قرار می‌داد. در سن ۵ سالگی توسط همسایه اش مورد تجاوز قرار گرفت و در ۱۵ سالگی در حالیکه حامله بود دبیرستان را ترک کرد. در ۱۶ سالگی فرزندش را به دنیا آورد. بعد به شیکاگو رفت و برای طراحان مد کاری کرد. کاری که البته برای او موفقیت‌آمیز بود. بعد از آن از شیکاگو به نیویورک رفت و در آنجا با آثار فلورانس اسکاول شین و ارنست هولمز در خصوص تفکر نو آشنا شد. در آن زمان آنها ادعا می‌کردند که خوش‌بینی می‌تواند شرایط مادی مردم را تغییر داده و همچنین مشکلات جسمی ‌را برطرف سازد. لوئیز این تفکر را باور کرد و تحقیقات زیادی انجام داد و نهایتا در سال ۱۹۷۲ اولین کتاب او با نام شفای تن چاپ شد که با فروش در ۳۳کشور جهان و ترجمه به ۲۵ زبان دنیا به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های زمان خود بدل شد.

زمانی که لوئیز در اوج شهرت بود متوجه شد که سرطان دارد اما فلسفه شخصی و باورهایش به او کمک کرد تا این بیماری را به طور کامل از بین ببرد. اکنون موسسه انتشاراتی خودش با نام "هی‌هاوس" که از نشیمن خانه‌اش شروع و به یکی از مشهورترین موسسات چاپ تبدیل شد. لوئیز هی در نهایت در ۳۰ اوت ۲۰۱۷ در ۹۰ سالگی چشم از دنیا فروبست.

بخشی از کتاب صوتی شفای زندگی

زندگی بسیار ساده است، از همان دست که بدهیم، از همان دست می‌گیریم .

هرگونه درباره‌‌ی خود بیندیشیم، برایمان به واقعیت در می‌آید .من معتقدم که هرکس از جمله خودم، مسئول همه‌ی چیزهایی است که در زندگی پیش می‌آید .هر اندیشه‌ای که از ذهن ما می‌گذرد ،آینده‌ی ما را می‌آفریند .هر کدام از ما‌، با اندیشه‌ها واحساس‌هایمان تجربه‌های خود را می‌آفرینیم. اندیشه‌هایی که به ذهن ما راه می‌یابد وکلماتی که برزبان می‌رانیم ،تجربه‌های ما را می‌آفریند.

خود ما اوضاع وشرایط را می‌آفرینیم، وبعد برای ناکامی خود، دیگران را سرزنش می‌کنیم واقتدار خویش را از دست می‌دهیم. هیچ کس و هیچ جا و هیچ چیز، بر ما اقتداری ندارد. زیرا ما تنها اندیشه‌ور ذهن خودمان هستیم. ما تجربه‌ها و واقعیت خویش و همه‌ی کسانی را که در این واقعیت جا گرفته‌اند، می‌آفرینیم.

نظرات کاربران

مریم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶

فایل نمونه کار نمیکنه

امیر
۱۴۰۰/۰۳/۱۵

چرا فایل صوتی پلی نمیشه؟ فقط میچرخه

mohadeseh
۱۴۰۰/۰۱/۲۲

چرا پس از خریداری کتاب برای من پلی نمیشه؟

زمان

۶ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۲۶۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۲۶۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۴,۰۰۰
تومان