دانلود کتاب صوتی برای این‌ که در محله گم نشی با صدای امید فاضلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برای این‌ که در محله گم نشی اثر پاتریک مودیانو

دانلود و خرید کتاب صوتی برای این‌ که در محله گم نشی

گوینده:امید فاضلی
انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی برای این‌ که در محله گم نشی

کتاب صوتی برای این‌که در محله گم نشی داستانی از نویسنده برنده نوبل ادبی سال ۲۰۱۴، پاتریک مودیانو است. این اثر درباره نویسنده شصت ساله‌ تنهایی است که از ترس رویارویی با اندوهی که آمیخته با گذشته‌اش است از پرداختن و فکر کردن به آن زمان اجتناب می‌کند. 

نسخه صوتی این داستان را با ترجمه زهرا خدادادی و صدای امید فاضلی می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی برای این‌که در محله گم نشی

کتاب صوتی برای این‌که در محله گم نشی درباره نویسنده میان‌سالی به اسم ژان درگان است. او مدتی است که درچار خستگی از زندگی است؛ نه کتابی می‌نویسد و نه با دیگران تعاملی دارد. از ترس رویایی با خاطرات گذشته از فکر کردن به آن هم اجتناب می‌کند اما روزی مردی به اسم ژیل تلفن می‌کند. مرد ادعا می‌کند که دفترچه تلفن درگان را که مدتی پیش گم شده‌ بود، پیدا کرده و می‌خواهد قرار ملاقاتی برای پس دادن دفترچه با او بگذارد. اما ژیل هدف دیگری هم دارد. او می‌خواهد از ژان درباره یکی از اسامی دفترچه تلفن، به اسم «تورستل» سوالاتی بکند؛ کسی که با قتلی در حدود ۵۰ سال پیش در ارتباط است. 

کتاب صوتی برای این‌که در محله گم نشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به ادبیات داستانی را به شنیدن این اثر دعوت می‌کنیم. 

درباره پاتریک مودیانو 

پاتریک مودیانو ۳۰ ژوئیه ۱۹۴۵ در فرانسه به دنیا آمد. او نویسنده و فیلم‌نامه‌نویس قرن بیستم میلادی اهل فرانسه و برنده جایزه نوبل ادبیات در سال ۲۰۱۴ است. مودیانو یکی از چهره‌های مهم ادبی فرانسه محسوب می‌شود که علاوه بر نوبل، جوایز بسیار دیگری مانند جایزه بزرگ آکادمی فرانسه، جایزه گنکور و جایزه دل‌دوکای فرانسه را هم از آن خود کرده است. 

بسیاری از آثار پاتریک مودیانو به فارسی ترجمه شدند و با استقبال علاقه‌مندان مواجه شدند. از میان آثار او می‌توان به تصادف شبانه، جوانی، ویلای دلگیر، سیرکی که می‌گذرد و خیابان بوتیک‌های خاموش اشاره کرد. 

نظرات کاربران

کاربر ۵۸۱۷۳۶۸
۱۴۰۱/۱۱/۰۴

محتوای کتاب کمی ابهام آلود است و این روشی است که نویسنده از آن برای جذاب کردن کتاب و تشویق خواننده به ادامه دادن استفاده کرده است.

mojdeh
۱۴۰۱/۱۱/۰۳

سه ترجمه دیگه از کتاب رو دیدم ، همشون تقریبا مثل همند . کلا داستان کتاب ، داستانی مبهم هست و واقعا ابهامش به ترجمه مربوط نیست . خیلی داستان جذابی نداره . ابتدا معما گونه شروع شده ولی در

- بیشتر
mah
۱۴۰۱/۰۵/۱۳

برای من کتاب جذابی بود، ازش لذت ببرید

milad
۱۴۰۱/۰۲/۰۸

👎🏻👎🏻👎🏻

نهال
۱۴۰۳/۰۱/۲۶

کتاب با یه داستان یکنواخت و گنگ که نمیفهمید هدف نویسنده چی بوده از نگارش این کناب. خوانش هم انقدر بد بود که انگار موقع کناب خوندن گوینده آدامس هم میجوه قشنگ صداش میاد و رو مخ آدمه

دنیا
۱۴۰۰/۰۵/۲۸

فکر می‌کنم ترجمه باعث شده که جذابیت داستان از بین بره.خیلی قسمت‌های داستان قابل فهم نیست.

roshan
۱۴۰۱/۱۰/۰۵

من که نفهمیدم سر و ته داستان چی بود

bijan
۱۴۰۱/۰۸/۰۷

با توجه جایزه ای که کتاب گرفته باید گفت که احتمالا یک فاجعه در ترجمه اتفاق افتاده

khaf tati
۱۴۰۰/۱۲/۲۷

کتاب رو بخاطر اینکه نویسنده ش جایزه ی نوبل برده بود برای خواندن انتخاب کردم. ترجمه متاسفانه اصلا روان نیست و با اینکه کتاب ویراستار داره اما اصلا ویرایش نشده و غلط و غلوط زیاد داره و خیلی جاها مفهوم

- بیشتر

زمان

۳ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۱۳۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۱۳۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان