دانلود کتاب صوتی راه عشق با صدای امیر جوشقانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راه عشق اثر اکنات ایسواران

دانلود و خرید کتاب صوتی راه عشق

انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۱۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی راه عشق

کتاب صوتی راه عشق نوشته اکنات ایسواران، داستان تحول روحی مهاتما گاندی، رهبر نجات‌بخش هندیان از استعمار انگلیس است. این اثر را با ترجمه شهرام نقش‌ تبریزی و صدای امیر جوشقانی می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی راه عشق 

کتاب صوتی راه عشق، داستان تحول روحی مهاتما گاندی است. مردی که توانست با روشی دور از خشونت و خشونت‌طلبی هند را از استعمار انگلیس نجات دهد و آنان را به استقلال و آزادی برساند. اکنات ایسواران در پی یافتن پاسخ این پرسش که چگونه گاندی، گاندی شد؟ ملاقاتی با او ترتیب می‌دهد و سپس، به دلیل علاقه و احترام عمیقش به این شخصیت، این کتاب را می‌نویسد. 

داستان این کتاب از دوران کودکی گاندی آغاز می‌شود و به تمام اتفاقات و رخدادهایی می‌پردازد که باعث می‌شود گاندی، چنین متحول شود. او بعد از به پایان رساندن تحصیلاتش در رشته حقوق و وکالت به هند بازمی‌گردد. بدون اینکه حتی یک موکل داشته باشد اما زمانی که یک شرکت در آفریقای جنوبی او را استخدام می‌کند، زندگی او تغییر می‌کند. او یک بلیت درجه ‌یک دارد اما به دلیل تمام رفتارهای نژادپرستانه‌ای که در آفریقا وجود داشت، مامور قطار او را از قطار پیاده می‌کند و همین اتفاق زمینه‌ساز شکل‌گیری راه عشق در گاندی می‌گردد... .

کتاب صوتی راه عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به آزادی پیشنهاد می‌کنیم. اگر دوست دارید منبع الهامی قوی برای ایجاد تغییرات داشته باشید، شنیدن کتاب صوتی راه عشق را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره اکنات ایسواران

اکنات ایسواران نویسنده و پروفسور موفق هندی در ۱۷ دسامبر سال ۱۹۱۰ متولد شد. وی در سال ۱۹۶۱ مرکز مدیتیشنی را در برکلی راه‌اندازی نمود. اکنات ایسواران آثار کلاسیک عرفان جهان را به مدت ۳۵ سال تدریس نمود. ایسواران تا به امروز بیش از ۲۰ کتاب مشهور به به چاپ رسانده است که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند. از میان مشهورترین آثار او می‌توان به قدرت صبر: راهنمایی کوچک برای دست یافتن به نیرویی ژرف و قدرتی درونی، عشق خداست، سرباز بی خشونت اسلام: پادشاه خان مردی به عظمت کوه‌های زادگاهش و... اشاره کرد.

بخشی از کتاب صوتی راه عشق

من فردی رؤیایی نیستم بلکه ادعا می‌کنم ایده آلیستی عمل‌گرا هستم. ادعا می‌کنم که انسانی کاملاً معمولی هستم و توانایی‌هایم از یک فرد معمولی کمتر است. به‌هیچ‌وجه نمی‌توانم مدعی شوم که برای رسیدن به این درجه از خویشتن‌داری و چنین روح عاری از خشونتی دارای ویژگی خاصی بوده‌ام. تمام آنچه که مرا قادر به رسیدن به این مراحل کرده، جست‌وجویی خستگی‌ناپذیر بوده است. کوچک‌ترین شکی ندارم که هر مرد و زنی می‌تواند به جایی که من رسیده‌ام دست یابد، به شرطی که همان تلاش‌ها را به کار بندد و همان امید و ایمان را در خود بپروراند.

در سال ۱۸۹۲ جوانی‌ ۲۳ ساله‌، خجول‌، کم‌حرف‌، کوچک‌‌اندام‌ و کاملا معمولی‌ به‌ نام‌ موهانداس‌ گاندی‌، با گذشته‌ای‌ سرشار از شکست‌، از هندوستان‌ رهسپار آفریقای‌ جنوبی‌ شد. ده‌ سال‌ بعد، همه‌ حتی‌ مخالفانش‌ او را قدیسی‌ می‌دانستند که‌ رهبری‌ صد هزار نفر را در یکی‌ از تأمل‌ برانگیزترین‌ تجربیات‌ تاریخ‌ به‌ عهده‌ گرفته‌ است‌: مبارزه‌ "ساتیاگراها"، جنگی‌ بدون‌ خشونت‌. وی‌ هنگامی‌که‌ به‌ هند بازمی‌گشت، دیگر موهانداس‌ گاندی‌ نبود بلکه‌ "ماهاتما" بود، "روح‌ بزرگی‌" که‌ آزادی‌ کشورش‌ از سلطه‌ بیگانه‌ به‌ دست‌ او، بدون‌ شلیک‌ گلوله‌ای‌ میسر می‌شد.

نظرات کاربران

مسلم عباسپور
۱۴۰۰/۰۱/۰۷

فوق العاده، ناب، عالی. چه بگم دیگه. کتابیه که سه بار خوندم و هر بار تازه تر شد ذهنم و جانم گشوده تر به ساحت عظیم درون

بهناز
۱۴۰۲/۰۸/۱۲

کسی که به قاتل خودش می گه راما راما راما بخشیدمت دوستت دارم دعات می کنم دیگه جایی برای این نمی ذاره که من بخوام راجب زندگی نامه اش نظری بدم بسیار لذت بردم از تلاش پشتکار بردباری عدم خشونت

- بیشتر
کاربر ۱۷۹۸۵۴۰
۱۴۰۲/۰۶/۰۹

همبستگی درباره برداشت نمک ، و دوختن لباس محلی هند و عدم استفاده از لباس های انگلیسی اوج داستان بود ولی دلیلش برای اعتماد مجدد به دشمن در صورت سابقه خیانت قانعم نکرد

کاربر ۳۶۹۶۴۳۸
۱۴۰۲/۰۵/۲۵

واقعا محشره و حتی دید گاه انسان رو به زندگی تغیر میده گاندی مرد بسیار بزرگ و قابل احترامی هست روحش شاد

پریسا شمع
۱۴۰۱/۰۴/۳۱

کتابی فوق العاده عالی که منو با بخشای دیگه ای از زندگی گاندی اشنا کرد و نسون داد هر کسی میتونه در جایگاه خودش به بهترین تبدیل بشه و بهترینا هم از نظر خودشون یا حداقل یه روز معمولی بودن!

narges
۱۴۰۱/۰۳/۰۱

خواندن زندگی نامه گاندی برایم بسیار عجیب بود چون قبلا فقط نام گاندی را شنیده بودم چیزی نمیدانستم اینقدر ریا و تزویر در اطراف خود دیده ام که وجود انسانهای این چنین در عصر معاصر برایم عجیب بود ‌و چقدر

- بیشتر
elmira66
۱۴۰۱/۰۲/۱۷

افتضااااحه صدا بشددددددت کمه و افتضاح هرچقدر صدارا زیاد میکنم بازم ب زور میشنوم با هندزفری گوش‌میکنم بازم کمو‌زیاد میشه صدای گوینده موج داره کمو زیاد میشه باید همه ذهنتا بزاری تا ب زور گوش‌بدیش خب نزارید مگه مجبورید مغزم ترکید اه

کاربر 2978543
۱۴۰۲/۱۲/۱۳

نگاه تازه از قدرت انسانیت و عشق ورزی را فرهنگ و سرزمین دیگر می یابیم و پی می بریم، که این حقایق در هر کجا یکسان و کارآمد است.

مصطفی
۱۴۰۲/۱۲/۰۳

کتاب بسیار فوق العاده ای بود از اسطوره ای تکرار نشدنی و زندگی ایشان . سپاس از تیم خوب طاقچه

کاربر 7619374
۱۴۰۲/۱۱/۰۲

سلام گوینده بسیار و با حرارت احوال گاندی رو تعریف کردند که سبب جذب شنونده میشد مطالعه کتاب در این ایام بسیار توصیه میشود از طرف من

زمان

۴ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۱۹۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۱۹۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۱,۰۰۰
تومان