دانلود کتاب صوتی یادگیری ۲۰ ساعته! (خلاصه کتاب) با صدای لیا عرفانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی یادگیری ۲۰ ساعته! (خلاصه کتاب) اثر جاش کافمن

دانلود و خرید کتاب صوتی یادگیری ۲۰ ساعته! (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی یادگیری ۲۰ ساعته! (خلاصه کتاب)

یادگیری ۲۰ ساعته! کتابی در حوزه موفقیت و مهارت‌های زندگی نوشته جاش کافمن است.

کارهای زیادی را می‌خواهید انجام دهم ولی وقت کمی دارید، این داستان زندگی مدرن است. یک‌لحظه با خودتان فکر کنید که به چه چیزی علاقه دارید و چه‌کاری را دوست دارید بیاموزید و برای رسیدن به این هدفتان چه کرده‌اید؟ در لیست کارهای شما چیست؟ چه چیزی شمارا از شروع کردن منصرف می‌کند؟ دو چیز بسیار مشابه به هم: زمان و مهارت

این‌یک حقیقت تلخ است: باارزش‌ترین تجربیات زندگی به مهارت‌های خاصی نیاز دارند. به دست آوردن مهارت نیازمند زمان و تلاش است، درحالی‌که ما نه زمان‌داریم و نه می‌توانیم تلاشمان را به‌طور مناسب و بهینه به کار ببریم.

اگر امکان یادگیری اصول مهارت جدید در ۲۰ ساعت یا کمتر وجود داشت آن‌وقت چه می‌کردید؟

تحقیقات نشان می‌دهد که ۱۰ هزار ساعت زمان لازم است تا مهارت جدیدی کسب شود، از طرفی هم ساعات ابتدایی کسب هر مهارتی همیشه ناامیدکننده‌ترین اوقات آن مهارت هستند. به همین دلیل یادگیری یک‌زبان جدید، نواختن یک ساز، یادگیری یک ورزش و یا کسب مهارت‌های شغل دلخواهمان بسیار دشوار است.

جاش کافمن در این کتاب صوتی روش بهتری را ارائه می‌دهد. رویکرد سیستماتیک او برای دستیابی به مهارت‌های سریع به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید مهارت‌های پیچیده را به قسمت‌های ساده‌تر تقسیم کنید، در هرکدام از این قسمت‌ها چطور مهارت پیدا کنید و در آخر به سطح موردنظر خود برسید.

جاش خودش به کمک این روش توانست پایه‌های مهارت‌های یوگا، برنامه‌نویسی تحت وب، تایپ ده انگشتی، قدیمی‌ترین و پیچیده‌ترین بازی فکری تاریخ به نام گو، نواختن ساز موسیقی و موج‌سواری را یاد بگیرد.

ست گودین در مورد این کتاب می‌گوید: «کتاب‌های زیادی ادعا می‌کنند که زندگی شمارا تغییر می‌دهند، اما این‌یکی واقعاً تغییر خواهد داد».

شنیدن کتاب یادگیری در ۲۰ ساعت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگربه دنبال کسب مهارتی هستید و به دنبال راهی سریع و پربازده می‌گردید، شنیدن کتاب جاش کافمن می‌تواتند به شما کمک کند.

بخشی از کتاب یادگیری در ۲۰ ساعت

در سال ۲۰۰۸، مالکوم گلدون با آوردن قانون ۱۰ هزار ساعت در کتاب پرفروشش، به نام داستان موفقیت، باعث شناخته شدن این قانون شد. بر اساس تحقیقات دکتر کی. آندرس اریکسون از دانشگاه ایالتی فلوریدا، اصلی به نام قانون ۱۰ هزار ساعت پدید آمد که بیان می‌کند که کسب تخصص برتر در هر زمینه نیازمند حداقل ۱۰۰۰۰ ساعت تمرین است. معادل با هشت ساعت تمرین آگاهانه روزانه در طول سه و نیم سال، بدون توقف و تعطیلات. یک تعهد بسیار سخت و ملال‌آور!

حتی مصمم‌ترین و بااراده‌ترین افراد و مشاهیر به‌عنوان‌مثال موسیقی‌دانان برجسته و ورزشکاران حرفه‌ای به دلیل محدودیت‌هایی که دارند نمی‌توانند بیش از سه و نیم ساعت در طول روز را به تمرین حرفه‌ای خود اختصاص دهند.

اگر این معیار را به‌عنوان استاندارد در نظر بگیریم که بیشتر مردم به ده سال یا بیشتر برای کسب مهارت در سطح جهانی نیاز دارند. با توجه به اینکه اکثر افراد تنها هفته‌ای چند ساعت وقت اضافه پیدا می‌کنند، این امر صرفاً عملی نیست. قانون ۱۰ هزار ساعت فرض را بر این می‌گذارد که شما قصد دارید در ردیف برترین ورزشکاران، موسیقیدانان و دیگر ستاره‌ها قرار بگیرید.

بنابراین یادگیری مهارت جدید به‌خودی‌خود سخت است، چه برسد به اختصاص ۱۰ هزار ساعت زمان برای تمرین. بیشتر ما می‌خواهیم هفته‌ای چند ساعت بامهارت جدیدمان خوش بگذرانیم و لذت ببریم. اگر کسب مهارت جدید این‌قدر طول می‌کشد آیا واقعاً ارزشش را دارد؟

به کاری که من کردم نگاه کنید و ناامید نشوید

قبل از اینکه کاملاً ناامید شوید به این نکته توجه کنید : نکته‌ای در قانون ۱۰۰۰۰ ساعت وجود دارد که کمتر به آن توجه می‌شود و آن این است که این قانون عملکرد را در سطح تخصصی مطالعه می‌کند. مثلاً اگر هدف شما این است که در بازی گلف از تایگر وودز بهتر شوید، همین حالا شروع به انجام ۱۰۰۰۰ ساعت کار هدفمند متمرکز و سخت کنید.

اما اگر هدف شما برنده شدن در تورنمنت حرفه‌ای گلف PGA نیست و فقط می‌خواهید سرگرم شوید و در حین بازی گلف مثل احمق‌ها به نظر نرسید و جلوی چشمان دوستانتان کم نیاوریم، در این صورت اصلاً نیازی نیست که ده هزار ساعت کارکنید. ۲۰ ساعت تلاش همراه با تمرکز تمام آن چیزی است که به آن نیاز دارید.

نظرات کاربران

کاربر ۴۱۲۲۳۶۹
۱۴۰۰/۱۲/۲۳

از کل کتاب فهمیدم هر مهارتی که میخوام انجام بدم رو توی یک لیست یادداشت کنم ، هر دفعه فقط وقت برای یادگیری یک مهارت صرف کنم سپس به سراغ مهارت بعدی بروم و بدانم در هر مهارت میخواهم به

- بیشتر
mansifal
۱۴۰۰/۰۱/۲۸

تنها چیزی که ازین کتاب آموختم این بود که در انتخاب کتابهابی با عناوین نامعقول به عقلم بیشتر مراجعه کنم . البته قابل انکار نیست که توضیحات و معرفی کتاب هم در بیراهه رفتنم کاملا موثر برد .

شیرین
۱۳۹۹/۰۷/۲۶

اصلا مفید نبود. البته باید از عنوان کتاب میفهمیدم که امکان نداره مطلب به درد بخوری داشته باشه. این میکرو کتاب رو پیشنهاد نمیکنم.

📚💞😍parniya😍💞📚
۱۴۰۱/۰۹/۲۴

از این کتاب نتیجه گرفتم که برا یادگیری مهارتی باید اولویت بندی کنم.و زمان براشون تعیین کنم.و برا یادگیری شور و اشتیاق داشته باشم و زمانی که شکست خوردم ناامید و دلسرد نشم.مثلا برا یادگیری ورزش مورد نظر نیاز نیست

- بیشتر
کاربر ۲۰۹۵۲۱۵
۱۳۹۹/۱۲/۱۰

آیا راه حل این کتاب برای یادگیری 20 ساعته درسته؟؟ اگر کسی این کتاب رو خونده،،لطفا راهنمایی کنه،

کاربر 7032214
۱۴۰۲/۱۲/۲۰

خوبه ولی راه کار عملی نمیده که بشه استفاده کرد

امین شیرمحمدی
۱۴۰۲/۱۰/۱۹

من گوش ندادم ولی با کتاب صوتی ک گوینده بدی داشته باشه نمیشه ارتباط گرفت و سعی کنید کتاباتون رو با صدای گویندگان حرفه ای گوش بدید و لذت ببرید. مثلا برای کتابای تونی رابینز صدای غلامرضا صادقی عالیه.

m
۱۴۰۲/۰۲/۰۱

عالی مخصوصا برای برنامه نویسان و طراحان وب

زمان

۵۲ دقیقه

حجم

۱۱۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۲ دقیقه

حجم

۱۱۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶,۹۰۰
۴,۸۳۰
۳۰%
تومان