دانلود کتاب صوتی انواع مردان با صدای نورالدین جوادیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی انواع مردان اثر ژان شینودا بولن

دانلود و خرید کتاب صوتی انواع مردان

انتشارات:استودیو نوار
امتیاز:
۳.۷از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی انواع مردان

کتاب صوتی انواع مردان نوشته ژان شینودا بولن، کتابی شنیدنی درباره‌ی شناخت انواع کهن‌الگوها و خدایان یونانی است که در نهایت به درک بهتر مردان از خودشان منجر می‌شود.

 این اثر را با ترجمه فرشید قهرمانی و صدای نورالدین جوادیان بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی انواع مردان

خداهای یونانی مانند زئوس، هادس، پوزیدون، آرس، هرمس، دیونیسوس، هنایستوس و آپولو نام‌های مختلفی دارند و هرکدام نمادی از یک رفتار یا قدرت در یونان بوده‌اند. ژان شینودا بولن که سال‌ها است در زمینه‌ی کهن‌الگوها و روان‌شناسی اساطیری پژوهش و مطالعه کرده است، در این کتاب به بررسی هرکدام از این خدایان و رفتارهای خاص هرکدام می‌پردازد. در حقیقت شما می‌توانید با شنیدن کتاب صوتی انواع مردان خدای یونانی اسطوره‌ای خود را بشناسید و با کهن‌الگوی درونیتان آشنا شوید.

مفهوم کهن‌الگو را اولین‌بار فروید و سپس یونگ وارد روان‌شناسی کردند. آنان معتقدند که اسطوره‌ها می‌توانند راهنمای ما در شناخت رفتارها باشند. آن‌ها همچنین با بررسی کهن‌الگوهای متعدد متوجه شدند که رفتار هر انسان درطول زندگی، نمی‌تواند صرفا برگرفته از یک کهن‌الگو باشد و هر فردی در زندگی خودش و در شرایط خاص، می‌تواند رفتارهای چند کهن‌الگو را بروز دهد. هرچند هر فرد معمولا یک کهن‌الگوی غالب دارد. البته نمی‌توان گفت که تنها زنان کهن‌الگو دارند، بلکه مردان نیز کهن‌الگوهای خاص خود را دارند و در مواردی ممکن است از کهن‌الگوهای زنانه هم تاثیر گرفته باشند.

کتاب صوتی انواع مردان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید با کهن‌الگوی خود آشنا شوید کتاب صوتی انواع مردان را گوش کنید. کتاب صوتی انواع مردان به مردان کمک می‌کند تا درک بهتری نسبت به خودشان پیدا کنند و به همین دلیل شنیدن آن برای زنان و مردان، هردو مفید است. 

درباره‌ی ژان شینودا بولن

ژان شینودا بولن ۲۹ جون ۱۹۳۶ در لوس‌آنجلس به دنیا آمد. او روانشناس و نویسنده‌ی آمریکایی است که کتاب‌هایش درباره‌ی کهن‌الگوهای زنان و مردان است. معروف‌ترین کتاب‌های ژان شینودا بولن نمادهای اسطوره‌ای و روان‌شناسی زنان و مردان است. 

نظرات کاربران

علی دائمی
۱۳۹۹/۰۹/۳۰

فکر نمی‌کنید این طراحی جلد، توهین به مردها باشه؟ اگر همچین طرحی برای یک کتاب با موضوع زنان استفاده می‌شد، فمینیست‌ها چنان جنجالی به پا می‌کردند که کتاب از نرم افزار حذف بشه! باید باور کنیم که طراح و گردآورندگان این

- بیشتر
کاربر ۲۴۵۸۴۳
۱۴۰۰/۰۹/۱۷

جلد روی کتاب ارتباطی با شهوت نداره، اگر اندکی با نماد های اسطوره ای آشنا باشیم، متوجه خواهیم شد خروس در اسطوره های باستان، نماد هوشیاری، باروری زمین، پیام آور خورشید، شجاعت و ...میباشد. از آنجا که این کتاب بر

- بیشتر
mahshid T
۱۳۹۹/۰۷/۰۹

این کتاب بر اساس کهن الگوهای یونگ می‌باشد یک کتاب جامع برای شناخت عمیق مردان انواع مردان در کودکی، بلوغ و نوجوانی، در جوانی، در رابطه ی عاشقانه، در ازدواج، میانسالی.

zainab
۱۴۰۰/۰۶/۱۲

گوینده به طرز فاجعه واری بد متن رو میخونه

Maral Pekne
۱۳۹۹/۰۹/۰۵

برای کسانی که علاقه به روانشناسی و شناخت انسان دارن میتونه جذاب باشه من که دوست داشتم

زمان

۱۴ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۵۸۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۵۸۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۳,۰۰۰
تومان