دانلود کتاب صوتی سفر به مرکز زمین با صدای بهادر ابراهیمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سفر به مرکز زمین اثر ژول ورن

دانلود و خرید کتاب صوتی سفر به مرکز زمین

نویسنده:ژول ورن
امتیاز:
۴.۳از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سفر به مرکز زمین

کتاب صوتی سفر به مرکز زمین، اثری جذاب از نویسنده‌ی مشهور رمان‌های علمی تخیلی ژول ورن است. سفر به مرکز زمین، ماجرا سفر پروفسور اتو لیندابرک و برادرزاده‌اش به اعماق زمین است.

نسخه صوتی کتاب سفر به مرکز زمین را با ترجمه‌ی شیوا مقانلو و صدای بهادر ابراهیمی بشنوید و از یک شاهکار علمی تخیلی لذت ببرید.

درباره‌ کتاب صوتی سفر به مرکز زمین

کتاب صوتی سفر به مرکز زمین داستانی جذاب و جز شاهکارهای ادبیات جهان است. در این اثر ژول ورن مانند آثار دیگرش، تخیل عمیقش را پرواز داده است و کتابی آفریده که با ماجراهای جذابش، مخاطب را تا انتها همراه خود می‌کشاند. پروفسور اتو لیندابرک معتقد است از طریق دهانه‌ی برخی آتشفشان‌ها می‌توان به اعماق زمین راه پیدا کرد. برادرزاده‌اش اکسل که تحت تاثیر عموی دانشمندش است، تصمیم می‌گیرد که همراه او سفر به مرکز زمین را تجربه کند. آن‌ها به همراه راهنمایشان، هانس، از دهانه آتشفشانی در ایسلند پایین می‌روند و با حوادث و اتفاقات زیادی روبرو می‌شوند؛ با حیوانات ماقبل تاریخ و خطرهای طبیعی مواجه می‌شوند تا اینکه در نهایت در جنوب ایتالیا در استرومبلی دوباره به سطح زمین باز می‌گردند.

سفر به مرکز زمین، داستانی تماما علمی نیست. تخیل ژول ورن نقش پررنگی در پرداخت داستان دارد اما ایده‌هایی که او در آثارش مطرح می‌کند، همیشه به موضوعاتی جذاب برای پژوهش تبدیل می‌شوند. آثار ژول ورن به نوعی دنیا را پیشگویی کرده‌اند.

شنیدن کتاب صوتی سفر به مرکز زمین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دوست‌داران کتاب‌های علمی تخیلی از شنیدن کتاب صوتی سفر به مرکز زمین لذت می‌برند. به طور کلی آثار ژول ورن از خواندنی‌ترین و جذاب‌ترین کتاب‌های ادبیات جهان است. بنابراین اگر دوست دارید آثار نویسندگان بزرگ را بخوانید، کتاب صوتی سفر به مرکز زمین انتخاب خوبی برای شما است.

درباره‌ ژول ورن

ژول گابریل ورن ۸ فوریه ۱۸۲۸ در فرانسه به دنیا آمد. او به شدت به ادبیات و نمایشنامه نویسی علاقه‌مند بود اما به درخواست خانواده‌اش در رشته حقوق تحصیل کرد. اما ذوق و علاقه‌اش دوباره او را به سمت ادبیات کشاند. تخیل او باعث شد تا آثار جذابی بیافریند که هنوز هم در تمام دنیا طرفدار داشته باشد و کتاب‌هایش به زبان‌های بسیاری ترجمه شود. در حقیقت ژول ورن بعد از آگاتا کریستی، دومین نویسنده‌ای است که آثارش به تمام زبان‌ها ترجمه شده است. از میان مشهورترین کتاب‌های ژول ورن می‌توان به سفر به مرکز زمین، دور دنیا در هشتاد روز، بیست هزار فرسنگ زیر دریا، پنج هفته در بالن و میشل استروگف اشاره کرد.

ژول ورن در ۲۴ مارس ۱۹۰۵ در ۷۷ سالگی در امیان، فرانسه چشم از جهان فروبست.  

معرفی نویسنده
عکس ژول ورن
ژول ورن
فرانسوی | تولد ۱۸۲۸ - درگذشت ۱۹۰۵

ژول ورن با نام کامل ژول گابریل ورن، ۸ فوریه ۱۸۲۸ در نانت فرانسه به دنیا آمد. خانواده او وضع مالی خوبی داشتند. پدر ژول ورن دوست داشت پسرش در رشته حقوق تحصیل کند و البته که پسر به خواسته پدر احترام گذاشت. اما علاقه او به ادبیات، داستان و نمایشنامه‌نویسی به حدی زیاد بود که زندگی حرفه‌ای آینده او را شکل داد. او در آن دوران نمایشنامه‌های تراژدی می‌نوشت و این موضوع، سبب برانگیخته شدن مخالفت اعضای خانواده‌اش با او شده بود. آن‌ها از اینکه می‌دیدند او مطالبی غمگین می‌نویسد، ناراحت بودند.

نظرات کاربران

Motahhare
۱۴۰۲/۰۸/۱۸

هر کتابی مخاطب خاص خودش را دارد برای همین برای توصیه خواندن، مطمئن نیستم را انتخاب کردم. اما گویندگی بسیار عالی بود. و برای من گوش دادن به کتاب صوتی را از خواندن کتاب الکترونیکی لذت بخش تر کرد.

زمان

۱ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۹۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۹۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان