دانلود کتاب صوتی رویای نیمه شب تابستان با صدای ندا آسمانی زاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رویای نیمه شب تابستان اثر ویلیام شکسپیر

دانلود و خرید کتاب صوتی رویای نیمه شب تابستان

معرفی کتاب صوتی رویای نیمه شب تابستان

کتاب صوتی رویای نیمه شب تابستان بازنویسی اثر مشهور ویلیام شکسپیر است که به قلم چارلز لمب و مری لمب با ترجمهٔ علی اکبر عبدالهی و صدای ندا آسمانی زاد در انتشارات موج کتاب منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی رویای نیمه شب تابستان

داستان‌هایی که با عنوان داستان‌های شکسپیر منتشر شده است بازنویسی قصه‌ گونهٔ نمایشنامه‌های نابغه بزرگ انگلیسی ویلیام شکسپیر است. آثار جاویدان او به‌طورکلی به‌صورت نمایشنامه نوشته شده است که به لحاظ ارزش هنری جایگاه والایی دارد و تبدیل آن‌ها به داستان‌های شنیدنی از ارج آن‌ها نمی‌کاهد؛ بلکه خواندن آن را برای مخاطب آسان می‌کند

تبدیل این نمایشنامه‌ها به داستان توسط چارلز لمب و خواهرش مری در اواخر قرن هجدهم و نیمهٔ اول قرن نوزدهم میلادی صورت‌گرفته است.

کتاب رویای شب نیمه تابستان نمایشنامه‌ای است که توسط ویلیام شکسپیر در سال ۱۵۹۵ یا ۱۵۹۶ نوشته شده است و سپس به‌صورت داستان درآمده است. این نمایش در آتن اتفاق می‌افتد و شامل چندین داستان فرعی است که حول ازدواج تزئوس و هیپولیتا می‌چرخد. یک زیرمجموعه درگیری بین چهار عاشق آتنی است. این عشاق خود را در جنگلی می‌بینند که پری‌ها در آن دخالت می‌کنند و انسان‌ها را دست‌کاری می‌کنند و درگیر دسیسه خانگی خود می‌شوند. این نمایش یکی از محبوب‌ترین‌های شکسپیر است.

شنیدن کتاب صوتی رویای نیمه شب تابستان را به چه کسانی پیشنهاد می‌نکیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان ادبیات جهان پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره ویلیام شکسپیر

ویلیام شکسپیر (۱۵۶۴-۱۶۱۶) شاعر و نمایشنامه‌نویس انگلیسی است که بسیاری او را بزرگ‌ترین نمایشنامه‌نویس تاریخ و بسیاری نیز او را بزرگ‌ترین نویسنده انگلیسی‌زبان تاریخ می‌دانند.

ویلیام فرزند جان شکسپیر و ماری اردن بود که پدرش یکی از مرفهین شهر بود و مادرش ماری نیز دختر زارع دولتمردی بود. اما روزگار به کام ویلیام خوش نماند و در سال ۱۵۸۷ پدرش ورشکسته شد.

ویلیام تحصیلات ابتدایی و مقدماتی از زبان لاتین را در دبیرستانی در استنفورد گذراند؛ اما در ۱۳ سالگی به دلیل تنگدستی پدر، مدرسه را رها کرد.

او ۵ سال بعد با آنا هاتاوی ازدواج کرد که ۸ سال بزرگ‌تر از خودش بود و نتیجهٔ این ازدواج یک فرزند دختر و دو پسر بود.

در ۱۵۸۵ ویلیام استنفورد را ترک کرد و به لندن رفت و در آنجا در تماشاخانه‌ای مشغول به کار شد به بازیگری پرداخت و در نهایت در همان‌جا شروع به نمایشنامه‌نویسی کرد که به دلیل هوش و قریحه فطری مورد استقبال بسیاری واقع شدند.

اشتغال به نمایشنامه‌نویسی و فعالیت در زمینه تئاتر برای وی موقعیت‌های فراوانی به بار آورد و از این طریق ثروت بسیاری را کسب کرد.

شکسپیر در سال‌های پایانی عمر در استرانفورد ساکن شد و به‌ندرت به لندن می‌آمد تا اینکه در سال ۱۶۱۶ فوت کرد.

از مهم‌ترین آثار شکسپیر اتللو، مکبث، هملت، رومئو و ژولیت، هملت، دو نجیب‌زاده ورونایی، تاجر ونیزی، شاه لیر، قیاس برای قیاس و ... است.

نظرات کاربران

کاربر ۱۰۵۹۱۲۲
۱۴۰۱/۰۷/۰۹

من این کتاب صوتی رو گوش ندادم بنابراین در مورد ترجمه و گویندگیش نظر نمیتونم بدم ولی از بهترین نمایشنامه های کمدی شکسپیره . کمی با سایر آثار شکسپیر متفاوته بلحاظ سبک و محتوا انگار سر نوشتن این یکی صنعتی

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۷۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۷۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان